Przetargi.pl
Modernizacja drogi powiatowej 5900S, ul. Barwnej w Bojszowach z zastosowaniem cichych asfaltów

Powiat Bieruńsko-Lędziński ogłasza przetarg

  • Adres: 43-155 Bieruń, ul. Jagiełły 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2163820 , fax. 032 3269287
  • Data zamieszczenia: 2010-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Bieruńsko-Lędziński
    ul. Jagiełły 1 1
    43-155 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 032 2163820, fax. 032 3269287
    REGON: 27628492800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi powiatowej 5900S, ul. Barwnej w Bojszowach z zastosowaniem cichych asfaltów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia pod ww. nazwą jest wykonanie roboty budowlanej polegającej na modernizacji drogi powiatowej 5900S, ul. Barwnej w Bojszowach w km drogi od 4+610,00 do 5+958,60. Nawierzchnia drogi zostanie wykonana w technologii tzw. cichych asfaltów (tzn. warstwa ścieralna z mieszanki mastyksu-grysowego - SMA). W ramach przedmiotowego zamówienia zostaną wykonane: - poszerzenia jezdni z 5,5 m do 6 m; - 4 zatoki autobusowe; - nowa nawierzchnia asfaltowa po uprzednim sfrezowaniu starej; - odwodnienie jezdni (kanalizacja deszczowa) o długości 1122,00 m; - ciąg pieszo-rowerowy z kostki brukowej o długości 1348,60 m; - wjazdy indywidualne w pasie drogowym stanowiące część ciągu pieszo - rowerowego wzdłuż drogi; - przebudowa skrzyżowania ul. Barwnej z ul. Krętą; - zabezpieczenie sieci energetycznej; - przebudowa słupa energetycznego; - zabezpieczenie fragmentów przyłączy wodociągowych przebiegających pod drogą. Długość przedmiotowego odcinka drogi objętego modernizacją wynosi 1348,6 m, a szer. 6 m; To droga klasy Z - zbiorcza o kategorii ruchu KR3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres (ilościowo - rzeczowy) zawierają następujące dokumenty: 1) dokumentacja projektowa - projekt budowlany Na dokumentację projektową składają się następujące opracowania: 1. projekt budowlano-wykonawczy modernizacji drogi, 2. projekt budowlano-wykonawczy kanalizacji deszczowej, 3. projekt budowlano-wykonawczy przebudowy słupa elektroenergetycznego. 2) Przedmiar robót zawierający m.in. rodzaj robót przewidzianych podczas realizacji niniejszego zamówienia oraz ich dokładną ilość; 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót). Na specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych składają się następujące opracowania: I. CZĘŚĆ DROGOWA: 1. Wymagania ogólne, 2. Roboty przygotowawcze - odtworzenie trasy i punktów wysokościwoych, 3. Roboty przygotowawcze - usunięcie drzew, 4. Roboty przygotowawcze - zerwanie humusu, 5. Roboty przygotowawcze - rozbiórka elementów dróg, 6. Roboty ziemne, 7. Podbudowa z kruszywa naturalnego i łamanego stabilizowana mechanicznie, 8. Podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem, 9. Podbudowa z chudego betonu, 10. Nawierzchnie z betonowej kostki brukowej, 11. Podbudowa z betonu asfaltowego, 12. Nawierzchnie z betonu asfaltowego 13. Warstwy odsączające i odcinające 14. Frezowanie nawierzchni asfaltowych oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych nawierzchni, 15. Elementy dróg, 16. Oznakowanie poziome, 17. Oznakowanie pionowe, 18. Zabezpieczenie sieci energetycznej 19. Zabezpieczenie sieci wodociągowej i telekomunikacyjnej, 20. Przepusty pod koroną drogi, II. KANALIZACJA DESZCZOWA: 1. Wymagania ogólne, 2. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, 3. Roboty ziemne w gruntach nieskalistych, 4. Kanalizacja deszczowa, 5. Ścieki z prefabrykowanych elementów betonowych III. PRZEBUDOWA SŁUPA: 1. Linia napowietrzna NN Świerczyniec przy ul. Barwnej w Bojszowach. 2. Ponadto przedmiotowe zamówienie należy zrealizować (wykonać) zgodnie z należytą starannością, z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji a po całkowitym wykonaniu robót objętych niniejszym zamówieniem wykonawca wykona pomiary geodezyjne powykonawcze (inwentaryzację geodezyjną powykonawczą). Do każdego odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu Wykonawca przygotuje dokumentację fotograficzną w wersji elektronicznej oraz gotowych fotografii, którą złoży Zamawiającemu odpowiednio w dniu odbioru częściowego i końcowego. Na wykonane roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem wykonawca udzieli Zamawiającemu 60 miesięcznego okresu gwarancji. Udzielenie przez wykonawcę gwarancji na wykonane roboty budowlane zostanie potwierdzone przez wykonawcę w pkt. 6 ust. 7 FORUMULARZA OFERTOWEGO WYKONAWCY. Zamawiający oświadcza, że posiada aktualne pozwolenie na budowę (DECYZJA NR : 48/Bo/2010 o pozwoleniu na budowę, wydana w dniu 29 czerwca 2010 r. Znak: BA-7351/55/Bo/2010). Miejsce wykonania robót budowlanych - lokalizacja dla drogi objętej przedmiotem zamówienia: droga powiatowa 5900 S, ul. Barwna w Bojszowach na odcinku w km drogi od 4+610,00 do 5+958,60, Powiat Bieruńsko-Lędziński, województwo śląskie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, który Zamawiający określił następująco: do dnia 20.07.2010 r. do godz. 09:00. Wadium musi obejmować okres związania ofertą, który rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, gdyż stanowi zabezpieczenie złożonej przez wykonawcę oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Bieruniu, Nr konta: 10 1050 1399 1000 0023 1459 3340 ING Bank Śląski z dopiskiem: ulica Barwna. W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie pieniądza do oferty należy załączyć dowód przelewu wadium na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku składania kopii dowodu, kopia ta musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie innej niż pieniężnej (tj. w formie określonej w pkt. od 2 do 5), wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert i złożyć go w kasie Zamawiającego tj. w Starostwie Powiatowym w Bieruniu, ul. Jagiełły 1, segment B, pokój nr 6. Do oferty należy załączyć kopię przedmiotowego dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Uwaga!: Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, uważa się wadium znajdujące się w dniu 20.07.2010 r. do godz. 09:00 na rachunku Zamawiającego. Wykonawca winien jest z odpowiednim wyprzedzeniem dokonać przelewu na wskazany przez Zamawiającego rachunek tak, aby bank mógł wydać Zamawiającemu potwierdzenie wpływu wadium do dnia 20.07.2010 r. do godz. 09:00. W przypadku uchybienia temu terminowi Zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. Zwrot wadium: Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w terminach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 - 2 ustawy p.z.p. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Ponowne wniesienie wadium: Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę w przypadku i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy p.z.p. Zatrzymanie wadium: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art. 46 ust. 4a ustawy p.z.p.). Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zgodnie z dyspozycją art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy p.z.p. z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy p.z.p., albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatbl.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach