Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, Ul. Wieniecka
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 54 412 94 13 , fax. 54 412 94 13
- Data zamieszczenia: 2020-07-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku
Ul. Wieniecka 49
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 54 412 94 13, fax. 54 412 94 13
REGON: 34141172700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl; https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.wloclawek
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU DLA POTRZEB SOR, ZRM, OiT ORAZ ODDZIAŁU UROLOGII - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu dla potrzeb SOR, ZRM, OiT oraz Oddziału Urologii dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku przez okres 24 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr od 2A do 2Z niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wstępnie potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej na zasadach określonych w rozdziale XII SIWZ. 2. Oświadczenie wstępnie potwierdzające brak przesłanek do wykluczenia, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej na zasadach określonych w rozdziale XII SIWZ. 3. Formularz ofertowy, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej na zasadach określonych w rozdziale XII SIWZ. 4. Formularz asortymentowo – cenowy, zgodnie z załącznikami od nr 2A do 2Z do SIWZ, składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej w formie elektronicznej na zasadach określonych w rozdziale XII SIWZ. 5. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu (dalej jako ,,Podmiot Udostępniający”) na zasadach określonych w art. 22a uPzp, w celu dysponowania niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego Zamawiający wymaga przedłożenia zobowiązania Podmiotu Udostępniającego (składane w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem), które będzie określało: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. ***(ze zobowiązania Podmiotu Udostępniającego powinna wynikać gwarancja rzeczywistego dostępu wykonawcy do zasobów Podmiotu Udostępniającego) 6. Pełnomocnictwo należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jeżeli oryginał pełnomocnictwa nie został sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego, wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię pełnomocnictwa w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sprzętu medycznego na potrzeby Oddziału Ginekologii zgodnie z Rządowym programem kompleksowej ochrony zdrowia prokreacyjnego w Polsce na lata 2021-2023
Dodano: 2024-01-09 - Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego dla Domu Pomocy Społecznej w Bożenkowie i Domu Pomocy Społecznej w Koronowie – aparat do masażu uciskowego – 1 sztuka
Dodano: 2023-12-10 - Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego dla Domu Pomocy Społecznej w Bożenkowie i Domu Pomocy Społecznej w Koronowie – Ambu resuscytator – 1 sztuka
Dodano: 2023-12-10 - Dostawa sprzętu medycznego i rehabilitacyjnego dla Domu PomocySpołecznej w Bożenkowie i Domu Pomocy Społecznej w Koronowie – ssak elektryczny
Dodano: 2023-12-10 - Zakup aparatów KTG w ramach realizacji projektu pn. "Doposażenie w sprzęt medyczny Oddziału Ginekologii, Położnictwa i Patologii Ciąży WSM im. dr E. Warmińskiego w Bydgoszczy"
Dodano: 2023-11-28 - Dostawy sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego
Dodano: 2023-11-26 - „Dostawa sprzętu medycznego dla Centralnej Sterylizacji i DDD Szpitala WSOZ w Bydgoszczy” – 4
Dodano: 2023-11-03 - ZAKUP PRZENOŚNEGO APARATU USG DO PRACY W WARUNKACH OIT
Dodano: 2023-10-30 - ZAKUP SYSTEMU HOLTEROWSKIEGO EKG
Dodano: 2023-10-30 - Dostawy sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego
Dodano: 2023-09-22