Gmina Olszewo-Borki ogłasza przetarg
- Adres: 07-415 Olszewo-Borki, ul. Władysława Broniewskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 029 761-31-07 , fax. 29 6432074
- Data zamieszczenia: 2020-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Olszewo-Borki
ul. Władysława Broniewskiego 13
07-415 Olszewo-Borki, woj. mazowieckie
tel. 029 761-31-07, fax. 29 6432074
REGON: 54830100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszewo-borki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu w ramach realizacji projektu „Elektroniczne usługi publiczne dla mieszkańców gminy Olszewo – Borki” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia oraz opis części zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu w ramach realizacji projektu „Elektroniczne usługi publiczne dla mieszkańców gminy Olszewo – Borki”. Zamówienie jest podzielone na części. 2. Cześć 1. Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu obejmuje: 2.1. przeprowadzenie analizy wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych oraz zaprojektowanie architektury Systemu, 2.2. opracowanie dokumentacji technicznej Systemu, 2.3. opracowanie i dostawę, instalację i konfigurację Oprogramowania, 2.4. dostawę, instalację i konfigurację sprzętu (serwera, UPS do serwera, urządzenia NAS, urządzenia UTM, szafy rack), 2.5. testowanie i uruchomienie Systemu, 2.6. przeprowadzenie instruktaży niezbędnych dla korzystania z Systemu przez pracowników Zamawiającego, 2.7. udzielenie Zamawiającemu licencji na korzystanie z utworów opisanych Umową, 2.8. udzielenie gwarancji na przedmiot umowy, 2.9. migrację danych do Systemu z istniejących i wykorzystywanych przez Zamawiającego systemów informatycznych i baz danych, jeśli będzie konieczna; przy czym wymagania dla Systemu, jego poszczególnych elementów i usług koniecznych dla realizacji przedmiotu zamówienia zawiera określa załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Część 2. Dostawa sprzętu komputerowego obejmuje dostawę: 3.1. Zestawów komputerowych - 10 szt.; 3.2. Skanera dokumentowego – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w OPZ, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72263000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. 1. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust 1 Ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. II. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których wzór stanowi Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. III. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. IV. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. UWAGA: Dokument należy złożyć wraz z ofertą. V. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty. VI. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty. Dokument należy złożyć wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Instalacja i wdrożenie LIS Centrum i eKrew Plus.
Dodano: 2024-05-20 - Instalacja i wdrożenie LIS Centrum i eKrew Plus.
Dodano: 2024-05-02 - Rozbudowa posiadanego systemu PACS o portal internetowy udostępniający pacjentom usługę pozwalającą na pobieranie danych obrazowych DICOM wraz z rozbudową infrastruktury w ramach REACT EU
Dodano: 2023-07-05 - Zakup usługi migracji i wdrożenia systemu kopii zapasowych systemów informatycznych w ARiMR
Dodano: 2023-04-17 - „Wdrożenie systemów SOC I PAM”
Dodano: 2023-01-16 - Dostosowanie systemu informatycznego wspierającego działalność projektową organizacji studenckich SGH w postaci zaprojektowania i wdrożenia wersji zapewniającej dostępność dla wszystkich studentów
Dodano: 2023-01-05 - Zakup, wdrożenie i uruchomienie systemu informatycznego eBOK do obsługi eUsług komunalnych w Gminie Dobre GKI 271.15.2022
Dodano: 2022-07-13 - Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu w ramach realizacji projektu „Elektroniczne usługi publiczne dla mieszkańców gminy Olszewo – Borki”
Dodano: 2021-02-18 - Wdrożenie na potrzeby Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego systemu do badań ankietowych wraz ze szkoleniem i wsparciem techniczno-merytorycznym
Dodano: 2021-02-03 - Budowa Portalu Informacyjnego Urzędu m.st. Warszawa – zamówienie powtarzane
Dodano: 2021-01-14