Przetargi.pl
MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH

Gmina Bedlno ogłasza przetarg

  • Adres: 99-311 Bedlno, Bedlno
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24 2821420, 2821770, 2821771 , fax. 24 282 17 50
  • Data zamieszczenia: 2020-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bedlno
    Bedlno 24
    99-311 Bedlno, woj. łódzkie
    tel. 24 2821420, 2821770, 2821771, fax. 24 282 17 50
    REGON: 61101554300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugbedlno.bip.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA DRÓG GMINNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji dróg gminnych. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 2 części: a) CZĘŚĆ I – Modernizacja drogi w miejscowości Szewce Nadolne oraz modernizacja drogi w miejscowości Klotyldów – obejmująca wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie: 1. Modernizacja drogi w miejscowości Szewce Nadolne : a) wykonanie powierzchniowego pojedynczego utrwalenia emulsją asfaltową oraz grysami bazaltowymi 2-5 mm, ilość kruszywa 6,0dm3 /m2, b) remont poboczy poprzez: - ścięcie istniejących poboczy w zakresie umożliwiającym uzupełnienie poboczy szerokości 0,75 z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 warstwą grubości 10cm, c) roboty wykończeniowe tj. oznakowanie pionowe 2. Modernizacja drogi w miejscowości Klotyldów: a) wykonanie powierzchniowego pojedynczego utrwalenia emulsją asfaltową oraz grysami bazaltowymi 2-5 mm, ilość kruszywa 6,0 dm3/m2, b) remont poboczy poprzez: - ścięcie istniejących poboczy w zakresie umożliwiającym uzupełnienie poboczy szerokości 0,75 z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 warstwą grubości 10cm, c) roboty wykończeniowe tj. oznakowanie poziome b) CZĘŚĆ II – Modernizacja drogi w miejscowości Kazimierek, modernizacja drogi w miejscowości Julianów oraz modernizacja drogi w miejscowości Wewiórz – obejmująca wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie: 1. Modernizacja drogi w miejscowości Kazimierek: a) wykonanie nakładki asfaltowej na istniejącej jezdni: - ułożenie warstwy wyrównawczej z kruszywa na części nawierzchni jezdni, - ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki AC16W w ilości 0-75kg/m2, - ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11S grubości 3cm, b) remont części poboczy poprzez: - ścięcie istniejących poboczy na głębokość oraz szerokość umożliwiającą uzupełnienie poboczy szerokości 0,75 z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 warstwą grubości 10 cm. c) roboty wykończeniowe tj. oznakowanie pionowe 2. Modernizacja drogi w miejscowości Julianów: a) wykonanie nakładki asfaltowej na istniejącej jezdni: - ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki AC16W w ilości 0-75kg/m2 - ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11S grubości 3cm b) remont części poboczy poprzez: - ścięcie istniejących poboczy na głębokość oraz szerokość umożliwiającą uzupełnienie poboczy szerokości 0,75 z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 warstwą grubości 10 cm. c) roboty wykończeniowe tj. oznakowanie pionowe 3. Modernizacja drogi w miejscowości Wewiórz: a) wykonanie nakładki asfaltowej na istniejącej jezdni: - ułożenie warstwy wyrównawczej z mieszanki AC16W w ilości 0-75kg/m2 - ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki AC11S grubości 3cm, b) remont części poboczy poprzez: - ścięcie istniejących poboczy na głębokość oraz szerokość umożliwiającą uzupełnienie poboczy szerokości 0,75 z mieszanki kruszywa niezwiązanego C90/3 warstwą grubości 10 cm. c) roboty wykończeniowe tj. oznakowanie pionowe 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi odpowiednio: a) dla części I zamówienia 1) projekty budowlane – załącznik nr 1A do SIWZ, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (SST) – załącznik nr 1B - do SIWZ, 3) przedmiary robót – załącznik nr 1C -do SIWZ, (UWAGA: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia przedmiary robót stanowią jedynie materiał poglądowo – informacyjny), 4) projekty stałej organizacji ruchu – załącznik nr 1 D 5) projekt umowy – załącznik nr 5A do SIWZ. b) dla części II zamówienia 1) projekty budowlane – załącznik nr 1E do SIWZ, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (SST) – załącznik nr 1F do SIWZ, 3) przedmiary robót – załącznik nr 1G do SIWZ, (UWAGA: ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia przedmiary robót stanowią jedynie materiał poglądowo – informacyjny), 4) projekty stałej organizacji ruchu – załącznik nr 1H do SIWZ, 5) projekt umowy – załącznik nr 5B do SIWZ. 4.Gwarancja i rękojmia: 1) Zamawiający wymaga udzielenia, na wykonane roboty budowlane gwarancji i rękojmi za wady na okres wynoszący minimum : - 12 miesięcy od daty końcowego odbioru robót dla Części I zamówienia - 36 miesięcy od daty końcowego odbioru robót dla Części II zamówienia. 2) Gwarancją i rękojmią są objęte wszystkie elementy wykonane przez Wykonawcę w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. 3) Gwarancja obejmuje: a) usuwanie wszelkich wad tkwiących w rzeczy w momencie odbioru, jak i powstałych w okresie gwarancji; b) wszelkie koszty związane z wykonaniem napraw gwarancyjnych, w szczególności koszty materiałów i robocizny oraz koszty dojazdu do miejsca naprawy, transportu, dostarczenia wyrobów budowlanych i urządzeń; c) koszty usunięcia wszelkich szkód, wad i usterek, które powstały w wyniku użytkowania urządzeń lub materiałów użytych przez Wykonawcę, posiadających wadę ukrytą. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę (w tym dalszego Podwykonawcę) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności polegających na wykonywaniu pracy fizycznej, operatorów maszyn i urządzeń. 7. Ilekroć w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami jest mowa o materiałach lub wyrobach z podaniem znaków towarowych, patentów, nazw własnych, pochodzenia oraz odniesienia do norm to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Oznaczenia te służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty. Zamawiający podkreśla, iż zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp ciężar udowodnienia, że oferowany przedmiot zamówienia jest równoważny w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załącznikami spoczywa na składającym ofertę. Zamawiający za produkt równoważny będzie uznawał towar o nie gorszych parametrach technicznych i użytkowych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium, odpowiednio w wysokości: a) dla Części I zamówienia 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) , b) dla Części II zamówienia 3.000,00zł (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca wnosi wadium w odniesieniu do części zamówienia, na które składał ofertę. 2 Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 3. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium zawiera pkt 9 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunków w przedmiotowym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 7.1.1 oraz III 3) . Ponadto Wykonawca, wraz z ofertą, składa zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. UWAGA: Treść zobowiązania lub innego dokumentu musi określać: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Do oferty należy dołączyć także (jeżeli dotyczy):  w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (Zamawiający udostępnia przykładowy wzór pełnomocnictwa w załączniku nr 6 do SIWZ). W przypadku wspólników spółki cywilnej nie jest wymagane składanie ww. pełnomocnictwa, gdy z załączonych do oferty dokumentów wynika umocowanie wspólnika podpisującego ofertę do reprezentowania spółki cywilnej,  w przypadku, gdy ofertę lub załączniki do oferty podpisuje osoba, która nie jest wskazana we właściwym rejestrze do reprezentacji podmiotu lub której samodzielne działanie w świetle zasad reprezentacji podmiotu wynikających z właściwego rejestru jest niewystarczające do reprezentacji podmiotu - pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotu składającego ofertę wraz z załącznikami, o ile prawo do reprezentacji tego podmiotu nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach