Przetargi.pl
Modernizacja dróg w Gminie Andrespol w ramach zadania: Modernizacja dróg gminnych

Gmina Andrespol ogłasza przetarg

  • Adres: 95020 Andrespol, ul. Rokicińska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 132 440 , fax. 422 132 434
  • Data zamieszczenia: 2017-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrespol
    ul. Rokicińska 126
    95020 Andrespol, woj. łódzkie
    tel. 422 132 440, fax. 422 132 434
    REGON: 47205774400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg w Gminie Andrespol w ramach zadania: Modernizacja dróg gminnych
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja dróg w gminie Andrespol, o długości: a) Justynów, ul. 1-go Maja – 591,00 m, b) Wiśniowa Góra, ul. Pogodna – 166,00 m, c) Nowy Bedoń, ul. Sienkiewicza – 225,00 m, d) Nowy Bedoń, ul. Modrzewiowa – 151,00 m, e) Stróża, ul. Kolarska – 196,00 m, 3.2. Zakres prac obejmuje: 1. Roboty pomiarowe, 2. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 3324,00 m2, 3. Ułożenie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych (nie dopuszcza się stosowania kruszywa wapiennego) stabilizowanego mechanicznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm – 3324,00 m2, 4. Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem – 9505,70 m2, 5. Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, mieszanką asfaltową: a) warstwa wiążąca - AC 11W o gr. 4 cm po zagęszczeniu – 4417,50 m2, b) warstwa ścieralna – AC 8S o gr. 4 cm po zagęszczeniu – 5088,20 m2, 6. Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych (włazy kanałowe – 13 szt., zawory wodociągowe i imery – 16 szt.). 7. Uzupełnienie poboczy gruntem z kruszyw łamanych wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża – 1329,00 m2, 3.3. Przedmiar robót załączony do specyfikacji jest opracowaniem wtórnym. Zawiera zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełni jedynie funkcję pomocniczą. 3.4. Zakres prac towarzyszących robotom podstawowym: 1) Organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 2) Sporządzenie i przedstawianie do akceptacji Zamawiającemu projektów organizacji ruchu na czas budowy wraz z koniecznymi uzgodnieniami; 3) Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), w celu zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu, 4) Opracowanie i przedłożenie do zatwierdzenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy planu zapewnienia, jakości (PZJ), 5) Wykonawca robót ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe oznakowanie terenu robót (zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu bezpieczeństwa), do czasu zakończenia i odbioru robót, prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP oraz w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie ruchu kołowego i pieszego. Zapewnienie w trakcie prowadzenia robót bezpiecznego przechodzenia pieszych i przejazdu samochodów przez teren, w którym prowadzi roboty. 6) Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu budowy oraz do wykonania wszelkich innych prac nieobjętych w SIWZ, a koniecznych do ich wykonania ze względu na sztukę budowlaną oraz wykonywania wszelkich czynności dodatkowych wynikających z przyjętej technologii wykonania robót. 7) Wykonawca w czasie wykonywania robót powinien przestrzegać ogólne warunki ochrony własności publicznej i prywatnej oraz dbać o ochronę środowiska. 8) Przy odbiorze końcowym robót budowlanych winien uczestniczyć przedstawiciel Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wiśniowej Górze, Wykonawca oraz przedstawiciel Zamawiającego. 9) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową. 3.4. Wymagania dotyczące właściwości wyrobów budowlanych. Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, oznakowane CE lub znakiem budowlanym, bądź umieszczone w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004r. Nr 92 poz. 881). 3.5. Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.), wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666). 2. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 3. Czynności, które wymagają zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp: 1) Praca przy układaniu podbudowy z kruszyw łamanych, 2) Praca przy układaniu warstwy ścieralnej i wiążącej nawierzchni, 2) Praca przy utwardzaniu pobocza. 4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.5. ust. 3 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.5. ust. 3 czynności w trakcie realizacji zamówienia. 6. Wykonawca na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie do 7 dni roboczych zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu: 1) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 3.5. ust. 3, 2) poświadczonych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopii umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, o których mowa w pkt. 3. (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umów powinna być zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności: bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 7. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.5. ust. 3 czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci możliwości zastosowanie wobec Wykonawcy kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy załącznik nr 6 SIWZ. 8. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 3.5. ust. 3 9. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach