Przetargi.pl
„Modernizacja drogi ul. Jedlicka jako dojazdowej do gruntów rolnych” w ramach przyznanych środków budżetu Województwa Łódzkiego pochodzących z tytułu wyłączenia z produkcji gruntów rolnych

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427162854 w. 200, 7143200 , fax. 427 143 203
  • Data zamieszczenia: 2019-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    Plac Jana Pawła II 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 427162854 w. 200, 7143200, fax. 427 143 203
    REGON: 47205772100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umz.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja drogi ul. Jedlicka jako dojazdowej do gruntów rolnych” w ramach przyznanych środków budżetu Województwa Łódzkiego pochodzących z tytułu wyłączenia z produkcji gruntów rolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji ulicy Jedlickiej w Zgierzu o długości ok. 332 m, zgodnie z przedstawionym poniżej zakresem rzeczowym zamówienia oraz załączoną dokumentacją techniczną (załącznik nr 1), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2), aktualnie obowiązującymi przepisami. Przedmiar robót (załącznik nr 3), należy traktować jako materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty. Zamawiający posiada wymagane prawem zgłoszenie robót niewymagających uzyskanie pozwolenia na budowę (załącznik nr 4). Zakres rzeczowy zamówienia w szczególności obejmuje: 1. Przebudowa ulicy Jedlickiej o długości ok. 332 m, w tym: a) wykonanie profilowania i korytowania podłoża pod warstwy konstrukcyjne, b) wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno - asfaltowej gr. 5,0 cm i szerokości jezdni 5,5 m, wykonać po wcześniejszym oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową podbudowy, c) wykonanie podbudowy metodą stabilizacji istniejącego podłoża za pomocą spoiw hydraulicznych w ilości odpowiadającej ok. 25 kg cementu na 1 m² powierzchni, grubość ok. 25 cm, (wytrzymałość podbudowy Rm 1,5 - 2,5 MPa), w miejscach gdzie projektowana jezdnia nie pokrywa się z istniejącą jezdnią należy przed wykonaniem stabilizacji usunąć warstwę humusu i wzbogacić podłoże 5 cm warstwą kruszywa łamanego 0-31,5, d) wykonanie warstwy wyrównawczej podbudowy przy użyciu kruszywa łamanego 0-31,5 o grubości ok. 5 cm, e) wykonanie utwardzenia poboczy przy użyciu kruszywa łamanego 0-31,5 o grubości warstwy 8 cm, na szerokości ok. 1 m, f) zjazdy nieutwardzone na posesje wyrównać warstwą kruszywa łamanego 0-31,5 o grubości min. 8 cm po zagęszczeniu mechanicznym. Zjazdy utwardzone wyrównać z zastosowaniem materiału odpowiedniego dla zastanego, g) Usunięcie rzadkich krzaków i podszycia w obrębie przebudowywanej drogi w przypadku takiej konieczności. 2. Wykonanie i montaż tablic informacyjnych projektowych o wymiarach 80 x 120 cm wskazujących na współfinansowanie zadania ze środków budżetu województwa łódzkiego, zgodnie z wzorem udostępnionym pod adresem: www.lodzkie.pl/rolnictwo – 2 szt. Warunki realizacji zamówienia: 1. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi: koszty prób, badań, odbiorów, wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, usunięcia ewentualnie występujących kolizji w tym z zielenią drogową, regulacji pionowej skrzynek i zasuw wodociągowych wraz z ich wymianą w przypadku takiej konieczności. 2. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 3. Elementy drogi będące przedmiotem robót należy wysokościowo dostosować do istniejącego zagospodarowania terenu i sposobu odwodnienia. 4. Wszystkie użyte materiały winny spełniać obowiązujące normy i posiadać niezbędne deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty. 5. Wykonawca opracuje niezbędne projekty organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami, związane z ograniczeniami w ruchu na czas robót, a także docelowo projekt stałej organizacji ruchu wraz z wykonaniem oznakowania na koszt własny. 6. Roboty będą prowadzone zgodnie z uzyskanymi uzgodnieniami i pozwoleniami. 7. Wszelkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia należy prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców. 8. O planowanych utrudnieniach oraz zamknięciu odcinka ulicy dla ruchu należy skutecznie powiadomić mieszkańców z 7 dniowym wyprzedzeniem. 9. Zamawiający wymaga odtworzenia zieleni i nawierzchni zniszczonych na skutek wykonywanych robót budowlanych, niebędących w zakresie wykonywanych prac. 10. Po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca uporządkuje teren budowy. 11. Wszelkie wątpliwości i szczegóły dotyczące wykonywanej pracy Wykonawca powinien uzgadniać z Zamawiającym. 12. Wykonawca nie może umieszczać żadnych reklam na terenie budowy bez zgody Zamawiającego. 13. Przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych, wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo – finansowy dla przedmiotowego zadania. Załączniki: 1. Dokumentacja techniczna. 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3. Przedmiar robót. 4. Ważne zgłoszenie wykonania robót budowlanych z dnia 4.05.2016r. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby na czas i w zakresie realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane niżej czynności: roboty drogowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 5.000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; - PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w szczególności – do podpisania oferty wraz z załącznikami – o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. - DOWÓD, w szczególności ZOBOWIĄZANIE Innych Podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeśli Wykonawca polega na tych zasobach, winno być składane w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach