Przetargi.pl
Modernizacja dachu budynku XVI Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie na os. Willowym 1

Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-450 Kraków, Ułanów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 650 35 00, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie
    Ułanów 9a
    31-450 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 650 35 00, , fax. -
    REGON: 55362100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcoo.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dachu budynku XVI Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie na os. Willowym 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.4.1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na podstawie dokumentacji projektowej modernizacji dachu budynku XVI Liceum Ogólnokształcącego w Krakowie na os. Willowym 1: w zakresie jak poniżej: II.4.2 Dotyczy: fragmentu dachu oznaczonego na rysunku A (załącznik nr 6 do SIWZ) o powierzchni ok. 610m2: - zerwanie istniejących warstw papy połaci dachowych; - naprawa uszkodzonych prefabrykowanych płyt stropowych w tym uzupełnienie ubytków i szczelin; - wykonanie warstwy wyrównawczej nadbetonu na istniejących płytach żelbetowych dachowych wraz z wykonaniem niezbędnych odkuć odspojeń i zgrubień; - montaż papy perforowanej, podkładowej, wierzchniego krycia; - szczelne połączenia wymienianych warstw papy z istniejącą papą; - rozebranie kominów ponad dachem i ponowne ich wymurowanie wraz z podniesieniem kominów oraz ich dociepleniem, wykonaniem nowych obróbek, czapek dachowych, montażem nasad kominowych ze stali nierdzewnej na przewodach spalinowych; - zburzenie murowanych attyk wraz z ich odtworzeniem zgodnie z dokumentacją projektową i statecznym zabezpieczeniem połączeń attyk nie będących przedmiotem zamówienia; - wykonanie nowych obróbek blacharskich gzymsów, kominów i pasa rynnowego; - wykonanie nowego zwieńczenia gzymsów dachówką ceramiczną; - wymiana instalacji odgromowej wraz ze zwodami pionowymi; - odkucie spękanych i odparzonych gzymsów wraz z ich odtworzeniem; - wymiana rynien i rur spustowych; - demontaż i ponowny montaż istniejących urządzeń jak np. anten. W przypadku montażu anten należy przewidzieć nowe, systemowe wsporniki wykonane ze stali ocynkowanej. II.4.3) Dotyczy: całej powierzchni dachu (ok. 1330 m2): - uporządkowanie, transport i utylizacja gruzu i odpadów z przestrzeni międzystropowej ok. 7m3; - naprawa i uzupełnienie ścianek ażurowych w przestrzeni między stropowej poprzez przemurowanie; - wymiana wywiewek kanalizacji sanitarnej wraz z podłączeniem do pionów znajdujących się w pomieszczeniach 2 piętra wraz z odtworzeniem do stanu pierwotnego powierzchni stropodachu, ścian, sufitów w pomieszczeniach w których była ingerencja; - wykonanie prac demontażowych i wykończeniowych wynikających z wymienionych wywiewek klimatyzacyjnych - odtworzenie wykończenia do stanu pierwotnego; - wykonanie docieplenia przestrzenia stropodachu poprzez wdmuch granulatem z wełny mineralnej w przestrzeni między stropowej; - wykonanie podestów drewnianych na niezbędnych ciągach komunikacyjnych. II.4.4)Przy realizacji prac będących przedmiotem zamówienia Wykonawca winien uwzględnić: - odpowiednie zabezpieczenie w zakresie bezpiecznego wykonywania prac wraz zabezpieczeniem terenu zewnętrznego przy prowadzonych pracach na wysokości, robotach demontażowych, wyburzeniowych; - montaż rusztowania w niezbędnym zakresie wraz z wykonaniem drogi transportu materiałów na dach; - wywóz i utylizację wszystkich odpadów, gruzu, śmieci w tym gruz, papę
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 14 000.00 ( słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.7.1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. III.7.2) Dokumenty i oświadczenia wymagane na etapie składania ofert: Razem z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. III.3), zawartym na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca składa: III.7.2.1) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; III.7.2.2) Dotyczy sytuacji, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełnienia - w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu: III.7.2.2.1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów winien udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, przedstawiając w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; III.7.2.2.2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu zawartym w formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; III.7.2.3) Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli Wykonawca ustanowił pełnomocnika w ww. zakresie; III.7.2.4) Informacja na temat doświadczenia osoby odpowiedzialnej za należyte wykonanie przedmiotu zamówienia; III.7.2.5 Dowód wniesienia wadium (zalecane).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach