Przetargi.pl
„Modernizacja dróg gminnych” etap II

Gmina Czchów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-860 Czchów, Rynek 12
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czchów
    Rynek 12
    32-860 Czchów, woj. małopolskie
    REGON: 851660737
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czchow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja dróg gminnych” etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Część Nr 1- Modernizacja dróg gminnych a) Czchów: Droga „ul. Dworska” „ul Słoneczna”, 3.3. b) Jurków: droga „Do Salwy”, c) Będzieszyna: droga „Folwarczyska Bryniak”, d) Tworkowa: droga „Do Rożkowicza”, e) Złota: droga „Za Klarowicza” f) Biskupice Melsztyńskie droga „Koło Skiby”, g) Domosławice droga „Do Cmentarza”h) Tymowa droga „Przez Olszaniówkę”,,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia, tj:• w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,• w przedmiarach robót.2) Część Nr 2 – Modernizacja parkingu w m.Tworkowa3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia, tj:• w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,• w przedmiarach robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1.1. spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj:6.1.1.1. posiada doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia tzn.:Dotyczy części nr 1 - w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną związaną z budową/przebudową lub remontem dróg o długości nie mniejszej niż 1 km.Dotyczy części nr 2 - w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną związaną z budową/przebudową lub remontem parkingu o kwocie 20 000,00 zł.6.1.1.2. dysponuje osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia tzn.:a) Dotyczy części nr 1 i 2 wykazywane oddzielnie dla każdej części.- dysponuje co najmniej jedną osobą na stanowisku kierownika budowy, która będzie skierowana do realizacji zamówienia posiadającą:• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie dróg lub• odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub• równoważne uprawnieniom do kierowania robotami budowlanymi w zakresie dróg uprawnienia wydane w innym państwie UE, przy jednoczesnym spełnieniu wymagań określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.6.1.1.3 dysponuje narzędziami niezbędnymi do realizacji zamówienia tzn.:a) Dotyczy części nr 1 i 2 wykazywane oddzielnie dla każdej części.• dysponuje wytwórnią mas bitumicznych w odległości umożliwiającej transport na budowę i wbudowanie masy bitumicznej w czasie nie dłuższym niż 2 godziny. Odległość wytwórni mas bitumicznych od miejsca budowy i wbudowania masy bitumicznej będzie mierzona za pomocą mapy google.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach