Przetargi.pl
Modernizacja dróg rolniczych z podziałem na zadania: Zadanie 1: „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Januszowice nr ewid. działki 290 w km 0+000 – 0+245” Zadanie 2: „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Muniakowice nr ewid. działki 509 w km 0+000 – 0+330 Zadanie 3: „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Prandocin nr ewid. działki 151 w km 0+000 – 0+180” Zadanie 4: „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Trątnowice nr ewid. działki 311 w km 0+000 – 0+305” Zadanie 5: „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Wężerów nr ewid. działki 731/3 w km 0+000 – 0+330” Zadanie 6: „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Zaborze nr ewid. działki 151/2, 151/3, 151/4 w km 0+000 – 0+225”

Gmina Słomniki ogłasza przetarg

  • Adres: 32-090 Słomniki, ul. Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 881 102 , fax. 123 882 102
  • Data zamieszczenia: 2020-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Słomniki
    ul. Kościuszki 64
    32-090 Słomniki, woj. małopolskie
    tel. 123 881 102, fax. 123 882 102
    REGON: 35155556500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slomniki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg rolniczych z podziałem na zadania: Zadanie 1: „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Januszowice nr ewid. działki 290 w km 0+000 – 0+245” Zadanie 2: „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Muniakowice nr ewid. działki 509 w km 0+000 – 0+330 Zadanie 3: „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Prandocin nr ewid. działki 151 w km 0+000 – 0+180” Zadanie 4: „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Trątnowice nr ewid. działki 311 w km 0+000 – 0+305” Zadanie 5: „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Wężerów nr ewid. działki 731/3 w km 0+000 – 0+330” Zadanie 6: „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Zaborze nr ewid. działki 151/2, 151/3, 151/4 w km 0+000 – 0+225”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja dróg rolniczych z podziałem na zadania: Zadanie 1: „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Januszowice nr ewid. działki 290 w km 0+000 – 0+245” - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych na długości ok. 242 mb - wykonanie nawierzchni z miesz. miner.-bitum na długości ok 245 mb Zadanie 2: „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Muniakowice nr ewid. działki 509 w km 0+000 – 0+330 - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych na długości ok. 200 mb - wykonanie nawierzchni z miesz. miner.-bitum na długości ok 200 mb - wykonanie renowacji rowów na dł. ok. 200 mb Zadanie 3: „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Prandocin nr ewid. działki 151 w km 0+000 – 0+180” - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych na długości ok. 180 mb - wykonanie nawierzchni z miesz. miner.-bitum na długości ok 180 mb Zadanie 4: „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Trątnowice nr ewid. działki 311 w km 0+000 – 0+305” - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych na długości ok. 305 mb - wykonanie nawierzchni z miesz. miner.-bitum na długości ok 305 mb Zadanie 5: „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Wężerów nr ewid. działki 731/3 w km 0+000 – 0+330” - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych na poszerzeniu na długości ok. 330 mb - wykonanie nawierzchni z miesz. miner.-bitum na długości ok 330 mb Zadanie 6: „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Zaborze nr ewid. działki 151/2, 151/3, 151/4 w km 0+000 – 0+225” - wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych na długości ok. 225 mb - wykonanie nawierzchni z miesz. miner.-bitum na długości ok 225 mb B. 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacje oraz przedmiary robót. 2) Rozliczenie nastąpi na podstawie zaakceptowanego kosztorysu powykonawczego. 3) Zamawiający informuje, iż w przypadku błędnego wykonania Zamawiający będzie wymagał ponownego poprawnego wykonania. 4) Zamawiający informuje, iż zadanie należy wykonać należycie zgodnie z projektem, ze sztuka budowlaną przepisami prawa oraz normami Krajowymi i Europejskimi odpowiadającymi tego typu robotom. 5) Zamawiający informuje, iż w razie konieczności wszystkie zapytania należy kierować do Zamawiającego. 6) Wszystkie Zadania (1-6) są dofinansowane ze środków budżetu województwa związanych z wyłączeniem z produkcji gruntów rolnych. C. Nomenklatura wg CPV Zad.1, Zad.2, Zad.3, Zad.4, Zad.5, Zad.6 45233220-7 Roboty drogowe w zakresie nawierzchni dróg D. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. E. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1. Zamawiający, stosownie do treści art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej przez okres realizowanego przez niego zamówienia, osób wykonujących czynności uwzględnione w przedmiarach robót stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ dla każdego zadania oddzielnie w zakresie:  Roboty związane z wykonaniem podbudowy  Roboty związane z wykonaniem nawierzchni 2. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3. Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni roboczych od dnia podpisania umowy przedłożył Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. W przypadku zmian osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu uaktualnienie wykazu. 4. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. 5. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą. 6. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający ma prawo w szczególności do: a) kontroli zgodności przedstawionego przez Wykonawcę/Podwykonawcę wykazu osób z osobami faktycznie wykonującymi czynności na miejscu prowadzenia robót, b) żądania przedłożenia dokumentów potwierdzających objęcie ubezpieczeniem i opłacenie składek do wglądu poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony (kopia umowy o pracę powinna zostać zanonimizowana, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych), c) żądania przedłożenia zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 8. W przypadku stwierdzenia wykonywania czynności, dla których zastrzeżony został wymóg wykonywania ich w oparciu o umowę o pracę, przez osoby nie wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 3 niniejszego Rozdziału lub w przypadku wykonywania tych czynności na innej podstawie niż umowa o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł za każde takie zdarzenie. 9. W przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę wykazu, o którym mowa w ust. 3 niniejszego Rozdziału, w terminie 14 dni od dnia złożenia żądania przez Zamawiającego, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł za każde takie zdarzenie. 10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium – na każde zadanie oddzielnie 2.Ustala się wadium w wysokości: Zadanie I 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Zadanie II 1.100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100) Zadanie III 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100) Zadanie IV 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100) Zadanie V 1.200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) Zadanie VI 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: przelew na konto zamawiającego BS Słomniki 39 8614 0001 0000 0000 0420 0019 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert) znajdzie się na koncie Zamawiającego – data uznania rachunku Zamawiającego (zaleca się przelew najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień składania ofert z uwagi na operacje bankowe). Wpłacając wadium w formie przelewu w tytule należy wpisać wadium na przetarg: Zadanie 1: „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Januszowice Zadanie 2: „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Muniakowice Zadanie 3: „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Prandocin Zadanie 4: „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Trątnowice Zadanie 5: „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Wężerów Zadanie 6: „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Zaborze - oraz podać nazwę Wykonawcy składającego ofertę !!!!!! ( w celu prawidłowego księgowania i prawidłowego określenia Wykonawcy ) 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 104,poz.1158 z p.zm.) sposób przekazania wadium w formie dokumentów: oryginał do pok. nr 7 Urzędu Miejskiego w Słomnikach ul. Kościuszki 64, kopię należy dołączyć do oferty !!! UWAGA Jeżeli w terminie składania ofert/wadium sytuacja epidemiologiczna związana z występowaniem wirusa SARS-CoV-2 wywołującego chorobę o nazwie COVID-19 będzie się nadal utrzymywać wadium w formie papierowej/dokumentu należy w opisanej kopercie „WADIUM NA PRZETARG” wrzucić do skrzyni w holu przy wejściu bądź włożyć do koperty wraz z ofertą (nie spinać z ofertą). 4.Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 . 6. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: !!!! Do oferty należy dołączyć kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie załączonego przedmiaru robót dla zadania na które składana jest oferta. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty. Dokument należy złożyć wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach