Przetargi.pl
Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Chruściechów od km 0+000 do km 0+445,00, Gmina Żółkiewka.

Gmina Żółkiewka ogłasza przetarg

  • Adres: 22-335 Żółkiewka, ul. Het. Żółkiewskiego 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084/6831650
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żółkiewka
    ul. Het. Żółkiewskiego 2 2
    22-335 Żółkiewka, woj. lubelskie
    tel. 084/6831650
    REGON: 95037172600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zolkiewka.netbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Chruściechów od km 0+000 do km 0+445,00, Gmina Żółkiewka.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Chruściechów od km 0+000 do km 0+445,00 Wyszczególnienie robót: - roboty ziemne- 304 m 2 - podbudowa, profilowanie i zagęszczanie istniejącej warstwy nawierzchni - 185 m2 - wykonanie podbudowy z materiału kamiennego - 133,4 m3 - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno bitumiczną - 176,7 t - mechaniczne czyszczenie podbudowy - 2358 m2 - nawierzchnia - 2225 m2 - plantowanie skarp - 748 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 1.Wadium może być wnoszone w: pieniądzu, poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit.b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 2.Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Krasnymstawie 0/Żółkiewka Nr rach. 91820010502006500006930001 Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. - do dnia 11.08.2009 r. do godz. 1000 3.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a)upłynął termin związania ofertą, b)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, c)zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 4. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Prawo do ubiegania się o udzielenie zamówienia mają oferenci, spełniający następujące warunki: 1.Określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów ww. ustawy, a w szczególności art. 24 ustawy. 2.Zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat 5 zamówień o podobnym charakterze. 3.Posiadają do dyspozycji kierowników budów z uprawnieniami budowlanymi w zakresie realizowanej inwestycji. 4.Udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Oferenta z postępowania. Kryteria oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy nie podlegają zmianom w toku danego postępowania. Ocena spełniania wymaganych warunków nastąpi na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Wypełniony Formularz oferty, wg załączonego wzoru (załącznik nr 1), podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli. Spis treści - wykaz załączonych do oferty dokumentów. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru oświadczenia stanowiącym - (załącznik nr 2) do SIWZ. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru oświadczenia - (załącznik nr 3) do SIWZ. 5. Wykaz potwierdzający wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). 6. Dowód wpłacenia wadium. 7. Kopie uprawnień kierowników budów. 8. Oświadczenie o udzieleniu co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. 9. Oświadczenie o zapoznaniu się z niniejszą SIWZ. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. bez podpisu, nie poświadczone odpisy lub kopie za zgodność z oryginałem) spowoduje odrzucenie oferty. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta. Zamawiający wyklucza z postępowania uczestników, jeżeli stwierdzi, że złożone przez niego informacje są nieprawdziwe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://zolkiewka.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach