Gmina Dobra ogłasza przetarg
- Adres: 72-003 Dobra, ul. Szczecińska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 913 113 048 , fax. 914241545
- Data zamieszczenia: 2019-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
ul. Szczecińska 16 a
72-003 Dobra, woj. zachodniopomorskie
tel. 913 113 048, fax. 914241545
REGON: 000533446 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobraszczecinska.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja dróg płytami drogowymi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest ułożenie płyt drogowych na drogach Gminy Dobra w ilości około 10 400 m². Jezdnie zasadnicze będą realizowane o szerokości 4,5m lub 6,0m o konstrukcji uzależnionej do warunków terenowych wykonywanych odcinków dróg. 2. Na zakres przedmiotu umowy składają się następujące roboty: 1) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych w m. 2) mechaniczne wykonanie koryta w gruncie o gł. 30 cm. Profilowanie dna koryta z mechanicznym zagęszczeniem w m². 3) mechaniczne wykonanie podbudowy o grubości 10 cm z kruszywa łamanego #0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie . Zagęszczenie i profilowanie w m². 4) wykonanie podsypki piaskowej o grubości 5 cm . Wyrównanie, zagęszczenie (przewidywane 20% wykonania podsypki) w m². 5) wykonanie podsypki cementowo – piaskowej o grubości 5 cm. Wyrównanie, zagęszczenie (przewidywane 80% wykonania podsypki) w m². 6) wykonanie nawierzchni z płyt drogowych i żelbetowych pełnych 15x150x300 cm wraz z wypełnieniem przestrzeni i otworów piaskiem w m². - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w ww. terminie zostanie zaksięgowane na koncie Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto w Banku PEKAO Bank Polski S.A., nr 46 1020 4795 0000 9302 0331 9639, z dopiskiem na przelewie: „Modernizacja dróg płytami drogowymi” WKI.ZP.271.11.2019.AA”. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 359) - w kasie Zamawiającego, w godz. 10.00 – 14.00.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) oświadczenia: a) w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w pkt 1, wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. b) w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 oraz inne podmioty, na zasobach których wykonawca polega, spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlegają wykluczeniu, wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o innych podmiotach, na zasobach których wykonawca polega, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z pkt 3 ppkt 2 SIWZ, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów; przykładowy wzór zobowiązania innego podmiotu stanowi załącznik nr 9 do SIWZ; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 4) pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 4 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej w Rozdział III pkt 1 SIWZ; Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) oświadczenie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa oświetlenia oraz wykonanie oświetlenia przejść dla pieszych w Gminie Dobra
Dodano: 2023-12-16 - Budowa wieży widokowej
Dodano: 2023-08-21 - Budowa wieży widokowej
Dodano: 2023-05-05 - Przebudowa drogi powiatowej nr 4101Z na odcinku Pucice - Czarna Łąka
Dodano: 2023-03-07 - Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z siecią wodociągową ul. Polna w miejscowości Widuchowa.
Dodano: 2022-12-29 - Budowa drogi dojazdowej wraz z kanalizacją deszczową oraz przebudową zjazdu z ulicy Jarosława Dąbrowskiego dla potrzeb Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy SZGICHP w Koszalinie – etap I.
Dodano: 2022-11-05 - Budowa drogi dojazdowej wraz z kanalizacją deszczową oraz przebudową zjazdu z ulicy Jarosława Dąbrowskiego dla potrzeb Centrum Opieki Długoterminowej w subregionie przy SZGICHP w Koszalinie – etap I.
Dodano: 2022-09-21 - PRZEBUDOWA PIASKOWNIKA I REMONT STRUMIENIA GLINIANKANA ODCINKU OD UL. KOSZALIŃSKIEJ DO UL. NARCIARSKIEJ (KM 0+000 DO KM 0+372) ORAZ STRUMIENIA OSINIEC NA ODCINKU OD UL. KOSZALIŃSKIEJ DO UL. TĘCZOWEJ I STRUMIENIA OSIEŃCZYK OD UL. KOSZALIŃSKIEJ DO UL. PODOLSKIEJ W SZCZECINIE ETAP I – PRZEBUDOWA PIASKOWNIKA W REJONIE UL. KOSZALIŃSKIEJ OD KM 0+000 DO KM 0+018 I REMONT STRUMIENIA GLINIANKA NA ODCINKU OD KM 0+018 DO KM 0+372
Dodano: 2021-04-13 - III - REMONT GÓRNEGO PIASKOWNIKA I STRUMIENIA WARSZEWIEC NA ODCINKU OD UL. JUDYMA DO UL. CHOPINA (OD KM 1+494 DO KM 2+288) W SZCZECINIE
Dodano: 2021-03-24 - Oświetlenie dróg gminnych z wykorzystaniem energii ze źródeł odnawialnych
Dodano: 2021-03-02