Gmina Łaziska ogłasza przetarg
- Adres: 24335 Łaziska, Łaziska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 827 69 20 , fax. 81 827 69 36
- Data zamieszczenia: 2018-02-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łaziska
Łaziska 76
24335 Łaziska, woj. lubelskie
tel. 81 827 69 20, fax. 81 827 69 36
REGON: 43101963200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalaziska.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja drogi gminnej nr 108142L w miejscowości Piotrawin od km 0+000 do km 0+235 o długości 235 m.b. (działka nr ew.18) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja drogi gminnej nr 108142L w miejscowości Piotrawin od km 0+000 do km 0+235 o długości 235 m.b. (działka nr ew.18)” Zakres robót obejmuje m.in.: - roboty przygotowawcze D.01.00.00.00; - podbudowy D.04.00.00; - nawierzchnie D.05.00.00.00; utwardzone kruszywem pobocza D.05.02.00.00; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, zwana dalej Szczegółową Specyfikacją Techniczną (SST) – załącznik nr 1 do SIWZ; - Dokumentacja projektowa: Przedmiar robót (pomocniczo) – załącznik nr 2 do SIWZ; Ilekroć w Specyfikacji Technicznej lub tabeli przedmiaru robót pojawią się znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, Wykonawca może zastosować produkt równoważny, który nie spowoduje zmian w istniejącej dokumentacji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaproponowanego rozwiązania – zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane równoważne rozwiązanie wymagań określonych przez Zamawiającego. 3. Termin wykonania zamówienia 1) Wykonawca przystąpi do realizacji zamówienia niezwłocznie po zawarciu umowy i przekazaniu placu budowy przez Zamawiającego. 2) Wymagany termin wykonania zamówienia do 10 sierpnia 2018 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej „informacji z otwarcia ofert”, (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP – załącznik nr 3A do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego przy realizacji zamówienia publicznego: 1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia wskazujące na faktyczną dostępność tych zasobów na użytek Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, w tym określające: a) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą – wzór stanowi zał. nr 9 do SIWZ. 3. Potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP. 2) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, dokument wskazany powyżej, w odniesieniu do tych podmiotów. 3) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy - dokument wskazany w Rozdziale X. B. pkt 3. ppkt. 1), w odniesieniu do tego podwykonawcy. 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zastosowanie maja odpowiednie przepisy określone w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony w Rozdziale X. B. pkt 3. ppkt. 1), składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Chodel
Dodano: 2024-06-27 - Remont utwardzenia placu na terenie Szkoły Policealnej – Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy „Wacek” Wasilewskiej w Biłgoraju
Dodano: 2024-06-14 - Przebudowa dróg gminnych i dróg wewnętrznych na terenie gminy Batorz na długości 13.460 Km
Dodano: 2024-06-13 - Przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku od km 0+000,00 do km 0+590,03 oraz drogi gminnej nr 103329L od km 0+000,00 do km 0+205,00 w miejscowości Dębica
Dodano: 2024-05-29 - Budowa i przebudowa gm. dróg publicznych oraz wew., położonych w miejscowości Żeszczynka w ramach operacji: „Scalanie gruntów obrębu Żeszczynka, gm. Sosnówka, pow. bialski, woj. lubelskie” (II post.)
Dodano: 2024-05-16 - Poprawa infrastruktury drogowej w powiecie kraśnickim
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa drogi gminnej nr 109468L w miejscowości Siedliska.
Dodano: 2024-04-02 - Budowa i przebudowa gm. dróg publicznych oraz wewnętrznych, położonych w miejscowości Żeszczynka w ramach operacji: „Scalanie gruntów obrębu Żeszczynka, gm. Sosnówka, powiat bialski, woj. lubelskie”
Dodano: 2024-03-25 - "Poprawa infrastruktury drogowej w gminie Telatyn"
Dodano: 2024-03-25 - Budowa drogi gminnej nr 109478L w m. Łukowa wraz z budową drogi dla pieszych w m. Chmielek oraz przebudowa dróg gminnych nr 109481L w m. Chmielek i nr 109564L w m. Osuchy
Dodano: 2024-03-21