Przetargi.pl
Modernizacja drogi wewnętrznej (do pól) nr 98 w Zatorze na odcinku 435 mb.

Burmistrz Zatora ogłasza przetarg

  • Adres: 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 412 215 , fax. 33 84 10 206
  • Data zamieszczenia: 2019-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Zatora
    Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego 1
    32-640 Zator, woj. małopolskie
    tel. 338 412 215, fax. 33 84 10 206
    REGON: 53107400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zator.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi wewnętrznej (do pól) nr 98 w Zatorze na odcinku 435 mb.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja drogi wewnętrznej (do pól) nr 98 w Zatorze na odcinku 435 mb. Zadanie dofinansowane ze środków budżetu województwa, związanych z wyłączeniem z produkcji gruntów rolnych. Zakres robót obejmuje m. in. : Zdjęcie warstwy humusu (990 m2), rozbiórka przepustów rurowych, zabezpieczenie sieci gazowej (7 mb), mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża (1.925 m2), oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych (ok. 1.500 m2), podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego (1.925 m2), stabilizacja podłoża gruntowego cementem (1.925 m2), nawierzchnia z betonu asfaltowego warstwa wiążąca (1.500 m2), nawierzchnia z betonu asfaltowego warstwa ścieralna (1.453 m2), ścinanie i uzupełnienie poboczy frezem (472 m2), przepust pod jezdnią (9 mb), oznakowanie pionowe na czas robót, wszelkie zabezpieczenia infrastruktury podziemnej, wynikające z uzgodnień z ich dysponentami. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także : - organizację, zabezpieczenie, zagospodarowanie i oznakowanie placu budowy, zgodnie z przepisami, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów, oraz przygotowanie dokumentacji odbiorczej (atesty na użyte materiały itp.), - zabezpieczenie ew. kolizji z sieciami uzbrojenia podziemnego, zgodnie z dołączonymi uzgodnieniami branżowymi, - po zakończeniu robót, doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca biorący udział w przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7.000,00 zł, w jednej z form dopuszczalnych ustawą, przed terminem składania ofert (oryginał dokumentu złożony przed terminem składania ofert u Skarbnika Zatora, kopia dołączona do oferty). W przypadku wpłaty gotówkowej – wpływ środków przed terminem składania ofert na rachunek Zamawiającego nr : 60 8136 0000 0000 1544 2000 0170 Bank Spółdzielczy w Zatorze. Gwarancja wadialna powinna wskazywać przesłanki utraty wadium, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego opisu warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25 a ust. 1 ustawy Pzp załącznik - nr 2 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, powołuje się na zasoby innych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców ubiegających się o zamówienie, w deklarowanym zakresie spełniania warunków. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu — załącznik nr 3 do SIWZ składane przez każdego z Wykonawców w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. 3. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Kosztorys ofertowy – sporządzony w układzie załączonego do SIWZ przedmiaru robót - zał. nr 1 do formularza ofertowego. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy — jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 6. Zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca, będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. 7. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wykaz robót, wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 do siwz, 8. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej — załącznik nr 4 do SIWZ, złożone w terminie zgodnym z art. 24 ust. 11 ustawy PZP : Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W/w oświadczeniem Wykonawca potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP. 9. Kopia polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia – zał. nr 6 do oferty. UWAGA! Z treści oferty (np. z treści polisy) musi wynikać, że na dzień składania ofert jest ona opłacona. 10. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - zał. nr 7 do oferty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach