Przetargi.pl
MODERNIZACJA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI SMARZEWO

Gmina Smętowo Graniczne ogłasza przetarg

  • Adres: 83-230 Smętowo Graniczne, ul. Dworcowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 619 033 , fax. 585 619 520
  • Data zamieszczenia: 2019-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Smętowo Graniczne
    ul. Dworcowa 10
    83-230 Smętowo Graniczne, woj. pomorskie
    tel. 585 619 033, fax. 585 619 520
    REGON: 19167566900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.smetowograniczne.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI SMARZEWO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji drogi gminnej polegającej na wykonaniu nawierzchni utwardzonej z płyt żelbetowych prefabrykowanych typu JUMBO na odcinku 0,6 km i szerokości 3,50 m wraz z utwardzeniem poboczy z kruszyw łamanych po 0,5 m z obu stron. Zakres robót budowlanych: ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE - roboty pomiarowe - mechaniczne rozebranie nawierzchni z brukowca - wywiezienie brukowca samochodami ROBOTY ZIEMNE - wykopy mechaniczne w gruncie (zdjęcie gleby i humusu z poboczy) - wykopy w gruncie pod koryta z załadunkiem i transportem urobku PODBUDOWA - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne - wykonanie podbudowy z pospółki na poboczach jezdni gr. 10 cm NAWIERZCHNIE - ułożenie nawierzchni z płyt żelbetowych prefabrykowanych wielootworowych typu JUMB z wykonaniem podbudowy z podsypki piaskowej gr. 10 cm oraz zamuleniem otworów piaskiem (płyty grubości 12, 5 cm) - wykonanie nawierzchni z tłucznia jednowarstwowej na poboczach szerokości 50 cm i grubości 10 cm. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE - plantowanie terenu pasa drogowego mechanicznie - wykonanie mapy geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ - OPZ) zawiera plan zagospodarowania terenu działki oraz przedmiar. Uwaga! Przedmiar robót ma charakter pomocniczy i służą Wykonawcy do właściwego skalkulowania ceny swojej oferty. Za wykonanie zamówienia Zamawiający rozliczy się z Wykonawcą ryczałtem. Uwaga! Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy własne, dopuszcza się odpowiednio: rozwiązania, elementy, materiały, urządzenia równoważne. Za równoważne uznaje się rozwiązania, jak również elementy, materiały, urządzenia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w opisie przedmiotu zamówienia, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry. Uwaga! Jeżeli w SIWZ bądź w załącznikach do SIWZ zostały wskazane jakiekolwiek nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty, normy czy pochodzenie (materiałów lub urządzeń), należy przyjąć, że Zamawiający zawsze dopuszcza rozwiązania równoważne. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji robót. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Projekcie umowy (załącznik nr 5do SIWZ) - § 12 oraz § 13 pkt 2 ust. 6. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233226-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach