Przetargi.pl
Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Świnna - etap II.

Wójt Gminy w Świnnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-331 Świnna, ul. Wspólna 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 863-80-23
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy w Świnnej
    ul. Wspólna 13 13
    34-331 Świnna, woj. śląskie
    tel. 033 863-80-23
    REGON: 00055198700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ugswinna.ig.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Świnna - etap II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją dróg gminnych w sołectwach: Pewel Mała, Pewel Ślemieńska, Trzebinia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych i nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych., 2) spełniają następujące wymogi szczegółowe: a) w zakresie potencjału kadrowego : - wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel, w tym co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie robót drogowych oraz przynależącą do właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa, b) w zakresie doświadczenia zawodowego : - wykonali co najmniej dwie drogi odpowiadające swoim rodzajem i wartością drogom będącym przedmiotem zamówienia, potwierdzone referencjami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty, dostarczony Wykonawcom wraz ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (Załącznik Nr 1), 2. Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, oraz pełnomocnictwa udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. 3. Kosztorysy ofertowe, sporządzony na bazie przedmiarów robót, szczegółowych specyfikacji technicznych i uproszczonych dokumentacji technicznych. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 2), 8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, 9. Pisemne zobowiązania podmiotów trzecich do udostępniania potencjału technicznego, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 8 Wykonawca przedstawił narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował przy wykonywaniu zamówienia. 10. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 11. Pisemne zobowiązania podmiotów trzecich do udostępniania osób, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 10 Wykonawca przedstawił osoby, którymi będzie dysponował przy wykonywaniu zamówienia. 12. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wraz z zaświadczeniem z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającym przynależność wykonawcy do tej izby, 13. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane wykonanie co najmniej dwóch dróg odpowiadających rodzajem i wartością drogom będącym przedmiotem zamówienia ( załącznik Nr 4), Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w rozdziale III pkt 2 b niniejszej SIWZ 15. Aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawc jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 16. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się odpowiednio do przepisów określonych w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87,poz. 605),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ugswinna.ig.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach