Przetargi.pl
Modernizacja dachu siedziby Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów w Chorzowie przy ul. Bałtyckiej 8A

Miejski Zarząd Ulic i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Bałtycka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2411270 , fax. 32 2414060
  • Data zamieszczenia: 2019-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
    ul. Bałtycka 8 A
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 32 2411270, fax. 32 2414060
    REGON: 00016624900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.chorzow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dachu siedziby Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów w Chorzowie przy ul. Bałtyckiej 8A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja dachu siedziby Miejskiego Zarządu Ulic i Mostów w Chorzowie przy ul. Bałtyckiej 8A. Powierzchnia dachu – ca 1 052,80 m2. Dach należy pokryć membraną dachową PVC gr 2,0mm zbrojonej np. włóknem szklanym. Wymianie podlegają wszystkie obróbki blacharskie. W trakcie realizacji robót, wraz z ich postępem, należy wykonać demontaże oraz ponowne montaże podstaw klimatyzatorów oraz innego osprzętu zlokalizowanego na dachu. Wszystkie przejścia dachowe należy uszczelnić poprzez zgrzewanie dodatkowych obróbek z membrany dachowej PVC. Na murkach ogniowych należy wykonać wymianę nakryw z płyt OSB na nowe z odpowiednim ich zakotwieniem do powierzchni dachu. Dodatkowo należy wykonać odpowiednie odpowietrzenie dachu. Istniejące kominy wentylacyjne murowane należy przedłużyć i przemurować wraz z wykonaniem nowych nakryw (czap). Na ścianach kominów należy wykonać obróbki blacharskie laminowane membraną dachową i zgrzać z membraną dachową PVC. Demontaż istniejącej instalacji odgromowej. Montaż nowej instalacji odgromowej z zastosowaniem 10 szt. masztów odgromowych. Zakres robót i szczegółowy opis prac do wykonania określa Przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ. Stan istniejący przedstawiono w Załączniku nr 8 (dokumentacja fotograficzna). Wykonawca skosztorysuje roboty, na podstawie Przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ oraz zgodnie z zapisami pkt 15 SIWZ. UWAGI DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) Zamawiający informuje, iż ilekroć w SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, aprobaty, specyfikacje techniczne bądź systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 2) Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) wykonywanie prac fizycznych przy robotach budowlanych polegających na: • wykonaniu robót dekarskich, b) nadzorowanie pracy brygady pracowników. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. 3) Roboty budowlane będą realizowane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i współczesnej wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, norm. 4) Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca, z którym zawarta będzie umowa zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu celem akceptacji „Harmonogram Robót” (rzeczowo – finansowy). 5) Robota budowlana wynikająca z przedmiotu zamówienia podlega opodatkowaniu podatkiem VAT w wysokości 23%.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45260000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1. wypełniony Formularz Ofertowy – sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1; 2. kosztorys ofertowy; 3. wypełnione wzory oświadczeń załączonych do SIWZ (Załączniki Nr 3-4); 4. zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy (Załącznik Nr 6); .5. w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 6. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawiony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.  W terminie 3 dni od dnia zamieszenia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.mzuim.chorzow.eu informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 tj. od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Powyższe oświadczenie należy złożyć wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach