Przetargi.pl
Modernizacja drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Kożuchówka (Ciąg drogi Kożuchówka - Gąska, we wsi Kożuchówka)

Gmina Krzywda ogłasza przetarg

  • Adres: 21-470 Krzywda, ul. Żelechowska 24B
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7551006 , fax. 025 7551061
  • Data zamieszczenia: 2011-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzywda
    ul. Żelechowska 24B 24B
    21-470 Krzywda, woj. lubelskie
    tel. 025 7551006, fax. 025 7551061
    REGON: 71158241100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzywda.netbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Kożuchówka (Ciąg drogi Kożuchówka - Gąska, we wsi Kożuchówka)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres niniejszego postępowania obejmuje wykonanie przedsięwzięcia pod nazwą: Modernizacja drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Kożuchówka (Ciąg drogi Kożuchówka - Gąska, we wsi Kożuchówka) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej, dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Kożuchówka (Ciąg drogi Kożuchówka - Gąska, we wsi Kożuchówka) położonej na istniejącym ciągu drogi gruntowej Kożuchówka - Gąska w miejscowości Kożuchówka, gm. Krzywda na działce nr ewid. 479, na odcinku o łącznej długości 820 m (początek przy istniejącej nawierzchni z tłucznia kamiennego we wsi Kożuchówka przedłużenie w kierunku wsi Gąska) o szerokości jezdni: 5 m, o nawierzchni z kamienia tłuczonego. Przystępując do modernizacji dróg należy najpierw wyznaczyć granice pasa drogowego, następnie wyznaczyć osie dróg, po czym przy użyciu palików wytyczyć koronę drogi. Nachylenie skarp nasypu drogi wynosić będzie 1:1,5. Przy urządzaniu dróg należy przyjąć szerokość podłoża 6,0 m. Szerokość warstwy jezdnej wynosić będzie 5,0 m. Przystępując do budowy nasypu należy wyprofilować i zagęścić podłoże, formując jednocześnie spadek 3% w dwustronnym kierunku. Na całej długości dróg należy wykonać warstwę odsączającą z pospółki żwirowej o grubości 15 cm. Na całej długości dróg należy wykonać warstwę jezdną z kruszywa drogowego (kamienia tłuczonego) o grubości 10 cm. Najpierw należy wykonać warstwę odsączającą wyznaczając jej grubość przy pomocy palików. Piasek należy zagęszczać polewając w razie potrzeby wodą, rozpoczynając od zewnętrznych krawędzi nasypu w kierunku osi drogi, formując jednocześnie spadek 3%. Przy wykonywaniu warstwy jezdnej należy wykonać te same czynności co przy warstwie odsączającej. Po przekazaniu drogi do eksploatacji wykonawcę obowiązuje 36 miesięczny okres gwarancyjny. Na projektowanym odcinku brak innej infrastruktury technicznej. Projektowane roboty nie pogarszają stanu środowiska naturalnego Dane liczbowe: Długość drogi - 820 mb Profilowanie i zagęszczenie podłoża - 820 x 6 = 4920 m? Powierzchnia warstwy odsączającej - 820 x 6 = 4920 m? Średnia powierzchnia warstwy jezdnej - 820 x 5 = 4100 m? Zakres robót - według Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z zastrzeżeniem, że zakres zamówienia tj. długość modernizowanego odcinaka może zostać pomniejszony, co jest uzależnione od posiadanych środków finansowych Inwestora i wysokości dofinansowania przedsięwzięcia z Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie. Inwestor z tego powodu nie poniesie żadnych odpowiedzialności. Roboty objęte niniejszą umową są to roboty oznaczone kodem, zgodnie z rozporządzeniem w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień[CPV], ROZPORZĄDZENIE KOMISJI (WE) nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007 r. CPV: Kod CPV: 452332269 roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych Zgodnie z art. 31 ust. 1 gdy przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, przedmiot niniejszego zamówienia opisany jest za pomocą dokumentacji projektowej, przedmiarów robót oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych . Z uwagi na ryczałtowo-ilościowy charakter zamówienia Wykonawca obowiązany jest dokonać weryfikacji dokumentacji zamieszczonej na stronie zamawiającego w wersji elektronicznej z oryginałem dokumentacji projektowej znajdującej się w siedzibie zamawiającego i dokonać weryfikacji w miejscy realizacji zamówienia. W przypadku wystąpienia rozbieżności w ilościach robót pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem robót, wiążące są ilości wynikające z faktycznego rozmiaru prac do wykonania zgodnie z dokumentacją projektową. Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonał weryfikacji zgodności przedmiarów robót z dokumentacją projektową i ze stanem faktycznym poprzez szczegółową analizę ww. dokumentów oraz wizję w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wnosi wadium najpóźniej do dnia 26-09-2011 r. do godz. 10.00 w wysokości: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) i dołącza oryginał lub poświadczoną kopię potwierdzenia wniesienia wadium do oferty; Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania (Art. 24 ust. 2 pkt. upzp). Wadium może być wnoszone w jednej z form określonych w art. 45, ust. 6 upzp. Wykonawca wybiera formę wadium. W przypadku wyboru pieniężnej formy, wadium należy wpłacać na konto Urzędu Gminy Nr BS Krzywda 89 9203 0002 0000 1238 2000 0060 W przypadku, gdy Wykonawca wybierze wadium w formie pieniądza dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej dokumenty związane z wadium należy złożyć w oryginale wraz z ofertą lub w Wydziale Finansowym Urzędu Gminy pok. Nr 6 a kopie tych dokumentów potwierdzone za zgodność z oryginałem złożyć wraz z ofertą. Wymagana ważność tej formy wadium - nie krótsza jak okres związania ofertą. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium, zgodnie z art. 46 upzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krzywda.netbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach