Przetargi.pl
Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Kobylniki, o długości 1000 mb

Urząd Gminy i Miasta Wyszogród ogłasza przetarg

  • Adres: 09-450 Wyszogród, ul. Rębowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242 311 020 , fax. 242 311 024
  • Data zamieszczenia: 2019-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta Wyszogród
    ul. Rębowska 37
    09-450 Wyszogród, woj. mazowieckie
    tel. 242 311 020, fax. 242 311 024
    REGON: 52847400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugimwyszogrod.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Kobylniki, o długości 1000 mb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej poprzez wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego: Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Kobylniki o długości 1000 mb . 2. Lokalizacja: Teren inwestycji zlokalizowany jest na terenie gminy Wyszogród w miejscowości Kobylniki 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: - roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - roboty związane z wyprofilowaniem i uzupełnieniem podbudowy - roboty związane z wykonaniem poboczy - roboty warstwy wiążącej z mieszanki mineralno asfaltowej - oznakowanie projektowanej drogi 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Część III niniejszej SIWZ. Właściwa grubość warstw podbudowy i nawierzchni oraz poboczy określona jest w przedmiarze robót. W zakresie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca przyjmując do realizacji przedmiot zamówienia zobowiązuje się m.in. do: 1) szczegółowego zapoznania się z załączoną dokumentacją jak również przeprowadzenia szczegółowej wizji w terenie odcinka drogi objętego przedmiotem zamówienia; 2) wykonania każdego rodzaju robót zgodnie z opracowanym przez siebie projektem i wizją przeprowadzoną w terenie oraz zgodnie z przyjętym standardem; 3) zapewnienia ilości i rodzaju sprzętu gwarantującego wykonanie zadania, 4) dostawy wszelkich materiałów budowlanych i pomocniczych oraz urządzeń zgodnie z wymaganiami zawartymi w dokumentacji projektowej, 5) przygotowania na dzień umownego zakończenia robót atestów materiałowych, badań laboratoryjnych, pomiarów, potwierdzonych przez kierownika budowy. 6) zastosowania wyrobów, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego i jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych i posiadają wymagane parametry, 7) przyjęcia podczas trwania robót odpowiedzialności od następstw i wyników działalności w zakresie: organizacji robót budowlanych, ochrony środowiska, warunków BHP, warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego związanego z prowadzeniem robót budowlanych, zabezpieczeniem terenu budowy, zabezpieczeniem ciągów komunikacyjnych przyległych do terenu robót od następstw prowadzonych robót, 8) poinformowania właścicieli lub zarządców sieci o przystąpieniu do wykonania robót i dokonania inwentaryzacji istniejącej infrastruktury, regulacja, zabezpieczenie i przebudowa urządzeń podlega odbiorowi przez ich właścicieli bądź zarządców, koszty związane z nadzorami branżowymi ponosi wykonawca, Wykonawca odpowiada za wszystkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i sieci urządzeń podziemnych, 9) wywozu gruzu, nadmiaru ziemi i ewentualnych odpadów powstałych w trakcie robót we własnym zakresie i na własny koszt, zabezpieczenia we własnym zakresie miejsca odwozu urobku na odkład, uwzględnienia w kosztach realizacji inwestycji kosztów wycinki, transportu i utylizacji m. in. drzewostanu i innych składników roślinnych oraz wszelkiego rodzaju odpadów budowlanych (materiały z rozbiórki w tym drzewa stają się własnością Wykonawcy), 10) organizacji zaplecza budowy i jego utrzymania, 11) odpowiedzialności za wszelkie uszkodzenia w obrębie budowy, spowodowane jego działalnością, 12) wykonania robót budowlanych w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu ruchu drogowego i pieszego, 13) zabezpieczenia we własnym zakresie miejsca odwozu urobku na odkład, 14) organizację i zabezpieczenie placu budowy, utrzymanie zaplecza budowy, wszelkie roboty przygotowawcze i porządkowe, a także wykonanie innych możliwych do przewidzenia, wynikających z przepisów, czynności mogących wystąpić w związku z prowadzonymi robotami, 15) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi, 5. Zakres robót objętych obowiązkami Wykonawcy robót szczegółowo opisany jest w części III SIWZ tj. Dokumentacja . Dokumentacja dostępna jest do wglądu na stronie internetowej bądź w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu Gminy. 6. Wykonawca dla określenia ceny oferty dokonuje wyceny robot na podstawie SIWZ i załączników do SIWZ, a w szczególności na podstawie danych zawartych w dokumentacji. 7. W kalkulacji kosztów wykonania przedmiotowego zamówienia należy uwzględnić wszystkie koszty zapewniające prawidłowe wykonanie zakresu zamówienia zgodnie dokumentacją. Kalkulacja kosztów wykonania zamówienia musi uwzględniać ilości materiałów i czynności koniecznych do właściwego wykonania zamówienia. 8. Wycena kosztów zamówienia musi również uwzględniać oznakowanie robót wg sporządzonego we własnym zakresie projektu zgodnie z instrukcją oznakowania. 9. Zamawiający zaleca przed złożeniem oferty dokonanie przez Wykonawców wizji lokalnej w terenie gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysiący złotych zero groszy). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach