Przetargi.pl
dostawa artykułów biurowych (3 zadania)

Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego-Państwowy Zakład Higieny ogłasza przetarg

  • Adres: 00-791 Warszawa, ul. Chocimska 24
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5421268 , fax. 022 5421268
  • Data zamieszczenia: 2009-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego-Państwowy Zakład Higieny
    ul. Chocimska 24 24
    00-791 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5421268, fax. 022 5421268
    REGON: 00028846100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pzh.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa artykułów biurowych (3 zadania)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych do NIZP-PZH: m.in. papier ksero A4 - 3800 ryz; zeszyty (różne rodzaje), koperty (różne rodzaje);segregatory; koszulki; ofertówki; teczki; grzbiety wsuwane; grzbiety do bindowanie różne średnice; okładki do grzbietów wsuwanych i do bindowania (przezroczyste i kolorowe); folie do laminowania; długopisy i wkłady do długopisów; ołowki zwykłe i mechaniczne; zszywacze; zszywki; spinacze; klipsy metalowe; cienkopisy; foliopisy; taśmy klejące
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Dostawcy, którzy (zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy) spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia a także, dołączą do składanej oferty pozostałe, wymagane w SIWZ oświadczenia i dokumenty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Oferentom przez Zamawiającego raz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące oświadczenia, dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kopie lub odpisy (na podstawie art. 25 ust. 2 Ustawy): 1. szczegółowy cennik oferowanych artykułów biurowych wg załącznika nr 1 SIWZ; 2. oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - załącznik nr 2; 3. wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 3; 4. zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego indywidualne i na podmiot zbiorowy (ważne 6 miesięcy od daty wystawienia); 5. aktualny wypis/odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem; odpis aktu założycielskiego spółki lub inny dokument właściwy dla Oferenta (ważny 6 miesięcy od daty wystawienia); 6. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych (ważne 3 miesiące od daty wystawienia); 7. zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek (ważne 3 miesiące od daty wystawienia); 8. formularz oferty z podpisanym oświadczeniem - załącznik nr 5; 9. wykazu wykonanych dostaw artykułów biurowych (na podstawie na co najmniej 6 miesięcznej umowy) z okresu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to z tego okresu, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca dostaw - załącznik nr 4, (wykaz musi być poparty dołączonymi potwierdzeniami należytego wywiązania się z umów - np. w formie referencji); aakceptowany i podpisany wzór umowy (załącznik nr 6).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzh.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach