Gmina Kudowa-Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 748 661 926 , fax. 748 661 351
- Data zamieszczenia: 2020-03-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kudowa-Zdrój
ul. Zdrojowa 24
57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 748 661 926, fax. 748 661 351
REGON: 89071792900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja dróg i chodników na terenie Gminy Kudowa-Zdrój w 2020 r. - etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane realizowane w ramach zadania „Modernizacja dróg i chodników na terenie Gminy Kudowa-Zdrój w 2020 r. – etap I” w celu usprawnienia ruchu pieszego i kołowego oraz poprawy warunków bezpieczeństwa i dostępności osób niepełnosprawnych. Inwestycja zlokalizowana jest w województwie dolnośląskim, powiecie kłodzkim, na działkach stanowiących własność gminy Kudowa-Zdrój. Przedmiot zamówienia polega na modernizacji dwóch ulic: ul. Chrobrego oraz ul. Karmelkowej w Kudowie-Zdroju zgodnie z załączoną dokumentacją projektową dla poszczególnych zadań, w tym: Zadnienie nr 1: „Przebudowa fragmentu ulicy Chrobrego w Kudowie-Zdroju”. Zadanie nr 1 polega przebudowie fragmentu ulicy Chrobrego w Kudowie-Zdroju o długości ok. 223 mb (działka nr 406, 396 obręb Czermna) realizowanej zgodnie z dokumentacją projektową pn. „Remont odcinka ulicy Bolesława Chrobrego w Kudowie-Zdroju” (odcinek B na dokumentacji projektowej). Zakres robót obejmuje w szczególności: usunięcie asfaltu, podbudowy oraz krawężników betonowych, ¬ prace ziemne związane z korytowaniem, wykonanie systemu urządzeń odwadniających oraz odprowadzających wodę, budowa nowej podbudowy, obramowania krawężnikowego oraz nawierzchni z kostki betonowej - prostokątnej, dostosowanie zjazdów do poziomu remontowanej drogi. UWAGA: Występujące w ciągu ulicy urządzenia obce (sieć wodno-kanalizacyjna, gazowa oraz sieci telekomunikacyjne i energetyczne) posadowione są płytko pod powierzchnią jezdni. W związku z powyższym prace budowlane należy prowadzić ze szczególną ostrożnością. Zadnienie nr 2: „Przebudowa nawierzchni ul. Karmelkowej w Kudowie-Zdroju”. Zadanie nr 2 polega na przebudowie nawierzchni ul. Karmelkowej w Kudowie-Zdroju (działka nr 66/11, obręb Słone) o długości ok. 85 mb jako 2 etap inwestycji realizowanej zgodnie z załączoną dokumentacją projektową pn. „Zakończenie budowy układu drogowego na osiedlu domków jednorodzinnych przy ul. Słone w Kudowie-Zdroju”. Zakres robót obejmuje w szczególności: prace ziemne (korytowanie, wyrównanie i wyprofilowanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym 0-31,5 mm do grubości max 9 cm na całej szerokości i długości jezdni, wykonanie podsypki cementowo-piaskowej o gr. 3 cm), wykonanie nawierzchni z kostki betonowej z regulacją studni rewizyjnych, zaworów wodociągowych i wpustów ulicznych, regulacja odwodnienia liniowego, wykonanie 3 szt. wjazdów z kostki betonowej czerwonej, sporządzenie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu dla zadania, transport kostki betonowej na miejsce wykonania zadania (odległość nie przekraczająca 3 km). UWAGA! Zakres prac nie obejmuje całości robót budowlanych zawartych w dokumentacji technicznej tj. budowy sieci sanitarnych i deszczowych, budowy sieci oświetlenia ulicznego oraz budowy układu drogowego w zakresie ułożenia krawężnika ulicznego. Wynikiem całości robót budowlanych będą obiekty budowlane w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, które mogą samoistnie spełniać funkcję gospodarczą lub techniczną. Przedmiot Umowy będzie wykonany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, opisem przedmiotu zamówienia (w części III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych odpowiednio do zakresu wykonywanych robót - stanowiącymi załącznik do niniejszej umowy, przepisami BHP oraz warunkami zawartej umowy. 2. Podana w ofercie cena, jako wynagrodzenie ryczałtowe, musi uwzględniać wszystkie wymagania oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia a w szczególności winna zawierać: wszystkie koszty bezpośrednie, koszty pośrednie oraz zysk, wszystkie podatki, opłaty, ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, opłaty i koszty transportu, obsługi geodezyjnej i dostaw, koszty dojazdów, koszty ekspertyz, warunków technicznych, opinii, uzgodnień, świadectw, analiz, konsultacji, sporządzenie i zatwierdzenie wymaganych projektów organizacji ruchu wykonanie oznakowania robót wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia materiałów, prowadzenia ewidencji powstałych odpadów oraz udokumentowania sposobu ich zagospodarowania zgodnie z ustawą o odpadach, a także zapewnienie udziału osób posiadających stosowne uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz istotnymi postanowieniami umowy. W szczególności cena musi zawierać koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania placu budowy, koszty utrzymania zaplecza budowy (woda, energia elektryczna, ogrodzenie, dozorowanie itp.) wraz z jego późniejszą likwidacją, ewentualnego odtworzenia zniszczonych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia dróg i chodników, lub istniejących elementów infrastruktury technicznej, wywozu nadmiaru gruntu, oraz utylizacji , koszty związane z odbiorami wykonanych robót koszty uporządkowania terenu oraz inne koszty wynikające z umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie niniejszego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pisemne zobowiązanie o którym mowa w ust. 5.4.2 niniejszej SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu wykazania spełnianie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy. 3. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP - sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 zamówienia do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej na potrzeby niniejszego postępowania winien złożyć dokumenty zgodnie z informacją o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu z postępowania, o których mowa w ust. 7 niniejszej SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu i elewacji oraz przebudowa kominów - ul. Kotlarska 42 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont z przebudową budynku biurowego przy ul. Hubskiej 7 we Wrocławiu – ETAP 1 BIURA
Dodano: 2024-07-16 - Przebudowa i remont budynku A Liceum Ogólnokształcącego nr II przy ul. Parkowej 18-26 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont dachu budynku nr 26 w Ścinawie Polskiej
Dodano: 2024-07-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa monitoringu wizyjnego oraz oświetlenia zewnętrznego w ramach zadania pn. „Rozbudowa OSJ Raków” w Ośrodku jazdy Konnej w Rakowie Wielkim
Dodano: 2024-07-15 - Rewitalizacja obszarów miejskich Gminy Polanica-Zdrój
Dodano: 2024-07-12 - Poprawa bezpieczeństwa drogowego poprzez rozbudowę oświetlenia drogowego w miejscowości Stoszowice
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w Publicznych Szkołach Podstawowych Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu
Dodano: 2024-07-11 - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Starej Kamienicy
Dodano: 2024-07-11 - ZP2/06/2024 r. Robota budowlana : Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku Szkoły Podstawowej nr 13 im. Orląt Lwowskich w Głogowie .
Dodano: 2024-07-10