Gmina Jonkowo ogłasza przetarg
- Adres: 11042 Jonkowo, ul. Klonowa
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-89 512 92 32 , fax. 0-89 512 92 37, 512 92 32
- Data zamieszczenia: 2018-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jonkowo
ul. Klonowa 2
11042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-89 512 92 32, fax. 0-89 512 92 37, 512 92 32
REGON: 51074316600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.jonkowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MODERNIZACJA DRÓG OSIEDLOWYCH - PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI JONKOWO ORAZ GIEDAJTY - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie dróg gminnych wewnętrznych w miejscowości Jonkowo oraz miejscowości Giedajty. Zamówienie składa się z dwóch zadań: 1.1. Zadania 1 – Przebudowa dróg gminnych położonych w Jonkowie - ul. Północna, ul. Prosta. 1.2. Zadania 2 – Przebudowa drogi gminnej położonej w Giedajtach - ul. Łąkowa” 2. Miejsce realizacji zamówienia: teren Gminy Jonkowo – obręb geodezyjny: Jonkowo ul. Północna oraz ul. Prosta na działkach nr 474, 476, 478/2 oraz Giedajty - ul. Łąkowa na działkach nr 27/130 i 27/111, powiat olsztyński, województwo warmińsko-mazurskie. 3. Opis poszczególnych zadań: 3.1. Zadanie 1 zamówienia – Przebudowa dróg gminnych położonych w Jonkowie - ul. Północna, ul. Prosta: 1) Zakres Zadania 1 obejmuje wykonanie nawierzchni dróg o łącznej długości 375 mb, pow. 1 534,75 m2 i szerokości 3,5 m, ze zjazdami na posesje, z mieszanek mineralno-bitumicznych na podbudowie z istniejącego kruszywa. 2) Konstrukcja podbudowy i nawierzchni dróg: a) warstwa ścieralna AC 11S o grubość 3 cm, b) warstwa wzmacniająca i zabezpieczająca nawierzchnię przed spękaniami siatką zbrojeniową z włókna szklanego wstępnie przesączoną asfaltem, c) warstwa wiążąca z AC 16W o grubości 4 cm, d) warstwa wyrównująca z istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 5 cm (ul. Północna), e) podbudowa z doziarnionego gruntu stabilizowanego cementem o grubości po zagęszczeniu 25 cm (ul. Prosta). f) Pobocza: - podbudowa z doziarnionego gruntu stabilizowanego cementem gr. 25 cm, - warstwa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 7 cm, g) Zjazdy – 1 m poza skrajnię jezdni. 3) Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych szt. 33, 4) Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych szt. 11, 5) Opracowanie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu. 6) Humusowanie terenu gr. 5 cm z obsianiem trawą. 3.2. Zadanie 2 – Przebudowa drogi gminnej położonej w Giedajtach - ul. Łąkowa. 1) Zakres Zadania 2 obejmuje wykonanie nawierzchni drogi o długości 138 mb, pow. 584,25 m2 i szerokości 3,5 m, ze zjazdami na posesje, z mieszanek mineralno-bitumicznych na podbudowie z istniejącego kruszywa. 2) Konstrukcja podbudowy i nawierzchni drogi: a) warstwa ścieralna AC 11S o grubość 3 cm, b) warstwa wzmacniająca i zabezpieczająca nawierzchnię przed spękaniami siatką zbrojeniową z włókna szklanego wstępnie przesączoną asfaltem, c) warstwa wiążąca z AC 16W o grubości 4 cm, d) podbudowa z doziarnionego gruntu stabilizowanego cementem o grubości po zagęszczeniu 25 cm. e) Pobocza: - podbudowa z doziarnionego gruntu stabilizowanego cementem gr. 25 cm, - warstwa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 7 cm, f) Zjazdy – 1 m poza skrajnię jezdni. 3) Regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych szt. 2, 4) Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych szt. 2, 5) Opracowanie i uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu. 6) Ręczne plantowanie powierzchni gruntu. 3.3. W zakres zamówienia wchodzi również: - wykonanie robót przygotowawczych w postaci urządzenia i zabezpieczenia terenu robót. - wykonanie robót tymczasowych, - pełną obsługę geodezyjną robót w trakcie realizacji wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą. Pomiar powykonawczy Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić w formie dokumentu w wersji papierowej – 2 egz. oraz na nośniku elektronicznym w plikach: pdf oraz dxf. - inne prace pomocnicze związane z obowiązującymi badaniami, próbami, odbiorami, pozostałymi badaniami kontrolnymi związanymi z wykonaniem zamówienia. - sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. - demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert tj. do godziny 10:00 dnia 11.10.2018 r., wnieść wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych); 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek Gminy Jonkowo Nr 51 8857 0002 3001 0000 0101 0014 w Warmińskim Banku Spółdzielczym w Jonkowie. 5. Wniesienie wadium w formie pieniężnej za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy pieniądze wpłyną na podane konto przed upływem terminu określonego w ust. 1. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu można załączyć do oferty jako odrębny dokument lub złożyć poza ofertą u Skarbnika Gminy Jonkowo - Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo (pok. 20 I piętro), a w przypadku nieobecności Skarbnika - w sekretariacie Urzędu (pok. 16, I piętro). 7. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji powinno obejmować cały okres związania ofertą oraz zawierać w treści dokumentu: a) dokładne określenie nazwy zamówienia, b) kwotę zabezpieczenia, c) termin ważności - obejmujący co najmniej okres związania ofertą, d) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jedn. tekst Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców we własnym imieniu. W sytuacji, gdy w postępowaniu wpłynie tylko jedna oferta złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane. 2) Informacja o zamiarze powierzenia części (zakresu) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dróg gminnych w miejscowości Srokowo, ul. Wiejska oraz ul. Zielona
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Kruklanki
Dodano: 2024-04-19 - „Przebudowa drogi gminnej Mikołajki - Lipowy Dwór”
Dodano: 2024-04-15 - Przebudowa drogi Skierki – Moruny – III etap.
Dodano: 2024-04-12 - Budowa odcinka drogi gminnej nr 101041N w miejscowości Przezmark, gmina Elbląg
Dodano: 2024-04-08 - „Budowa dróg leśnych i placów składowych w leśnictwach Klasztorne i Słobity”
Dodano: 2024-04-08 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1567N Szczurkowo-Wodukajmy-Sępopol-Glitajny - Etap II
Dodano: 2024-04-03 - Remont dróg gminnych w miejscowości Srokowo, ul. Wiejska oraz ul. Zielona
Dodano: 2024-03-21 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadania pn.: „Przebudowa dróg w miejscowości Zajączkowo i Nowe Ramoty”
Dodano: 2024-03-19 - POLSKI ŁAD to szansa na zniwelowanie różnić rozwojowych na terenach popegeerowskich w gminie Sępopol - modernizacja dróg oraz infrastruktury oświetleniowej (2 postępowanie - zmieniony zakres)
Dodano: 2024-03-13