Przetargi.pl
Modernizacja dróg na terenie Gminy Płoskinia

GMINA PŁOSKINIA ogłasza przetarg

  • Adres: 14-526 Płoskinia, Płoskinia 8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 556208600 , fax. 556208602
  • Data zamieszczenia: 2022-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA PŁOSKINIA
    Płoskinia 8
    14-526 Płoskinia, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 556208600, fax. 556208602
    REGON: 170748034
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ploskinia-ug.bip-wm.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg na terenie Gminy Płoskinia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: "Modernizacja dróg na terenie Gminy Płoskinia” o łącznej długości 3670mb. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń i wykonanie modernizacji dróg gminnych na terenie Gminy Płoskinia w podanych miejscowościach i parametrach: a) Miejscowość Długobór: realizacja zadania składająca się z dwóch części o łącznej długości 1800 mb, szer. 5m: ułożenie nawierzchni asfaltowej składającej się z dwóch warstw: 3cm jako warstwa wyrównawcza oraz 5cm jako warstwa ścieralna na istniejącej nawierzchni brukowej wraz z oczyszczeniem poboczy. Obecna droga brukowa łącząca osadę po byłym PGR z miejscowością jest w złym stanie technicznym, posiada liczne zapadliska, utrudnia swobodne, bezkolizyjne poruszanie się pojazdów b) Miejscowość Wysoka Braniewska: 200 mb, szer. 4,5 m (3,5m masa asfaltowa oraz pobocze 2 x 0,5 mieszanka optymalna) : zmiana nawierzchni gruntowej na asfaltową: m.in. wykonanie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa naturalnego gr. min. 10 cm, ułożenie nawierzchni asfaltowej SMA 16 JENA gr. min. 8 cm, wyk. utwardzonych poboczy z kruszywa. Wykonanie inwestycji w miejscowości po byłym PGR poprawi warunki komunikacyjne, poziom bezpieczeństwa. c) Miejscowość Lubnowo: 200 mb, szer. 4,5 m (3,5m masa asfaltowa oraz pobocze 2 x 0,5 mieszanka optymalna): zmiana nawierzchni gruntowej na asfaltową: m.in. wykonanie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa naturalnego gr. min. 10 cm, ułożenie nawierzchni asfaltowej SMA 16 JENA gr. min. 8 cm, wyk. utwardzonych poboczy z kruszywa. Obecnie droga gruntowa w złym stanie technicznym. d) Miejscowość Płoskinia: realizacja zadania składająca się z dwóch części o łącznej 1100 mb, szer. 4,5 m (3,5m masa asfaltowa oraz pobocze 2 x 0,5 mieszanka optymalna): zmiana nawierzchni gruntowej na asfaltową: m.in. wykonanie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa naturalnego gr. min. 10 cm, ułożenie nawierzchni asfaltowej SMA 16 JENA gr. min. 8 cm, wyk. utwardzonych poboczy z kruszywa. Obecnie droga gruntowa w złym stanie technicznym. e) Miejscowość Chruściel: 370 mb, szer. 4,5 m (3,5m masa asfaltowa oraz pobocze 2 x 0,5 mieszanka optymalna): zmiana nawierzchni gruntowej na asfaltową: m.in. wykonanie warstwy konstrukcyjnej z kruszywa naturalnego gr. min. 10 cm, ułożenie nawierzchni asfaltowej SMA 16 JENA gr. min. 8 cm, wyk. utwardzonych poboczy z kruszywa. Obecnie droga gruntowa w złym stanie technicznym. Przedmiot zamówienia należy wykonać wg formuły „zaprojektuj i wybuduj”Zakres robót obejmuje m.in.: a) wykonanie Dokumentacji Technicznej, STWiOR oraz niezbędnych pozwoleń, uzgodnień umożliwiających realizację zaprojektowanych i zatwierdzonych przez Zamawiającego robót, niezbędne nadzory w przypadku ich wystąpienia,b) geodezyjne odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, c) geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, d) profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, e) warstwa wyrównawcza z mieszanki niezwiązanej C90/3 i uziarnieniu 0/,31uzyskanej z kruszywa ze skały litej gr. 10 cm w miejscach opisanych w PFU, f) warstwa masy asfaltowej zgodnie z opisem PFU, g) uzupełnienie poboczy mieszanką optymalną gr. średnia 18 cm.3. Wykonawca (Projektant) jest zobowiązany do analizy prawidłowości rozwiązań określonych w dotychczas sporządzonych dokumentach. 4. Sporządzona Dokumentacja musi spełniać obowiązujące przepisy i warunki techniczno – budowlane oraz być opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. z 2020 r. poz. 1609). 5. Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 99 ustawy Pzp. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, w szczególności przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Przedmiot zamówienia można opisać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli Wykonawca dokumentacji nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W takim przypadku Wykonawca wskazuje w opisie przedmiotu zamówienia kryteria stosowane w celu oceny równoważności. Przedmiot zamówienia winien być opisany zgodnie z art. 101 Ustawy Pzp. 6. Dokumentacja techniczna winna uwzględniać zapisy art. 100 Ustawy Pzp. tj. „W przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego, opis przedmiotu zamówienia sporządza się, z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, chyba że nie jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia. Jeżeli wymagania, o których mowa w ust. 1, wynikają z aktu prawa Unii Europejskiej, przedmiot zamówienia, w zakresie wymagań dotyczących dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, opisuje się przez odesłanie do tego aktu”. 7. Szczegółowy zakres zadania określają Program Użytkowo –Funkcjonalny stanowiący załącznik do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:• 15 000,00 (słownie; piętnaście tysięcy złotych)2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach.1) pieniądzu - przelewem, zgodnie z zasadami określonymi w ust. 4;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Braniewsko-Pasłęcki BS Oddział Braniewo Filia Płoskinia Nr 84831300090050829020000030 z dopiskiem:„Modernizacja dróg na terenie Gminy Płoskinia”4. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data i godzina wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib.2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) termin ważności gwarancji/poręczenia,5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lubzawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.3) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej :Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli wykaże że: będzie posiadać wiedzę i doświadczenie zawodowe umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia tj.,a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzoneprzez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;- minimum jednej roboty o wartości co najmniej 1 500 000,00 zł (brutto),obejmującej swoim zakresem budowę, przebudowę lub remont (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. "Prawo budowlane" (t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 1333 ze zm.) drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego,lub- maksymalnie dwóch robót o wartości łącznej co najmniej 1 500 000,00 zł (brutto), obejmującej swoim zakresem budowę, przebudowę lub remont (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. "Prawo budowlane" (t. j. Dz. U. z 2020r.poz. 1333 ze zm.) drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego,b) dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi odpowiednimi do funkcji, jaka zostanie im powierzona:- Projektant; wymagana liczba osób – min. jedna osoba mająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej,- Kierownik budowy: wymagana liczba osób – min. jedna osoba pełniąca funkcję kierownika robót budowlanych; kwalifikacje zawodowe – uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej.Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji wymienionych w punkcie b) przez osoby posiadające uprawnienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach