Przetargi.pl
DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ LABORATORIUM ANALITYKI MEDYCZNEJ PRZY AL. POKOJU 44 W CZĘSTOCHOWIE DO ZAKUPIONEGO SPRZĘTU I OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW

Szpital Chorób Wewnętrznych - "Hutniczy" ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, Al. Niepodległości 32
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3630262 , fax. 034 3230288
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Chorób Wewnętrznych - "Hutniczy"
    Al. Niepodległości 32 32
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3630262, fax. 034 3230288
    REGON: 00063343200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ LABORATORIUM ANALITYKI MEDYCZNEJ PRZY AL. POKOJU 44 W CZĘSTOCHOWIE DO ZAKUPIONEGO SPRZĘTU I OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie pomieszczeń Laboratorium Analityki Medycznej przy Al. Pokoju 44 w Częstochowie do zakupionego sprzętu i obowiązujących przepisów. Zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia obejmuje w części: 1) budowlanej roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, ogólnobudowlane i wykończeniowe, 2) sanitarnej: roboty demontażowe i montażowe instalacji wodno-kanalizacyjne., wentylacje, 3) elektrycznej: zasilanie (demontaż tablic rozdzielczych); instalacja elektryczna wewnętrzna (demontaż starej instalacji elektrycznej, koryta kablowe, instalacje oświetlenia i gniazd wtykowych, montaż osprzętu i opraw trilux, instalacja wyrównawcza, instalacja elektryczna - klimatyzacja); instalacja strukturalna (roboty przygotowawcze - część logistyczna, roboty przygotowawcze- część zasilająca, pomiary instalacji strukturalnej, zestaw gniazd wtykowych, pomiary instalacji zasilającej); instalacja domofonowa (pomiary, przebudowa zasilania do nowego systemu odbiorczego, montaż tymczasowej rozdzielni zasilającej czynną część remontowanych pomieszczeń). 4) oraz roboty pomocnicze związane z prowadzonym remontem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 22, ust. 1 Ustawy PZP. Spełnienie warunków będzie oceniane na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wymaganych przez Zamawiającego oraz złożonego oświadczenia w trybie art. 22, ust. 1 Ustawy PZP. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły -spełnia - nie spełnia- w następujący sposób: a. Zamawiający na postawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku, b. w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za -spełniony-, c. w przypadku, gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za -niespełniony-.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy PZP. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, pkt.9 Ustawy PZP. 5. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne zgodne z art. 22 i 24 Ustawy PZP. 6. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością co najmniej jednej umowie obejmującej wykonanie ogólnobudowlanych robót remontowych w obiekcie użyteczności publicznej stanowiącym przedmiot zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.silesia-region.pl/scwczestochowa
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach