Gmina Urzędów ogłasza przetarg
- Adres: 23-250 Urzędów, ul. Rynek
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 822 50 42 , fax. 81 822 51 50
- Data zamieszczenia: 2020-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Urzędów
ul. Rynek 26
23-250 Urzędów, woj. lubelskie
tel. 81 822 50 42, fax. 81 822 51 50
REGON: 54908043729000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugurzedow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=724
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Zakościelne na dz. nr ewid. 394 w km 0+309,80 do km 0+472,30 - etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Zakościelne na dz. nr ewid. 394 w km 0+309,80 do km 0+472,30 – etap II. Zamówienie będzie realizowane w ramach projektu współfinansowanego ze środków Funduszu Ochrony Gruntów Rolnych. Przedmiot zamówienia obejmuje utwardzenie nawierzchni drogi dojazdowej o długości 162,50 mb o szerokości 4,00 m (na mijance 5,00 m) płytami betonowymi wielootworowymi wraz z innymi elementami betonowymi zgodnie z projektem technicznym. Ponadto w ramach zamówienia należy uwzględnić roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją oraz roboty nie ujęte w przedmiarze robót a wynikające z projektu technicznego, w tym m. in.: roboty pomiarowe, dowiązanie sytuacyjne w miejscu z istniejącą nawierzchnią z płyt betonowych, niezbędna rozbiórka obrzeży betonowych z ich oczyszczeniem - dowiązanie sytuacyjne, plantowanie (obrobienie na czysto) skarp – pobocza gruntowe i dowiązanie do terenów przyległych, koszty urządzenia i organizacji placu budowy oraz wody, energii na cele budowlane, zabezpieczenie terenu budowy w okresie trwania budowy, drogi tymczasowe i montażowe, obsługa geodezyjna ( m.in. wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza), zapewnienie generalnego wykonawstwa i kierowania budową, ubezpieczenie robót, sprzętu wykonawcy od ryzyka i odpowiedzialności cywilnej osób trzecich i ubezpieczenie własnego personelu, uzyskanie zgody od właścicieli gruntów na wejście na grunty prywatne podczas budowy i ich przywrócenie do stanu pierwotnego po zakończeniu budowy, prowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST wraz z pobieraniem próbek i dostarczaniem ich organom kontrolnym Zamawiającego (nadzór inwestorski), zapewnienie prawidłowego odprowadzenia wód opadowych, oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w rejonie prowadzonych robót, opracowanie czasowej organizacji ruchu, gdy dotyczy, sporządzenie dokumentacji powykonawczej, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, wywóz ziemi, materiałów rozbiórkowych, jeżeli dotyczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.: projekt techniczny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót - pomocniczo. Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) zwane dalej „Prawo budowlane” wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie, gdzie będą realizowane roboty, będące przedmiotem zamówienia, by Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wykonawca oświadcza, że ma świadomość, iż przedmiary mają charakter poglądowy i w przypadku różnicy w wartościach ujętych w przedmiarach, a wartościach koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy ponosi ryzyko wynikające z niedoszacowania oferty, bez możliwości żądania dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być zgodne ze wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 6.1 ppkt 1), pkt 6.2 lit. A. i pkt 6.3 SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 2) Oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt 6.2 lit. B. ppkt 1) – 2) SIWZ oraz formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Poza dokumentami wymienionymi w ppkt 1) i 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Chodel
Dodano: 2024-06-27 - Remont utwardzenia placu na terenie Szkoły Policealnej – Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy „Wacek” Wasilewskiej w Biłgoraju
Dodano: 2024-06-14 - Przebudowa dróg gminnych i dróg wewnętrznych na terenie gminy Batorz na długości 13.460 Km
Dodano: 2024-06-13 - Przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku od km 0+000,00 do km 0+590,03 oraz drogi gminnej nr 103329L od km 0+000,00 do km 0+205,00 w miejscowości Dębica
Dodano: 2024-05-29 - Budowa i przebudowa gm. dróg publicznych oraz wew., położonych w miejscowości Żeszczynka w ramach operacji: „Scalanie gruntów obrębu Żeszczynka, gm. Sosnówka, pow. bialski, woj. lubelskie” (II post.)
Dodano: 2024-05-16 - Poprawa infrastruktury drogowej w powiecie kraśnickim
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa drogi gminnej nr 109468L w miejscowości Siedliska.
Dodano: 2024-04-02 - Budowa i przebudowa gm. dróg publicznych oraz wewnętrznych, położonych w miejscowości Żeszczynka w ramach operacji: „Scalanie gruntów obrębu Żeszczynka, gm. Sosnówka, powiat bialski, woj. lubelskie”
Dodano: 2024-03-25 - "Poprawa infrastruktury drogowej w gminie Telatyn"
Dodano: 2024-03-25 - Budowa drogi gminnej nr 109478L w m. Łukowa wraz z budową drogi dla pieszych w m. Chmielek oraz przebudowa dróg gminnych nr 109481L w m. Chmielek i nr 109564L w m. Osuchy
Dodano: 2024-03-21