Przetargi.pl
„Modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Pilskiego” – Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1180P od km 0+875,52 do km 1+461,82 – ul. Leśna w miejscowości Osiek nad Notecią

Powiat Pilski ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, aleja Niepodległości 33/35
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pilski
    aleja Niepodległości 33/35
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    REGON: 570799480
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja dróg powiatowych na terenie Powiatu Pilskiego” – Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1180P od km 0+875,52 do km 1+461,82 – ul. Leśna w miejscowości Osiek nad Notecią
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Budowie chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1180P od km 0+875,52 do km 1+461,82 – ul. Leśna w miejscowości Osiek nad Notecią.2. Zamówienie dofinansowane jest z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.3. Opis przedmiotu zamówienia:3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie chodnika na odcinku od km 0+875,52 do km 1+461,82 w granicach pasa drogowego w trybie „zaprojektuj i wybuduj”. Chodnik należy zaprojektować i wykonać z kostki betonowej gr. 8cm na podbudowie zasadniczej i warstwie mrozoochronnej. Budowa chodnika wiąże się z rozwiązaniem odwodnienia drogi na projektowanym odcinku. W zakres inwestycji nie wchodzi wymiana nawierzchni jezdni.3.2. Cena za wykonanie dokumentacji projektowej musi obejmować koszty przygotowania i pozyskania wszelkich dokumentów formalno – prawnych niezbędnych do wykonania robót budowlanych.3.3. Zamawiający jest w trakcie uzyskania decyzji na lokalizację celu publicznego.3.4. Okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane – minimum 36 miesięcy (okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane jest przedmiotem negocjacji).3.5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu nadzoru nad realizacją robót dysponował kierownikiem robót branży drogowej oraz kierownikiem robót branży sanitarnej, którzy odpowiadać będą za wykonanie robót. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dane kierowników niezwłocznie przed zawarciem umowy.3.6. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wystąpienia takiej konieczności Wykonawca zapewnił osobę pełniącą obowiązki kierownika budowy.3.7. Szczegółowo przedmiot zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 do zaproszenia.3.8. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania ruchu publicznego na drogach w trakcie wykonywania robót objętych zamówieniem.3.9. Wykonawca winien dysponować znakami pionowymi i innymi urządzeniami zabezpieczającymi na czas realizacji robót w celu zgodnego z przepisami oznakowania prowadzonych robót objętych zamówieniem. Koszt zabezpieczenia znaków i urządzeń, a także ich demontażu wliczony winien być w cenę oferty.3.10. Materiały budowlane niezbędne do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. Zamawiający przewiduje możliwość pobrania próbek nawierzchni do badań laboratoryjnych. W przypadku rozbieżności wyników próbek w stosunku do zaakceptowanej przez Zamawiającego recepty koszty badań obciążą Wykonawcę.3.11. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wszystkich wymagań określonych w przepisach o ochronie środowiska.3.12. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy producentów materiałów lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji projektowej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje. Nie są one wiążące przyszłego Wykonawcę do ich stosowania. Wykonawca może zastosować materiały równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów zaproponowanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (certyfikaty lub deklaracje właściwości użytkowych). Dopuszcza się równoważne materiały pod warunkiem, że: zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z założeniami jakościowymi, technologicznymi i eksploatacyjnymi zawartymi w dokumentacji i SWZ, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych, technologicznych i jakościowych co najmniej równych parametrom założonym w dokumentacji i SWZ.3.13. Wykonawca będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, że materiały przeznaczone do wbudowania są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Jeżeli materiały nie potwierdzą równoważności, Wykonawca nie będzie uprawniony do ich zastosowania i na własny koszt wymieni na materiały spełniające warunki równoważności.3.14. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za wszelkie naruszenia prawa i szkody, które mogą zaistnieć w związku z realizacją zamówienia.3.15. Użycie materiałów bez stwierdzenia pochodzenia jest niedopuszczalne. W przypadku zamontowania materiału, który nie będzie spełniać ww. wymagań wykonawca będzie zobowiązany do ich demontażu, a odmowa wykonania takich działań będzie skutkować bezwzględnym demontażem na koszt Wykonawcy i ze skutkami z tego wynikającymi.3.16. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie. Dokumentami mogą być certyfikaty lub sprawozdania z badań, deklaracje zgodności CE lub deklaracje właściwości użytkowych.3.17. Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy materiały i urządzenia – do czasu ich wbudowania, przed zniszczeniem, uszkodzeniem, kradzieżą albo utratą jakości, właściwości lub parametrów oraz udostępni do kontroli przez przedstawiciela Zamawiającego.3.18. Wykonawca, jako wytwórca odpadów, jest odpowiedzialny za odzysk lub unieszkodliwienie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji robót stanowiących przedmiot zamówienia oraz do wskazania miejsca i procesu zastosowanego odzysku lub unieszkodliwienia tych odpadów.3.19. Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp.Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: obsługa koparko-ładowarki, roboty brukarskie.Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w Załączniku nr 2 do zaproszenia – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.4. W związku z koniecznością dostosowania warunków wypłaty wynagrodzenia wykonawcom do warunków wypłaty dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych przed zawarciem umowy zostanie ustalony harmonogram rzeczowo – finansowy wykonania zamówienia:1) rozpoczęcie wykonywania dokumentacji projektowej niezwłocznie po zawarciu umowy;2) termin wykonania dokumentacji projektowej: do dnia 29 lutego 2024 r.;3) rozpoczęcie robót przez Wykonawcę nastąpi w ciągu 5 dni od dnia przekazania terenu budowy;4) płatności: pierwsza faktura wystawiona zostanie w maju 2024 r. do wysokości 50% wartości umowy; druga faktura zostanie wystawiona po odbiorze końcowym robót nie wcześniej niż w lipcu/sierpniu 2024 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach