Wodociągi Słupsk Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. E. Orzeszkowej
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8426051 do 57,59 8400039 , fax. 059 8422207, 0590840 00 39
- Data zamieszczenia: 2019-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wodociągi Słupsk Sp. z o.o.
ul. E. Orzeszkowej 1
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 059 8426051 do 57,59 8400039, fax. 059 8422207, 0590840 00 39
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: b
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń służących do monitorowania natężenia opadów atmosferycznych oraz poziomu wypełnienia w czynnych sieciach kanalizacyjnych, na terenie miasta Słupska - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń służących do monitorowania natężenia opadów atmosferycznych oraz poziomu wypełnienia w czynnych sieciach kanalizacyjnych, na terenie miasta Słupska. 4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) dostawę i montaż urządzeń, na które składają się: a) rejestratory napełnienia kanałów w ilości 12 szt. b) rejestratory deszczomierzy w ilości 6 szt. c) deszczomierze kompatybilne z rejestratorem, w ilości 6 szt. d) czujniki napełnienia kanałów w ilości 12 szt. 2) zainstalowanie oprogramowania obsługującego rejestratory i deszczomierze; 3) udzielenie nieodwołalnej, niewyłącznej, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych licencji na wymienione oprogramowanie; 4) świadczenie przez okres 24 miesięcy usług serwisowania; 5) świadczenie przez okres 24 miesięcy stałej asysty technicznej oprogramowania polegającej na jego bieżącej aktualizacji do najnowszej wersji. 6) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w jego siedzibie w zakresie wymaganych możliwości analitycznych programu oraz obsługi oprogramowania. 4.3. 4.3. Lokalizacje montażu przedmiotu umowy zawiera załącznik graficzny nr 1 i nr 2, stanowiący integralną część OPZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38125000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty - załącznik nr 1 do IDW. 2) Wykaz Cen - załącznik nr 1.1 do IDW. 3) Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 8. IDW. 4) Stosowne Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną