Przetargi.pl
Modernizacja dróg gminnych w roku 2023 na terenie Miasta i Gminy Niepołomice

Gmina Niepołomice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-005 Niepołomice, Plac Zwycięstwa 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122509413
  • Data zamieszczenia: 2023-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niepołomice
    Plac Zwycięstwa 13
    32-005 Niepołomice, woj. małopolskie
    tel. 122509413
    REGON: 351555370
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niepolomice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg gminnych w roku 2023 na terenie Miasta i Gminy Niepołomice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:- wykonanie lub oczyszczenie rowów przydrożnych z odwozem urobku ziemi- roboty ziemne,- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm,- regulacja pionowa studzienek rewizyjnych, włazów kanałowych itp.,- wykonanie warstwy wyrównawczej z asfaltobetonu AC16W,- wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu AC16W,- wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu AC11S (grub. 4 i 5cm),- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm (grub. 10 i 15 cm),- likwidacja przełomów oraz odbudowa warstw konstrukcyjnych, - rozbiórka istniejących przepustów rurowych i wykonanie nowych przepustów wraz z murkami czołowymi,- ułożenie korytek ściekowych. Zakres zadania z wykorzystaniem prawa opcji obejmuje możliwość zwiększenia zakresu robót podstawowych, jeśli pojawią się wolne środki w budżecie Gminy Niepołomice, które będzie można przeznaczyć na modernizację dróg.Do w/w asortymentów robót załączono wykaz dróg na których podano poszczególne ilości robót do wykonania, zbiorczy przedmiar robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Uwaga: Wykonawca w cenie ofertowej uwzględni projekt organizacji ruchu na czas budowy, ewentualne frezowanie oraz regulacje istniejących studzienek !!! Warunki opcji: 1) Zamawiający może skorzystać z prawa opcji opisanego w dokumentach zamówienia. Zamówienie z prawa opcji odbywa się przez jednostronne złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli o uruchomieniu opcji 2) Zamawiający może skorzystać tylko z części zamówienia obejmującego prawo opcji w zależności od posiadanych środków.3) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.4) Zamawiający poinformuje Wykonawcę czy i w jakim zakresie skorzysta z prawa opcji, w terminie realizacji umowy.5) w przypadku skorzystania z prawa opcji w dwóch ostatnich miesiącach realizacji zamówienia podstawowego, Zamawiający ma prawo wydłużyć czas realizacji umowy o czas niezbędny na wykonanie zamówienia objętego prawem opcji.6) Zamawiający uruchomi opcję w przypadku posiadania środków na realizację zadań związanych z remontem cząstkowym nawierzchni asfaltowych.7) Zasady dotyczące realizacji zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego Zakres prac objętych prawem opcji będzie obejmował prace polegające na regulacji pionowej studzienek rewizyjnych, włazów kanałowych itp., wykonanie warstwy wyrównawczej z asfaltobetonu AC16W, wykonaniu warstwy wiążącej z asfaltobetonu AC16W, wykonaniu warstwy ścieralnej z asfaltobetonu AC11S (grub. 4 i 5cm), wykonaniu poboczy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm (grub. 10 i 15 cm), likwidacji przełomów oraz odbudowie warstw konstrukcyjnych. Szczegółowy zakres prac został określony w przedmiarze robót. Zawiera on lokalizację oraz zakres tych prac, a wartość tych prac nie przekroczy 1 500 000 zł. Jednocześnie Zamawiający informuję, że kosztorysy należy przedłożyć osobo na każdą z dróg oraz zbiorczo dla całego zakresu prac objętych zamówieniem, oddzielnie dla zamówienia podstawowego i dla zamówień objętych prawem opcji. Zamawiający przewiduje możliwość powtórzeniu zamówienia na wykonanie robót podobnych w przypadku posiadania wolnych środków.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa obejmująca przedmiar robót, zestawienie dróg do asfaltowania oraz Specyfikacje TechniczneWymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót objętych przedmiotem zamówienia, w szczególności w zakresie robót bitumicznych. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej dokumentów w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10 000 PLN (słownie: osiemnaście tysięcy dziewięćset sześćdziesiąt osiem 79/100 PLN).Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 25.05.2023 do godz. 10:00 według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowaZamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że:a) Wykonawca, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał minimum:- dwie roboty obejmujące zakresem roboty budowlane polegające na budowie/rozbudowie/ przebudowie/odbudowie dróg na łączną wartość 1 000 000,00 zł brutto, w których są zawarte roboty bitumiczne (w tym jedno z tych zamówień o wartości minimum 300 000, 00 zł brutto ) .orazb) dysponuje co najmniej:- osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w branży drogowej - kierownik budowy lub kierownik robót.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez posiadanie przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 500 000,00 zł
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach