Urząd Gminy Spiczyn ogłasza przetarg
- Adres: 21077 Spiczyn, Spiczyn
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 817 577 184 , fax. 817 577 048
- Data zamieszczenia: 2017-08-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Spiczyn
Spiczyn
21077 Spiczyn, woj. lubelskie
tel. 817 577 184, fax. 817 577 048
REGON: 55153300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spiczyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja drogi gminnej Nr 105104L w Ziółkowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ok. 500 m długości drogi gminnej Nr 105104L w Ziółkowie obejmująca: a) roboty przygotowawcze, w tym geodezyjne wytyczenie trasy oraz inwentaryzacja powykonawcza, b) roboty ziemne, c) podbudowa, d) nawierzchnia, e) roboty wykończeniowe Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, szczegółowa specyfikacja wykonania i odbioru robót oraz dokument pomocniczy – przedmiar robót, stanowiące załączniki Nr 7, 8 i 9 do niniejszej specyfikacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3000.00 zł (trzy tysiące zł)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć kosztorys ofertowy. Wykonawca przed podpisaniem umowy w celu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp (wymagane złożenie jednego z wymienionych dokumentów): 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 3.5. SIWZ. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczona za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopia umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, o których mowa w pkt. 3.5. SIWZ. Kopie powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu nie podlegają anonimizacji. 3) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika/pracowników przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Chodel
Dodano: 2024-06-27 - Remont utwardzenia placu na terenie Szkoły Policealnej – Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy „Wacek” Wasilewskiej w Biłgoraju
Dodano: 2024-06-14 - Przebudowa dróg gminnych i dróg wewnętrznych na terenie gminy Batorz na długości 13.460 Km
Dodano: 2024-06-13 - Przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku od km 0+000,00 do km 0+590,03 oraz drogi gminnej nr 103329L od km 0+000,00 do km 0+205,00 w miejscowości Dębica
Dodano: 2024-05-29 - Budowa i przebudowa gm. dróg publicznych oraz wew., położonych w miejscowości Żeszczynka w ramach operacji: „Scalanie gruntów obrębu Żeszczynka, gm. Sosnówka, pow. bialski, woj. lubelskie” (II post.)
Dodano: 2024-05-16 - Poprawa infrastruktury drogowej w powiecie kraśnickim
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa drogi gminnej nr 109468L w miejscowości Siedliska.
Dodano: 2024-04-02 - Budowa i przebudowa gm. dróg publicznych oraz wewnętrznych, położonych w miejscowości Żeszczynka w ramach operacji: „Scalanie gruntów obrębu Żeszczynka, gm. Sosnówka, powiat bialski, woj. lubelskie”
Dodano: 2024-03-25 - "Poprawa infrastruktury drogowej w gminie Telatyn"
Dodano: 2024-03-25 - Budowa drogi gminnej nr 109478L w m. Łukowa wraz z budową drogi dla pieszych w m. Chmielek oraz przebudowa dróg gminnych nr 109481L w m. Chmielek i nr 109564L w m. Osuchy
Dodano: 2024-03-21