Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego-Państwowy Zakład Higieny ogłasza przetarg
- Adres: 00-791 Warszawa, ul. Chocimska 24
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5421268 , fax. 022 5421268
- Data zamieszczenia: 2009-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego-Państwowy Zakład Higieny
ul. Chocimska 24 24
00-791 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5421268, fax. 022 5421268
REGON: 00028846100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: pzh.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa artykułów biurowych (3 zadania) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych do NIZP-PZH: m.in. papier ksero A4 - 3800 ryz; zeszyty (różne rodzaje), koperty (różne rodzaje);segregatory; koszulki; ofertówki; teczki; grzbiety wsuwane; grzbiety do bindowanie różne średnice; okładki do grzbietów wsuwanych i do bindowania (przezroczyste i kolorowe); folie do laminowania; długopisy i wkłady do długopisów; ołowki zwykłe i mechaniczne; zszywacze; zszywki; spinacze; klipsy metalowe; cienkopisy; foliopisy; taśmy klejące - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Dostawcy, którzy (zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy) spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia a także, dołączą do składanej oferty pozostałe, wymagane w SIWZ oświadczenia i dokumenty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Oferentom przez Zamawiającego raz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące oświadczenia, dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kopie lub odpisy (na podstawie art. 25 ust. 2 Ustawy): 1. szczegółowy cennik oferowanych artykułów biurowych wg załącznika nr 1 SIWZ; 2. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - załącznik nr 2; 3. wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 3; 4. zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego indywidualne i na podmiot zbiorowy (ważne 6 miesięcy od daty wystawienia); 5. aktualny wypis/odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem; odpis aktu założycielskiego spółki lub inny dokument właściwy dla Oferenta (ważny 6 miesięcy od daty wystawienia); 6. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych (ważne 3 miesiące od daty wystawienia); 7. zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek (ważne 3 miesiące od daty wystawienia); 8. formularz oferty z podpisanym oświadczeniem - załącznik nr 5; 9. wykazu wykonanych dostaw artykułów biurowych (na podstawie na co najmniej 6 miesięcznej umowy) z okresu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to z tego okresu, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca dostaw - załącznik nr 4, (wykaz musi być poparty dołączonymi potwierdzeniami należytego wywiązania się z umów - np. w formie referencji); aakceptowany i podpisany wzór umowy (załącznik nr 6).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzh.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz innych materiałów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów biurowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb komórek organizacyjnych Metra w 2016 roku - Nr postępowania EH.794.2016
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony PN/14AB/06/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, AGD I SPRZĘTU BIUROWEGO DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO - ZP-AL-30/16
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Dodano: 2016-06-23