Przetargi.pl
Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych

Urząd Gminy Brzyska ogłasza przetarg

  • Adres: 38-212 Brzyska, Brzyska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 460 120 , fax. 134 460 105
  • Data zamieszczenia: 2019-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Brzyska
    Brzyska 1
    38-212 Brzyska, woj. podkarpackie
    tel. 134 460 120, fax. 134 460 105
    REGON: 10075300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzyska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 1. „Remont drogi do gruntów rolnych w miejscowości Lipnica Dolna wzdłuż działek 402/4, 421/1, 403/2, 420/1, 419/1, 418/1 w obr. Lipnica Dolna w km 0+000-0+279 o szerokości 2,5 o łącznej długości remontowanego odcinka 279m Zakres robót: 1. Roboty przygotowawcze 2. Roboty ziemne 3. Podbudowa i nawierzchnia 2. „Remont drogi do gruntów rolnych w miejscowości Brzyska wzdłuż działek 7, 33/2, 36/2, 37/4 w obr. Brzyska w km 0+400-0+600 o szerokości jezdni 2,5-3,0 o łącznej długości remontowanego odcinka 200m Zakres robót: 1. Roboty przygotowawcze 2. Roboty ziemne 3. Wykonanie przepustów pod zjazdami 4. Podbudowa i nawierzchnia Część 2 1. Remont drogi do gruntów rolnych w miejscowości Błażkowa wzdłuż działek 2221/4, 1617/4, 2221/7, 1616/2, 2221/5, 1624/4, 1624/6, 1614/2, 1613/2, obr. Błażkowa w km 0+000-0+775 o szerokości 3,0 o łącznej długości remontowanego odcinka 775m Zakres robót: 1. Roboty przygotowawcze 2. Roboty ziemne 3. Podbudowa i nawierzchnia 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisany jest w dokumentacji projektowej (załączniki nr 7 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla części 1: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie; Dla części 2 : Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców uznaje się: osoby wskazane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w dokumencie równorzędnym, osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem określającym zakres umocowania. Wszelkie pełnomocnictwa powinny być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach