Przetargi.pl
Modernizacja drogi 1503 Grodzisk Mazowiecki - Siestrzeń - Ojrzanów ul. Nadarzyńska na odc. Od torów WKD do ul. Warszawskiej.

Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim ogłasza przetarg

  • Adres: 05825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Traugutta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 240 570 , fax. 227 240 570
  • Data zamieszczenia: 2017-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim
    ul. Traugutta 41
    05825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 227 240 570, fax. 227 240 570
    REGON: 1497631600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi 1503 Grodzisk Mazowiecki - Siestrzeń - Ojrzanów ul. Nadarzyńska na odc. Od torów WKD do ul. Warszawskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Roboty obejmują wykonanie robót drogowych polegających na wykonaniu przebudowy: drogi powiatowej nr 1503 Grodzisk Mazowiecki – Siestrzeń – Ojrzanów – ul. Nadarzyńska na odc. o dł. 591,45 m od km 0+173,05 do km 0+764,50 (od torów WKD z ul. Piaskową) w Grodzisku Mazowieckim, Powiat Grodziski. 2.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie: frezowania istniejącej nawierzchni asfaltowej gr. śr. 12cm, rozbiórki podbudowy na całym odcinku, krawężnika, chodnika i zjazdów po str. lewej na odcinku od km 0+270,15 do km 0+366,30 oraz chodnika i zjazdów na odcinku od km 0+179,15 do km 0+722,5 po stronie prawej, wykonanie nowej konstrukcji jezdni na całym odcinku, po stronie prawej zjazdów z kostki betonowej szarej, chodnika, peronu z kostki betonowej czerwonej na odc. od km 0+179,15 do km 0+722,5 i ścieżki rowerowej o nawierzchni z betonu asfaltowego na odcinku od km 0+179,15 do km 0+717,85, po stronie lewej krawężnika, chodnika z kostki betonowej czerwonej i zjazdów z kostki betonowej szarej na odcinku od km 0+270,15 do km 0+366,30, oznakowania pionowego i poziomego grubowarstwowego z mas chemoutwardzalnych, odwodnienia – drenażu na odc. od km 0+270,15 do km 0+366,30; remontu 11 szt. studni rewizyjnych na kanale sanitarnym (SS1 – SS11) i 19 szt. studni rewizyjnych na kanale deszczowym (studnie: SD1 – SD19) oraz 17 szt. wpustów ulicznych D400 (Wp1 – Wp17). Remont studni i wpustów obejmuje: częściową wymianę kręgów, stopni studni, montaż pierścieni odciążających, pokryw betonowych, regulację wysokościową włazów studni i wpustów (włazy i wpusty dostarcza eksploatator sieci), regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych i gazowych oraz wykonanie robót ziemnych, humusowania z obsianiem trawą pasów zieleni, usunięcie karp po wyciętych drzewach. Konstrukcja jezdni: warstwy ścieralnej z mieszanki grysowo-mastyksowej SMA 11 PMB 45/80-55 dla ruchu KR-3/4 gr. 4 cm, warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC22W PMB25/55-60 dla ruchu KR3/4 gr. 8 cm, podbudowa z betonu asfaltowego AC22P 50/70 dla ruchu KR3/4 gr. 10 cm, warstwa podbudowy z z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego kamiennego 0/31,5 C90/3 gr. 20 cm, podbudowy z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C6/8 gr. 15 cm, wzmocnienie podłoża z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C3/4 gr. 15 cm, warstwa odsączająca z mieszanki niezwiązanej ( piasku) gr. 15 cm, krawężnik betonowy 20x30 na ławie z oporem z betonu C12/15 o przekroju 0,126 m² ( odc. 0+270,15-0+366,30), konstrukcja ścieżki rowerowej: warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8 S gr. 4 cm, podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego kamiennego 0/31,5 C90/3 gr. 10 cm, konstrukcja chodnika i peronu: kostka betonowa czerwona gr. 6 cm, podsypka z mieszanki związanej cementem C1,5/2 MPa gr. 10 cm, konstrukcja zjazdów: kostka betonowa szara gr. 8 cm, podsypka z mieszanki związanej cementem C1,5/2 MPa gr. śr. 5 cm, Odwodnienie: dren z rur drenarskich o śr. 200 mm częściowo sączących ze szczelinami wykonanymi na 220 stopniach obwodu w otulinie z mieszanki niezwiązanej (żwir frakcji 2/32 mm) w geowłókninie separacyjno-filtracyjnej PES o przepuszczalności ok. 55l na m²/s o wytrzymałości 2,5 KN. Remont kanału deszczowego, sanitarnego i wpustów ulicznych obejmuje: remont 11 szt. studni rewizyjnych na kanale sanitarnym (SS1 – SS11) i 19 szt. studni rewizyjnych na kanale deszczowym (studnie: SD1 – SD19) oraz 17 szt. wpustów ulicznych D400 (Wp1 – Wp17). Remont studni i wpustów obejmuje: częściową wymianę kręgów, stopni studni, montaż pierścieni odciążających, pokryw betonowych, regulację wysokościową włazów studni i wpustów (włazy i wpusty dostarcza eksploatator sieci). Regulacja wysokościowa zaworów wodociągowych i gazowych – 32 szt. 1.Roboty przygotowawcze.Roboty pomiarowe winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi Instrukcjami GUGiK Prace pomiarowe powinny być wykonane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. Punkty wierzchołkowe, punkty główne, pośrednie trasy muszą mieć oznaczenia określające jednoznacznie w sposób trwały charakterystykę i położenie tych punktów. Karczowanie karp obejmuje usunięcie karp po wyciętych drzewach, Roboty ziemne obejmują wykonanie koryta pod jezdnię, zjazdy, chodniki, ścieżkę rowerową, włączenia w ulice boczne oraz roboty ziemne związane z remontem kanału sanitarnego i deszczowego oraz drenu, studzienek retencyjnych i sączków. Roboty rozbiórkowe obejmują rozbiórkę krawężnika, obrzeży, nawierzchni chodnika, zjazdów i włączeń w drogi boczne, podbudowy jezdni, zjazdów i włączeń w drogi boczne, frezowanie nawierzchni jezdni. Materiał z rozbiórki stanowi własność zamawiającego. Elementy betonowy należy dostarczyć na bazę PZD w Kozerkach, ul. Marsa 12 Gmina Grodzisk Maz., Materiał z podbudowy i destrukt dostarczyć we wskazane miejsce przez zamawiającego. Odległości transportu do 5 km. 2.Jezdnia. Podbudowa obejmuje wykonanie warstwy odsączającej z mieszanki niezwiązanej 0/11,2 gr. 15 cm wzmocnienia podłoża z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C3/4 gr. 15 cm, podbudowy pomocniczej z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C6/8 gr. 15 cm, podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa kamiennego łamanego C90/3 gr. 20 cm, podbudowy z betonu asfaltowego AC22P 50/70 gr. 10 cm dla ruchu KR3/4. Nawierzchnia obejmuje wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC22W PMB 25/55-60 dla ruchu KR3/4 gr. 8 cm, warstwy ścieralnej SMA 11 PMB 45/80-55 dla ruchu KR-3/4 gr. 4 cm. krawężniki zakres robót obejmuje ustawienie krawężników betonowych 20x30 na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 o przekroju 0,126 m². 3.Chodnik i peron zakres robót obejmuje wykonanie chodnika z dojściami do furtek o nawierzchni z kostki betonowej czerwonej gr. 6 cm i na przejściach dla pieszych 2 rzędów żółtych płytek z wypustkami 35x35x6, na peronie 1 rząd żółtych płytek z wypustkami 35x35x6 i 1 rząd płytek antypoślizgowych 35x35x6 na podsypce z mieszanki związanej cementem C1,5/2 MPa gr. 10cm. Obramowanie chodnika obrzeżem betonowym 6x20 na ławie betonowej z oporem z betonu C8/10 o przekroju 0,036 m². 4.Ścieżka rowerowa zakres robót obejmuje wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC8W 50/70, podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywa kamiennego łamanego C90/3 gr. 10 cm. Obramowanie z obrzeży 30x8 na ławie z oporem z betonu C8/10 o przekroju 0,036 m². 5.Zjazdy do posesji zakres robót obejmuje wykonanie nawierzchni z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2 gr. śr. 5 cm. Obramowanie zjazdów z obrzeży 8x30 na ławie betonowej z oporem o przekroju 0,036 m², zamknięcie od strony posesji niektórych zjazdów z opornika betonowego 12x25 na podsypce z mieszanki związanej cementem C3/4 gr. 5 cm i na ławie betonowej z oporem o przekroju 0,062 m². 6.Odwodnienie zakres robót obejmuje wykonanie drenażu z rur drenarskich o śr. 200 mm częściowo sączacych ze szczelinami wykonanymi na 220 stopniach obwodu w otulinie z mieszanki niezwiązanej żwirowej frakcji 2/32 mm o wymiarach 80x74 cm w geowłókninie separacyjno-filtracyjnej PES o przepuszczalności ok. 55l na m²/s o wytrzymałości 2,5 KN, przykanalików z rur PVC Lite SN8 o średnicy 200 mm łączących studzienki retencyjne ze studniami rewizyjnymi , studzienek retencyjnych z rur karbowanych PP o średnicy 425 mm z kinetą, włazem żeliwnym. 7.Roboty remontowe sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej - zakres robót obejmuje wymiana włazów na studniach rewizyjnych – 30 szt., wpustów ulicznych – 17 szt ( włazy i wpusty dostarcza eksploatator sieci ), demontaż: kominów regulacyjnych 25 szt., kręgów betonowych o średnicy 1400mm wys. 30 cm – 9 szt., stopni – 90 szt., pokryw betonowych – 15 szt. ( 11szt. o średnicy 1400mm i 4 szt. o średnicy 1600mm), obniżenie kregów poprzez ich obcięcie – 4 szt., montaż nowych: kręgów betonowych o śr. 1400 mm i wys. 30 cm – 2 szt., o średnicy 1600 mm i wys. 30 cm – 2 szt., pierścieni odciążających 17 szt. ( na studniach o średnicy 1400 mm – 11 szt., na studniach o średnicy 1600 mm – 4 szt. na studniach typu WAVIN o średnicy 425 mm – 2 szt.), pokryw betonowych na studniach – 15 szt. ( o średnicy 1400 mm – 11 szt., na studniach o średnicy 1600 mm – 4 szt.), stopni – 90 szt., regulacja wysokościowa włazów do studni rewizyjnych pierścieniami dystansowymi betonowymi z felcem – 25 szt. 8.Roboty wykończeniowe zakres robót obejmuje plantowanie pasów zieleni z humusowaniem gr. 10 cm i obsianiem trawą. 9.Oznakowanie urządzenia bezpieczeństwa ruchu zakres robót obejmuje przestawienie wraz ze słupkami 4 znaków D-6 w miejsce projektowanych przejść dla pieszych i ustawienie i 1 szt. D-15 do nowej lokalizacji przystanku, nowych znaków D-46 – 1 szt., D-47 – 1 szt., C13/16 – 2 szt., C13a/16a – 2 szt. z folii odblaskowej typ 1, słupków ocynkowanych o średnicy 50 mm – 4 szt., oznakowania poziomego grubowarstwowego z mas chemoutwardzalnych 117,13 m². 10.Projekt organizacji ruchu na czas realizacji robót. Zakres robót obejmuje wykonanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z projektem organizacji ruchu oraz utrzymanie oznakowania w czasie wykonywania robót. Projekt organizacji ruchu powinien przewidywać wykonanie frezowania nawierzchni, chodników, zjazdów, odwodnienia, poboczy przy utrzymaniu ruchu, natomiast wykonanie konstrukcji jezdni całą jej szerokością. Projekt winien przewidzieć oznakowanie dzienne i nocne (w przypadku dopuszczania do ruchu w nocy). Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania objazdów/przejazdów. Po zakończeniu robót do obowiązków wykonawcy należy demontaż oznakowania z czasowej organizacji ruchu. 11.Zakres zamówienia obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz wykonanie innych czynności wymaganych technologią. 12.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji) określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji przetargowej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga zgody Zamawiającego. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. 13.Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. 14.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – stanowi załącznik nr 8 (A, B, C) do SIWZ, zawierający projekt budowlany i wykonawczy 15.Warunki realizacji zamówienia.Roboty wykonać zgodnie z: a)dokumentacją projektową – projekt budowlany i wykonawczy, b)STWiOR – załącznik nr 8B do niniejszej SIWZ, c)obowiązującymi normami i przepisami, Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi. 3.Wykonawca zobowiązany jest do osobistego (siłami własnymi) wykonania kluczowych części zamówienia za jakie uznaje się roboty drogowe polegające na układaniu nawierzchni z masy bitumicznej. 4.Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. 1)Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano – montażowych o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę chyba, że wykonanie tych czynności nie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502, z późn. zm.). 2)Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, nie dotyczą wymogu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osób do realizacji niniejszego zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo tylko zatrudnienie ww. osób, które następnie nie będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia. 3)Wykonawca, na żądanie zamawiającego, obowiązany jest udokumentować zatrudnianie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób oraz czynności, które były wykonywane przez te osoby w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. 4)Wykonawca, na żądanie zamawiającego, obowiązany jest przedłożyć dowody zatrudnienia pracowników realizujących zamówienie w formie zanonimizowanych umów o pracę (umowy pozbawione danych osobowych pracowników) lub oświadczenia wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy. 5)Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. osób, w związku z realizacją zamówienia wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 2 % wartości zamówienia brutto za każdy miesiąc braku spełnienia obowiązku zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę, zgodnie z wymogami wskazanymi w pkt 1 i 2 powyżej. 6)W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacja zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a.żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b.żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c.przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.. 7)Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia pracowników, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 6 do SIWZ). 5.Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 40000 PLN Słownie: czterdzieści tysięcy PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach