Przetargi.pl
Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Czepielin-Kolonia

Miasto i Gmina Mordy ogłasza przetarg

  • Adres: 08140 Mordy, ul. Kilińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 256 415 402 , fax. 256 415 115
  • Data zamieszczenia: 2018-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Mordy
    ul. Kilińskiego 9
    08140 Mordy, woj. mazowieckie
    tel. 256 415 402, fax. 256 415 115
    REGON: 71158245700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umigmordy.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Czepielin-Kolonia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji drogi gminnej w miejscowości Czepielin-Kolonia, położonej na działce nr ewid. 744 – obręb Czepielin-Kolonia, o długości 0,970 km. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) Wyrównanie istniejącej podbudowy betonowej mieszanką z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm zagęszczaną mechanicznie – 194 m³; 2) Skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy przy użyciu emulsji 0,5 kg/m² - 3880,00 m²; 3) Wyrównanie nawierzchni betonem asfaltowym o średniej grubości 3 cm po zagęszczeniu (warstwa wiążąca) - 291,00 t; 4) Skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy przy użyciu emulsji 0,5 kg/m² - 3880,00 m²; 5) Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego ogrubości 4 cm po zagęszczeniu (warstwa ścieralna) - 3880,00 m². 2. Zamówienie należy wykonać zgodnie z załączonymi przedmiarami robót stanowiącymi Załącznik nr 1 do SIWZ oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącymi Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Okres gwarancji i rękojmi za wady wynosi 36 miesięcy, licząc od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót. 4. Wymienione w jakiejkolwiek części opisu przedmiotu zamówienia nazwy, marki wyrobów lub materiałów nie są obligatoryjne dla Wykonawców. Wykonawcy mają prawo do zaoferowania innych wyrobów lub materiałów pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, co najmniej identycznych z parametrami wyrobu lub materiału wymienionego w SIWZ lub załącznikach do SIWZ. Obowiązek udowodniania równoważności użytych materiałów, wyrobów itp. będzie spoczywał na Wykonawcy. 5. Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych co objęte przedmiotem niniejszego zamówienia, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. 6. Wykonawca ma obowiązek dysponować osobą kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń. 7. Na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.). 1) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę: roboty ogólnobudowlane, roboty drogowe, roboty brukarskie - pracownicy fizyczni, kierowcy, operatorzy maszyn i urządzeń (w tym walców, układarek, koparek, koparko – ładowarek, ładowarek, równiarek). 2) Zatrudnienie wskazanych osób, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia, nastąpi nie później niż w terminie 7 dni od daty podpisania umowy. Zamawiający wymaga dostarczenia w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy wykazu osób desygnowanych do realizacji przedmiotu zamówienia zawierającego: imię, nazwisko, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu – dla osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę powinien zawierać określenie podmiotu składającego ten wykaz wraz z datą jego złożenia oraz być podpisany przez osobę uprawnioną do jego złożenia w imieniu Wykonawcy. W przypadku, gdy wszyscy pracownicy Wykonawcy zatrudnieni są na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy, zamiast wykazu pracowników Wykonawca może złożyć Zamawiającemu stosowne oświadczenie. 3) Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca w trakcie realizacji umowy zobowiązany będzie do przedłożenia dokumentów potwierdzających zatrudnienie wyżej wymienionych osób. Postanowienia w tym zakresie zawarte są we wzorach umów stanowiących Załączniki nr 3a i 3b do SIWZ. 4) Dokumenty przedstawiane na wezwanie Zamawiającego powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922), to jest w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Informacje takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5) Wyżej wymienione obowiązki dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności dotyczą także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 6) Z tytułu nie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kar umownych w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nie złożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ppkt.1 czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ustala wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące). 2. Wykonawca może wnieść wadium dowolnie w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 45 ust. 6 Ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawcy zobowiązani są wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: B.S. Łosice O/Mordy, nr: 75 8038 0007 0042 2756 2000 0050, z adnotacją: Wadium - IN.271.6.2018. 4. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, w przypadku wnoszenia wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Ustawy, załączenia do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. Zamawiający prosi aby dokument gwarancyjny w przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia nie był trwale spięty/zszyty z ofertą. 6. Dokument gwarancyjny wnoszony w formie gwarancji lub poręczenia: - winien jednoznacznie wymieniać przypadki bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty wniesionego wadium Zamawiającemu, na każde jego żądanie w przypadku wystąpienia udokumentowanych okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy; - w przypadku wnoszenia przez konsorcjum, winien wskazywać imiennie wszystkich członków konsorcjum biorących udział w postępowaniu, chyba że z innych dokumentów (upoważnienia dla lidera konsorcjum, umowy konsorcjum) jednoznacznie wynika, że wadium wnosi lider w imieniu wszystkich członków konsorcjum. 7. Zwrotu wpłaconego wadium Wykonawcom Zamawiający dokona w trybie i na zasadach zapisanych w art. 46 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W przypadku ustanowienia pełnomocnika lub obowiązku ustanowienia pełnomocnika do reprezentacji w postępowaniu, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo rodzajowe lub szczegółowe wskazujące zakres pełnomocnictwa dla ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. 2.Dowód wniesienia wadium. 3.W terminie wskazanym w art. 24 ust. 11 Ustawy (3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert) Wykonawcy złożą oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2007 r. nr 50, poz. 331 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach