Gmina Szelków ogłasza przetarg
- Adres: 06-220 Stary Szelków, Stary Szelków
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 297 176 001 , fax. 029 7176004 w. 28
- Data zamieszczenia: 2020-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szelków
Stary Szelków 39
06-220 Stary Szelków, woj. mazowieckie
tel. 297 176 001, fax. 029 7176004 w. 28
REGON: 55066837300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szelkow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych, digitalizacja zasobów informacji przestrzennej oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu w ramach realizacji projektu „Rozwój e-usług Urzędu Gminy w Szelkowie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych, digitalizacja zasobów informacji przestrzennej oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu w ramach realizacji projektu „Rozwój e-usług Urzędu Gminy w Szelkowie”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1. przeprowadzenie analizy wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych oraz zaprojektowanie architektury Systemu, 2.2. opracowanie dokumentacji technicznej Systemu, 2.3. opracowanie i dostawę, instalację i konfigurację Oprogramowania, 2.4. dostawę, instalację i konfigurację sprzętu, tj. serwerów -2 szt., UPS do serwera, urządzenia NAS, szafy rack, 2.5. testowanie i uruchomienie Systemu, 2.6. przeprowadzenie instruktaży niezbędnych dla korzystania z Systemu przez pracowników Zamawiającego, 2.7. udzielenie Zamawiającemu licencji na korzystanie z Oprogramowania i innych utworów opisanych w Umowie, 2.8. udzielenie gwarancji na przedmiot umowy, 2.9. migrację danych do Systemu z istniejących i wykorzystywanych przez Zamawiającego systemów informatycznych i baz danych, jeśli będzie konieczna; 2.10. przeprowadzenie digitalizacji zasobów informacji przestrzennej; przy czym wymagania dla Systemu, jego poszczególnych elementów i usług koniecznych dla realizacji przedmiotu zamówienia zawiera określa załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72263000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę musi wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w Rozdziale 11 SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium w pozostałych akceptowanych formach (oryginał) należy złożyć wraz z ofertą. Wadium musi być w posiadaniu Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu składania ofert. Przedmiotowy dokument musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy. 9. Okoliczności i zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określa Ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Wykonawca w terminie 3 dni od dnia opublikowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy na stronie internetowej, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu. 2. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.9 SIWZ składa dokumenty wskazane w pkt. 6.15 SIWZ 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale 6 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ; 4. Potwierdzenie wniesienia wadium, o którym mowa w Rozdziale 8 SIWZ; 5. Pełnomocnictwo, o którym mowa w SIWZ – jeśli dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa posiadanego systemu PACS o portal internetowy udostępniający pacjentom usługę pozwalającą na pobieranie danych obrazowych DICOM wraz z rozbudową infrastruktury w ramach REACT EU
Dodano: 2023-07-05 - Zakup usługi migracji i wdrożenia systemu kopii zapasowych systemów informatycznych w ARiMR
Dodano: 2023-04-17 - „Wdrożenie systemów SOC I PAM”
Dodano: 2023-01-16 - Dostosowanie systemu informatycznego wspierającego działalność projektową organizacji studenckich SGH w postaci zaprojektowania i wdrożenia wersji zapewniającej dostępność dla wszystkich studentów
Dodano: 2023-01-05 - Zakup, wdrożenie i uruchomienie systemu informatycznego eBOK do obsługi eUsług komunalnych w Gminie Dobre GKI 271.15.2022
Dodano: 2022-07-13 - Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu w ramach realizacji projektu „Elektroniczne usługi publiczne dla mieszkańców gminy Olszewo – Borki”
Dodano: 2021-02-18 - Wdrożenie na potrzeby Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego systemu do badań ankietowych wraz ze szkoleniem i wsparciem techniczno-merytorycznym
Dodano: 2021-02-03 - Budowa Portalu Informacyjnego Urzędu m.st. Warszawa – zamówienie powtarzane
Dodano: 2021-01-14 - Wdrożenie na potrzeby Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego systemu do badań ankietowych wraz ze szkoleniem i wsparciem techniczno-merytorycznym
Dodano: 2020-12-23 - Informatyzacja Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Miejska Przychodnia Zdrowia w Ząbkach
Dodano: 2020-10-05