Przetargi.pl
Modernizacja drogi gminnej nr 401025 N – ulica Daleka i Peryferyjna w Elblągu stanowiąca dojazd do gruntów rolnych

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Łączności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552353536, , fax. 552393334
  • Data zamieszczenia: 2017-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    Łączności 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552353536, , fax. 552393334
    REGON: 170747715
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi gminnej nr 401025 N – ulica Daleka i Peryferyjna w Elblągu stanowiąca dojazd do gruntów rolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Modernizacja drogi gminnej nr 401025 N – ulica Daleka i Peryferyjna w Elblągu stanowiąca dojazd do gruntów rolnych Przedmiot główny: CPV: 45.23.31.40-2 Nazewnictwo wg CPV: Roboty drogowe Zamawiający informuje, że zamówienie dofinansowane jest ze środków z budżetu województwa związanych z wyłączeniem z produkcji gruntów rolnych. 2. Zakres zamówienia. Na zakres robót, będących przedmiotem zamówienia składa się wykonanie nawierzchni bitumicznej ul. Dalekiej i Peryferyjnej na odcinku długości ok. 270 metrów wraz z odnową poboczy i powierzchniowym odwodnieniem nawierzchni drogi oraz wykonanie nawierzchni podatnej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie pomiędzy budynkami ul. Daleka 10 i 15 długości ok. 235 metrów. Szczegółowy zakres zamówienia i technologię wykonania określa przedmiar robót, specyfikacje techniczne oraz projekt wykonawczy pn.: „Modernizacja drogi gminnej nr 401025 N – ulica Daleka i Peryferyjna w Elblągu stanowiąca dojazd do gruntów rolnych – Etap I” wykonane przez Tomasz Wojtanowski Obsługa Inwestycji Budowlanych, ul. Ogólna 1M/3, 82-300 Elbląg. A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1. PRZEDMIAR ROBÓT 1) PRZEDMIAR ROBÓT NAZWA: MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ NR 401025N – ULICA DALEKA I PERYFERYJNA W ELBLĄGU STANOWIĄCA DOJAZD DO GRUNTÓW ROLNYCH – ETAP I BRANŻA: DROGOWA Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. 2. PROJEKT WYKONAWCZY: 1) PROJEKT WYKONAWCZY NAZWA: MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ NR 401025N – ULICA DALEKA I PERYFERYJNA W ELBLĄGU STANOWIĄCA DOJAZD DO GRUNTÓW ROLNYCH – ETAP I BRANŻA: DROGOWA B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH 1) SPECYFIKACJE TECHNICZNE NAZWA: MODERNIZACJA DROGI GMINNEJ NR 401025N – ULICA DALEKA I PERYFERYJNA W ELBLĄGU STANOWIĄCA DOJAZD DO GRUNTÓW ROLNYCH – ETAP I BRANŻA: DROGOWA Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa, o której mowa w pkt A. ppkt 2. oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt B., stanowią ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do ubezpieczenia budowy realizowanej w ramach niniejszego zamówienia w obrębie przejętego terenu budowy, od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych i od odpowiedzialności cywilnej oraz ponosić będzie odpowiedzialność w stosunku do osób trzecich za wypadki i awarie spowodowane nienależytym wykonaniem obowiązków umowy, z sumą ubezpieczenia nie niższą niż cena ofertowa brutto. Wykonawca musi być też ubezpieczony z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. Dowody ubezpieczenia – kopię polis Wykonawca musi dostarczyć w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy. 4. Wykonawca robót zobowiązany będzie w czasie prowadzonych robót zapewnić przejezdność ulic, dojazdów i dojść do posesji. 5. Wykonawca w terminie 10 dni od daty podpisania umowy wskaże, do zaakceptowania Inżynierowi Budowy, będącemu przedstawicielem Zamawiającego, laboratorium w którym będzie wykonywał stosowne badania laboratoryjne w trakcie realizacji przedmiotowego zadania. Laboratorium musi spełniać wymagania PN-EN ISO/IEC 17025 Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących oraz posiadać akredytację PCA. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: 1. obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, 2. wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane, stanowiące przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. Po upływie okresu gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany będzie zgłosić roboty do odbioru ostatecznego. 8. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a – 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 11. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 12. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Referatu Księgowości Jednostki Budżetowej w Departamencie Skarbnika Miasta Urzędu Miejskiego w Elblągu. 2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Uwaga: a) Dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2. oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach