Przetargi.pl
Modernizacja drogi gminnej w Hucie Żelechowskiej

Urząd Miasta i Gminy Żelechów ogłasza przetarg

  • Adres: 08-430 Żelechów, ul. Piłsudskiego 47
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7541189 , fax. 025 7541144
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Żelechów
    ul. Piłsudskiego 47 47
    08-430 Żelechów, woj. mazowieckie
    tel. 025 7541189, fax. 025 7541144
    REGON: 53057790971369
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelechow.prv.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi gminnej w Hucie Żelechowskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest Modernizacja drogi gminnej w Hucie Żelechowskiej. Zakres robót określony przez zamawiającego obejmuje wykonanie nawierzchni asfaltowej 5832 m2 oraz dodatkowych robót wykończeniowych: czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp oraz mechaniczne profilowanie poboczy. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dodatku nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej w skrócie siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331309
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca pod rygorem ważności oferty wnosi wadium w wysokości określonej w ogłoszeniu (5.000 zł PLN) na konto przedstawione na stronie tytułowej s.i.w.z. do upływu terminu składania ofert i dołącza do oferty oryginał lub poświadczoną kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium. 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, (art.45 ust.6 ustawy). 3. Wadium zostanie zwrócone wszystkim oferentom niezwłocznie po podpisaniu umowy lub w innych przypadkach unormowanych w art.46ust.1 i 2 ustawy. 4. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art.46 ust.5 ustawy. 5. Wykonawcy którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania z ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (art.24 ust.2 pkt.4 ustawy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają wymagania opisane w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie kierował się regułą: spełnia albo nie spełnia. - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które oferent spełni przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty warunkujące udział w przetargu w żądanej kolejności: (dotyczy generalnego wykonawcy i członków konsorcjum): a) wykonawca złoży ofertę według wzoru który jest dodatkiem nr 1 do s.i.w.z. b) Uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi (wyciąg z rejestru właściwego dla rodzaju firmy stwierdzający stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności z datą nie wcześniejsze niż 6 miesięcy przed datą składania ofert oraz uprawnienia właściwe dla wykonawstwa prac będących przedmiotem przetargu). c) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy d) Oświadczenie że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. e) Oświadczenie, że w stosunku do wykonawcy nie wszczęto postępowania upadłościowego lub nie ogłoszono upadłości. f)Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami w terenie, którego dotyczy przedmiot zamówienia. g) Wykaz zrealizowanych w latach 2006, 2007, 2008 zamówień podobnych do przedmiotu zamówienia potwierdzonych referencjami lub innymi dokumentami wg. dodatku nr 2 do s.i.w.z. h) Wykaz personelu kierowniczego i osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia wg. dodatku nr 3 do s.i.w.z. - załączyć kopie uprawnień osób przewidzianych do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych jak również zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego w myśl art.12 prawa budowlanego). i) Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji przedmiotu zamówienia wg. dodatku nr 4 do s.i.w.z.; j) Wykaz osób uprawnionych do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub wykonawców działających wspólnie. dodatek nr 7 do siwz. k) Umowa zawarta pomiędzy podmiotami występującymi wspólnie lub umowa konsorcjum. l) Zaświadczenia: z Urzędu Skarbowego, oraz ZUS-u lub KRUS-u o nie zaleganiu z opłatami podatków i składek, datowane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. ł) Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy generalnego wykonawcy). m) Kopia bilansu za ostatni rok i informacja określająca obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem jeżeli oferent jest zobowiązany sporządzać bilans albo tylko informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem jeżeli oferent nie jest zobowiązany sporządzać bilansu. n) Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych, wydane nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku, gdy oferent jest osobą prawną zaświadczenie winno dotyczyć wszystkich członków władz firmy. o) Dowód wniesienia wadium p) Szczegółowy kosztorys ofertowy, który jest podstawą do określenia ceny oferty. q) Tabela elementów robót z określonymi cenami jednostkowymi tych elementów. r) Harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót. s) Podpisany wzór umowy (dodatek nr 6 do s.i.w.z). 2. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii. Dokumenty złożone w formie oryginałów muszą być parafowane. Zamawiający dopuszcza parafowanie przez jedna z osób podpisujących ofertę. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający dopuszcza poświadczenia zgodności z oryginałem przez jedną z osób podpisujących Formularz Oferty. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 3. Wykonawca może załączyć do oferty inne dodatkowe dokumenty, które jego zdaniem spełniają warunki stawiane przez ustawę Prawo zamówień Publicznych i zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jednak zamawiający może odrzucić każdy z tych dokumentów, jeżeli nie spełni on warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zelechow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach