Przetargi.pl
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Lipowiec realizowana w technologii nawierzchni bitumicznej jednowarstwowej gr. 5 cm na podbudowie wykonanej jako stabilizacja istniejącego podłoża cementem z dodatkiem emulgującego środka chemicznego

Urząd Gminy Zbiczno ogłasza przetarg

  • Adres: 87-305 Zbiczno, Zbiczno 140
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4939317 , fax. 056 4939317
  • Data zamieszczenia: 2013-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zbiczno
    Zbiczno 140 140
    87-305 Zbiczno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4939317, fax. 056 4939317
    REGON: 00054701700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zbiczno.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Lipowiec realizowana w technologii nawierzchni bitumicznej jednowarstwowej gr. 5 cm na podbudowie wykonanej jako stabilizacja istniejącego podłoża cementem z dodatkiem emulgującego środka chemicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych drogowych związanych z modernizacją drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Lipowiec realizowaną w technologii nawierzchni bitumicznej jednowarstwowej gr. 5 cm na podbudowie wykonanej jako stabilizacja istniejącego podłoża cementem z dodatkiem emulgującego środka chemicznego. Wykonawstwo robót drogowych rozpocząć od wytyczenia osi jezdni i krawędzi istniejącego pasa drogowego, gdyż tylko w tym obszarze będzie realizowane przedsięwzięcie. Roboty przygotowawcze na projektowanym odcinku drogi polegają na wycięciu trawy i chwastów w istniejącym pasie drogowym wraz z krzewami i jednorocznymi odrostami oraz ścięciu darniny z jej rozdrobnieniem (warstwa ziemi urodzajnej) oraz złożeniem jej w hałdach na krawędzi pasa drogowego z przeznaczeniem dla wykorzystania do formowania górnej warstwy poboczy gruntowych na grubość nadbudowanych warstw. Istniejące podłoże na całej szerokości projektowanej korony drogi należy wyrównać i wyprofilować przy użyciu równiarek lub spycharek. W trakcie wykonywania robót ziemnych muszą być wykonane roboty odwodnieniowe korpusu drogi. Odwodnienie drogi pozostawiono bez zmian - istniejące odwodnienie powierzchniowe pasa drogowego funkcjonuje jako infiltracja wód opadowych w grunt poprzez pobocze gruntowe, wspomaganie wchłaniania w grunt z zastosowaniem niecek rowów przydrożnych. Zaprojektowano wykonanie podbudowy o gr. 20 cm na pow. 3344,2m2, w formie stabilizacji istniejącego podłoża , doziarnionego kruszywem naturalnym (mieszanką żwirowo-piaskową z domieszką cząstek gliniastych- gr, warstwy doziarniającej 12 cm) spoiwem - cementem w ilości 3% oraz środkiem emulgującym chemicznym . Ze względu na rodzaj kruszyw i gruntów wchodzących w skład podłoża przeznaczonego do stabilizacji zaprojektowano użycie środka emulgującego płynnego typu EN-1 (sulfonowy D-limonian rozpuszczony w kwasie siarkowym o PH=1,0, rozcieńczony w wodzie w stosunku 1:200-1:600). Stabilizację wykonać : -na wzruszone na gł. do 15cm i rozdrobnione istniejące podłoże ułożyć warstwę materiału doziarniającego z kruszywa naturalnego o gr. około 12 cm - rozłożyć równomiernie cement w ilości 3%-dla podbudowy o gr. 20 cm powyższe jest zapewnione przy użyciu cementu w ilości 12kg/m2 - rozpylić środek chemiczny wg wytycznych producenta - wymieszać warstwę podłoża na gł. 24 cm w stanie lużnym z końcowym nadaniem profilu powierzchni górnej podbudowy, - zagęścić warstwę warstwy stabilizowanej - prowadzić pielęgnację podbudowy przez minimum 7 dni, Podbudowę posiadającą właściwy profil poprzeczny i podłużny (po przedstawieniu badań określonych w SST) zaimpregnować emulsją asfaltową (w ilości około 1,2kg/m2- wg norm podanych w SST) z przesypaniem grysem frakcji 2/5 mm , w celu zapewnienia właściwego związania międzywarstwowego z nawierzchnią bitumiczną. Wykonać na pow. 2748,8m2 warstwę wiążąco-ścieralną gr. 5 cm z mieszanki mineralno asfaltowej o frakcji 0/12,8mm wg receptury określonej zgodnie z wymaganiami podanymi w SST. W trakcie prowadzenia robót nawierzchniowych - mogą wystąpić materiały odpadowe w formie ścinków z masy mineralno asfaltowej. Odpady usuwa wykonawca robót na własne przyzakładowe składowisko z przeznaczeniem do recyklingu. Roboty wykończeniowe polegają na doprofilowaniu poboczy gruntowych do poziomu wykonanej nawierzchni bitumicznej oraz na końcowym doprofilowaniu skarp nasypów i wykopów . Przed przystąpieniem do robót remontowych wykonawca winien opracować projekt czasowej organizacji ruchu na czas budowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 3.300,00 zł (słownie: trzy tysiące trzysta złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zbiczno.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach