Przetargi.pl
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Lgota Mała, obejmującej działkę numer 5857 i w obrębie Widzów obejmującej działkę numer 1395

Gmina Kruszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 42282 Kruszyna, ul. Kmicica
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 202 003 , fax. 343 202 054
  • Data zamieszczenia: 2018-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kruszyna
    ul. Kmicica 5
    42282 Kruszyna, woj. śląskie
    tel. 343 202 003, fax. 343 202 054
    REGON: 15139805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruszyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Lgota Mała, obejmującej działkę numer 5857 i w obrębie Widzów obejmującej działkę numer 1395
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące modernizację drogi gminnej – ulicy Wspólnej, położonej na gruntach wsi Lgota Mała i Widzów na długości 940m. 1. Zakres robót w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje: a) roboty pomiarowe – 0,940 km; b) mechaniczne ścięcie nierówności na istn. nawierzchni tłuczniowej wraz z odcięciem krawędzi drogi – 1482,00m2 c) wyrównanie ubytków w nawierzchni powierzchniowo utrwalonej, tłuczniem kamiennym o frakcji 0,00-30,00mm – 10,20m3 d) zjazdy na drogi gospodarcze - 52,50m2 e) wykonanie koryta mechanicznie głęb. do 15cm – 52,50m2 f) warstwa dolna podbudowy gr. 10cm z tłucznia kam. – 52,50m2 g) warstwa górna – wyrównawcza podbudowy gr. 5cm z tłucznia kam. – 1139,40m2 h) skropienie podbudowy asfaltem – 3819,40m2 i) warstwa wiążąca – wyrównawcza gr. 2 cm z mieszanek mineralno – asfaltowych 50kg/m2 – 3819,40m2 j) warstwa ścieralna gr. 3cm z mieszanek mineralno – asfaltowych – 3819,40m2 k) ścięcie poboczy – przygotowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne – 1432,50m2 l) warstwa dolna nawierzchni tłuczniowej poboczy gr. 10cm – 1432,50m2 m) warstwa górna nawierzchni tłuczniowej poboczy gr. 5cm – 1432,50m2 n) szkic i zestawienie geodezyjne wykonanych robót – 1,00kpl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100), wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 6 lipca 2017 r. do godz. 11:00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego PKO II Oddział Częstochowa Nr 03 1020 1664 0000 3002 0028 4612 z adnotacją „Wadium na przetarg p.n. „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Lgota Mała, obejmującej działkę numer 5857 i w obrebie Widzów, obejmującej działkę numer 1395””, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej winno być przed upływem terminu składania ofert na rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Oryginał wadium w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w siedzibie Urzędu Gminy w Kruszynie, ul. Kmicica 5, 42-282 Kruszyna – pokój nr 1. Dowód wpłaty wadium bądź kopię wadium należy załączyć do oferty. Z treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie zapłaty Zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. W przypadku gdy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej lub uproszczonej sporządzony na podstawie przedmiaru robót, będącego załącznikiem nr 6 do SIWZ. 3. pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (załączyć jeżeli dotyczy). 4. pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie o którym mowa w pkt 8 ppkt 8.1. SIWZ (załączyć jeżeli dotyczy). 5. stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (załączyć jeżeli dotyczy). 6. wykaz materiałów i urządzeń – w przypadku zastosowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń innych niż te zaproponowane przez Zamawiającego – wraz z dokumentami uwiarygodniającymi te materiały i urządzenia, iż posiadają parametry nie gorsze niż określone w dokumentacji projektowej (załączyć jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach