Przetargi.pl
Modernizacja dróg powiatowych na terenie gminy Długołęka w miejscowościach Łosice, Raków, Węgrów i Pasikurowice w podziale na 4 zadania

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50440 Wrocław, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
    ul. Kościuszki 131
    50440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93193481600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg powiatowych na terenie gminy Długołęka w miejscowościach Łosice, Raków, Węgrów i Pasikurowice w podziale na 4 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja dróg powiatowych na terenie gminy Długołęka w miejscowościach Łosice, Raków, Węgrów i Pasikurowice w podziale na 4 zadania: ZADANIE 1 – „Modernizacja drogi powiatowej nr 1912D na odcinku długości ok. 1,86 km od skrzyżowania z drogą nr 1341D w m. Łosice przez m. Dąbrowica do skrzyżowania z drogą nr 1913D, gmina Długołęka”. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację nawierzchni drogi w celu polepszenia parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1912D na odcinku ok.1,860km, od skrzyżowania z drogą nr 1341D w m. Łosice przez m. Dąbrowica do skrzyżowania z drogą nr 1913D (z drogą Dobroszów Oleśnicki – Szczodre). Remont wykonany będzie na istniejących szerokościach jezdni, zjazdów i poboczy w pasie drogowym ( w obrębie Łosic na dz. 60dr i dz. 61dr, obrębu Dąbrowica na dz. 64dr, 68/4dr i 68/1 dr oraz obrębu Dobroszów Oleśnicki na dz. 378dr i 377dr). (w zał. mapa lokalizacyjna) Wykonane prace modernizacji drogi nr 1912D prowadzić będzie do przywrócenia nośności istniejącej nawierzchni, jej zabezpieczenia przed szkodliwym działaniem warunków atmosferycznych, a tym samym do polepszenia stanu technicznego, podniesienia komfortu i bezpieczeństwa użytkowników drogi oraz walorów funkcjonalno-użytkowych drogi. Zakres robót wykonany będzie w istniejącym pasie drogowym drogi nr 1912D. ZAKRES ROBÓT: 1) wykonanie robót pomiarowych geodezyjnych i wysokościowych, 2) roboty ziemne i wywóz urobku, 3) profilowanie i zagęszczenie koryta, 4) wykonanie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa o gr. do 20 cm, 5) frezowanie nawierzchni bitumicznej na gł.od 4 cm do 7cm, 6) wykonanie warstwy wiążącej nawierzchni z masy mineralno asfaltowej w ilości 75kg/m2 (o gr.3 cm), 7) oczyszczenie oraz skropienie emulsją asfaltową istniejących warstw bitumicznych, 8) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z masy mineralno asfaltowej o gr. 4 cm, 9) rozbiórka i ponowne ułożenie kostki betonowej oraz obrzeży betonowych na ławach betonowych z oporem - jak dla robót chodnikowych z kostki betonowej, 10) utwardzenie poboczy i zjazdów frezem/kruszywem kamiennym, 11) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, 12) wykonanie oznakowania pionowego, 13) sprzątanie terenu budowy. Należy wysokościowo dopasować istniejące zjazdy oraz wloty na skrzyżowaniach z dróg gminnych do wysokości rzędnych nowej nawierzchni drogi powiatowej. ZADANIE 2 – „Modernizacja drogi powiatowej nr 1921D na odcinku dł. ok. 1,51km od skrzyżowania z drogą nr 1919D w m. Raków do zjazdu do lasu (dz,520Ls i 330/1) za mostem na rzece Oleśniczka - na ciągu drogi w kierunku miejscowości Borowa , gmina Długołęka.” Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji nawierzchni drogi w celu polepszenia parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1921D na odcinku dł. ok. 1,41km od skrzyżowania z drogą nr 1919D w m. Raków do zjazdu do lasu ( na dz,520Ls i 330/1) za mostem na rzece Oleśniczka - na ciągu drogi w kierunku miejscowości Borowa . Remont wykonany będzie na istniejących szerokościach jezdni, zjazdów i poboczy w pasie drogowym ( w obrębie Rakowa na dz. 416dr, dz. 382/2dr i dz. 381/1dr, obrębu Borowa na dz. 333dr) (w zał. mapa lokalizacyjna). Wykonane prace modernizacji drogi nr 1921D prowadzić będzie do przywrócenia nośności istniejącej nawierzchni, do zabezpieczenia konstrukcji jezdni przed szkodliwym działaniem warunków atmosferycznych a tym samym polepszenia stanu technicznego oraz walorów funkcjonalno-użytkowych drogi. ZAKRES ROBÓT: a) wykonanie robót pomiarowych geodezyjnych i wysokościowych b) wykonanie robót ziemnych z wywozem i utylizacją gruntu – korytowanie na długości drogi obustronnie pod utwardzenie poboczy z kruszywa/ frezem, c) wykonanie robót ziemnych z wywozem i utylizacją gruntu – korytowanie zjazdów gruntowych pod utwardzenie ich kruszywem/ frezem, d) profilacyjne sfrezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na gł. 4 cm i technologiczne frezowanie na wjazdach i zjazdach bitumicznych o grubości 4cm, e) regulacja pionowa pokryw włazów studni kanalizacji sanitarnej, f) skropienie emulsją asfaltową kationową oczyszczonej podbudowy jezdni (0,7kg/m2), g) ułożenie warstwy wiążąco-profilującej z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości średniej po zagęszczeniu średnio 3cm ( 75 kg/m2), h) skropienieu emulsją asfaltową kationową oczyszczonej ułożonej warstwy wiążąco-profilującej(0,5kg/m2), i) ułożenieu warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości po zagęszczeniu 4cm, j) utwardzenie poboczy gruntowych frezowuną oraz kruszywem kamiennym 0-31,5 o grubości 10cm i szerokości od 1m do1,3m lokalnie 0,8m dopasowując ich powierzchnię wysokościowo do krawędzi jezdni, k) rozbiórka na istniejącym zjeździe i ponowne ułożenie kostki betonowej oraz krawężników betonowych na ławach betonowych z oporem - jak dla robót na zjazdach z kostki betonowej l) utwardzenie zjazdów gruntowych frezowiną/kruszywem kamiennym o grubości 20cm, dopasowując ich powierzchnię wysokościowo do krawędzi jezdni, m) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu oznakowania poziomego, n) wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego, o) wykonanie oznakowania pionowego – tymczasowa organizacja ruchu, p) sprzątanie terenu budowy. Należy wysokościowo dopasować istniejące zjazdy oraz wloty na skrzyżowaniach z dróg gminnych do wysokości rzędnych nowej nawierzchni drogi powiatowej. ZADANIE 3 – Modernizacja drogi powiatowej nr 1472D na odcinku 1,2 km w m. Węgrów – od skrzyżowanie z drogą powiatową 1435D, gm. Długołęka Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 1472D na odcinku 1,2 km, od skrzyżowania z drogą 1435D do zjazdu do miejscowości Skała. W pierwszej kolejności należy wykonać prace geodezyjne i wytyczyć zadanie w terenie ustalając granicę pasa drogowego. Na całym odcinku należy frezować nawierzchnie na średnią głębokość 8 cm, następnie wykonać warstwę profilującą z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości po zagęszczeniu 4 cm oraz warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości po zagęszczeniu 4 cm. Wszystkie zjazdy należy zmodernizować i dostosować wysokościowo do remontowanej jezdni. Zjazdy i dojścia gruntowe należy utwardzić kruszywem, zjazdy wykonane z mieszanki mineralno-asfaltowej należy sfrezować a następnie ułożyć warstwę wyrównująca i ścieralną tak aby stanowiły integralną część z drogą powiatową, zjazdy z kostki i płyt betonowych należy przebrukować. W obrębie inwestycji w sąsiedztwie działki nr 37/6 na długości 40 m istnieje obrzeże betonowe, które zostanie rozebrane. Zadanie obejmuje modernizację nawierzchni również na obiekcie mostowym. Modernizacji podlega również pobocze, które zostanie obniżone, wyprofilowane oraz wzmocnione frezowiną. ZAKRES ROBÓT: a) wykonanie robót przygotowawczych i pomiarowych, b) frezowanie istniejącej nawierzchni, c) ręczne rozebranie nawierzchni na moście, d) wykonanie warstwy wyrównującej nawierzchnię, e) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni, f) wzmocnienie zjazdów gruntowych, g) wykonanie zjazdów z mieszanki mineralnej, h) przebudowę istniejących zjazdów z kostki betonowej i płyt betonowych, i) korytowanie poboczy, j) uzupełnienie poboczy kruszywem, k) wzmocnienie poboczy frezowiną, l) montaż nowego oznakowania pionowego, m) wykonanie oznakowania poziomego, n) wywóz urobku. Należy wysokościowo dopasować istniejące zjazdy oraz wloty na skrzyżowaniach z dróg gminnych do wysokości rzędnych nowej nawierzchni drogi powiatowej. ZADANIE 4- Modernizacja drogi powiatowej nr 1910D na odcinku 1,7 km w m. Pasikurowice – ul. Energetyczna od skrzyżowania z drogą 1371D do wiaduktu nad drogą ekspresową nr S8, gm. Długołęka Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 1910D (ul. Energetyczna) na odcinku 1,7 km od skrzyżowania z drogą 1371D do wiaduktu nad drogą ekspresową nr S8. Zakres inwestycji obejmuje wykonanie nakładki bitumicznej po uprzednim sfrezowaniu istniejącej nawierzchni, utwardzenie pobocza oraz dostosowanie i wzmocnienie zjazdów z drogi. W pierwszej kolejności należy wykonać prace geodezyjne i wytyczyć zadanie w terenie ustalając granicę pasa drogowego. Na całym odcinku należy frezować nawierzchnie na średnią głębokość 8 cm, następnie wykonać warstwę profilującą z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości po zagęszczeniu ok. 4 cm oraz warstwę ścieralną z mieszanki mineralno-asfaltowej o grubości po zagęszczeniu 4 cm. Na całym odcinku drogi należy wykonać poszerzenie jezdni do szerokości 5 m. Zjazdy gruntowe należy utwardzić kruszywem, zjazdy z drogi do Zakładu Energetycznego wykonać w mieszance mineralno-asfaltowej. Zakłada się przebrukowanie zjazdów z kostki betonowej i płyt betonowych. Należy rozebrać istniejący bruk na szerokość wskazaną w terenie podnieść krawężnik od strony jezdni i wykonać ponowne zabrukowanie. Istniejące zjazdy bitumiczne zostaną wyremontowane poprzez wymianę nawierzchni mineralno – asfaltowej w obrębie pasa drogi nr 1910D oraz dopasowane wysokościowo do nowej nawierzchni jezdni. W ramach inwestycji zostanie rozebrane betonowe pobocze. Należy również uzupełnić pobocza kruszywem oraz wykonać utwardzenie poboczy gruntowych frezowiną. Inwestycja ma na celu poprawę stanu nawierzchni co wpłynie na bezpieczeństwo i komfort jazdy pojazdów. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania na własny koszt projektu organizacji ruchu tymczasowego na czas prowadzenia robót i projektu organizacji ruchu docelowego, przedłożyć je do zatwierdzenia a następnie wprowadzić w terenie. W obrębie inwestycji znajduje się przejazd kolejowy pod zarządem Dolnośląskiej Służby Dróg i Kolei we Wrocławiu. Przejazd kolejowy nie podlega remontowi. Wykonawca jest zobowiązany do pozyskania, przed przystąpieniem do robót, „Tymczasowego regulaminu prowadzenia ruchu kolejowego w czasie wykonywania robót". ZAKRES ROBÓT: a) wykonanie robót przygotowawczych i pomiarowych, b) frezowanie istniejącej nawierzchni, c) rozebranie betonowego pobocza, d) wykonanie warstwy wyrównującej nawierzchnię, e) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni, f) wykonanie nowej konstrukcji drogi na poszerzeniach, g) wzmocnienie zjazdów gruntowych, h) przebudowa istniejących zjazdów z kostki betonowej i płyt betonowych, i) remont istniejących zjazdów bitumicznych, j) wykonanie korytowania poboczy, k) uzupełnienie utwardzenia poboczy kruszywem, l) wzmocnienie poboczy frezowiną, m) montaż nowego oznakowania pionowego, n) wykonanie oznakowania poziomego, o) wywóz gruzu, p) wywóz urobku, q) sprzątanie terenu budowy. Należy wysokościowo dopasować istniejące zjazdy oraz wloty na skrzyżowaniach z dróg gminnych do wysokości rzędnych nowej nawierzchni drogi powiatowej. Zamierzenia te mają na celu poprawę bezpieczeństwa użytkowników drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na Zadanie 1 – 10.100,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy sto złotych 00/100). Na Zadanie 2 – 10.400,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy czterysta złotych 00/100) Na Zadanie 3 – 8.400,00 zł (słownie: osiem tysięcy czterysta złotych 00/100) Na Zadanie 4 – 13.600,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy sześćset złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach