Przetargi.pl
Modernizacja dachu budynku przy ul. Lipowej 1 w Bartoszycach

Powiat Batroszycki ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, ul. Grota Roweckiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89762 17 20 , fax. 0-89 762 53 10
  • Data zamieszczenia: 2019-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Batroszycki
    ul. Grota Roweckiego 1
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89762 17 20, fax. 0-89 762 53 10
    REGON: 51074243900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipspbartoszyce.warmia.mazury.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dachu budynku przy ul. Lipowej 1 w Bartoszycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie modernizacji dachu budynku przy ul. Lipowej 1 w Bartoszycach polegającej na: a. Wymianie istniejącej dachówki esówki na nową dachówkę ceramiczną esówkę w kolorze ceglastym, matowym; b. Montażu łat i kontrłat; c. Założeniu folii dachowej paro przepuszczalnej na deskowaniu; d. Oczyszczeniu i impregnacji elementów drewnianych dachu preparatem solnym SOLFOKSEM dwukrotnie przed owadami, grzybami oraz zabezpieczenie przeciwogniowe doEI30; e. Oczyszczeniu deskowania połaci wraz z wymianą zgnitych/zmurszałych desek; f. Przemurowaniu istniejącego komina w części nad dachem z wykorzystaniem oczyszczonych dobrych cegieł; g. Wymianie obróbek blacharskich oraz instalacji rynnowo-spustowej na nowe z blachy cynkowo-tytanowej (dotyczy także blachy na ściankach bocznych wystawek dachowych), wymianie ław kominiarskich; h. Wymianie włazu dachowego na drewniany, zamontowanie płotków przeciwśniegowych na połaciach dachowych – zachodniej, północnej, wschodniej; i. Montażu kominków wentylacyjnych; j. Montażu drewnianych okien połaciowych w ilości 7 sztuk w połaci zachodniej; k. Oczyszczeniu podłóg z desek nad poddaszem; l. Usunięciu tynków na supremie ze ścian i sufitu poddasza; m. Ociepleniu pomieszczeń poddasza – wykonanie izolacji z wełny mineralnej oraz folii paroprzepuszczalnej pod podłogą poddasza, ocieplenie połaci w części użytkowej poddasza wełną mineralną o współczynniku λ= 0,32 ÷ 0,35 oraz folią paro przepuszczalną, wykończenie połaci dachu w części użytkowej poddasza płytami gipsowo-kartonowymi ognioochronnymi 2. Oznaczenie wg CPV: Kod CPV 45.00.00.00-7 Roboty budowlane 45.21.00.00-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.00-5 instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów 45.26.19.10-6 Naprawa dachów 3. Zaleca sie aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu. Wizji lokalnej można dokonać w dni robocze w godz. 9:00 – 13:00 zgłaszając się do Pana Dariusza Nowakowskiego – pracownika Wydziału Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Bartoszycach p. 324, tel. 539 782 558. 4. Prace należy prowadzić w sposób zapewniający funkcjonowanie parteru budynku na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy. Roboty uciążliwe dla pracy urzędu należy wykonywać poza godzinami pracy oraz w dni wolne. 5. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 6. Prace budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu do zatwierdzenia harmonogram rzeczowo – finansowy robót w terminie 3 dni od daty podpisania umowy z wykonawcą. 8. Zamawiający zgłosi uwagi do harmonogramu, o którym mowa w ust. 7 w ciągu 3 dni od daty przedłożenia harmonogramu do zatwierdzenia lub zatwierdzi harmonogram w ciągu 3 dni od daty przedłożenia harmonogramu do zatwierdzenia. Tryb ten dotyczy również aktualizacji harmonogramu wynikającej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 9. Przekazanie placu budowy nastąpi nie później niż w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 10. Wymagania dotyczące gwarancji jakości – minimum 48 miesięcy. 11. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania, przez cały okres obowiązywania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem umowy. W przypadku konieczności kontynuacji ubezpieczenia zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu bez odrębnego wezwania dokumentu potwierdzającego kontynuację ubezpieczenia. 12. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały. W przypadku zaoferowania materiałów lub produktów równoważnych przez Wykonawcę jest on zobowiązany jednoznacznie wykazać, że oferowane przez niego równoważne materiały lub produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca przed zastosowaniem każdorazowo powinien uzyskać akceptacje Zamawiającego. 13. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich pracowników, którzy przy realizacji robót opisanych w SIWZ będą bezpośrednio wykonywali roboty budowlane, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 poz 1040 ze zm.) 14. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 13 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. Żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny; b. Żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów; c. Przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 15. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 13 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a. Oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 16. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 13 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości 2 000,00 zł/osoba za każdy przypadek naruszenia. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 13 czynności. 17. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 18. W przypadku, gdy wykonawca wskaże jako osobę pełniącą funkcję kierownika budowy osobę, która posiada ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2018r. poz. 1202 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018r., poz. 2272 ze zm), wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia tłumacz ten winien być biegłym w tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych. 19. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 20. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 21. Zamawiający na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego) w wielkości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, w zakresie: modernizacji dachu. Zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem, że zamawiający będzie posiadał niezbędne środki finansowe oraz gdy wykonawca który realizował roboty budowlane wykona je w terminie i z najwyższa starannością. Udzielenie zamówienia poprzedzone będzie zastosowaniem procedury przewidzianej dla zamówienia z wolnej ręki. 22. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 23. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 24. Rozliczenia pomiędzy zamawiającym a przyszłymi wykonawcami zamówienia odbywać się będą w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. 25. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 26. Zamawiający informuje, iż nie zastrzega osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 27. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 10a ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 28. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2 a ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia publicznego, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Dokument ten winien być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. informacji z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 6 do siwz).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach