Przetargi.pl
Modernizacja dachów i termomodernizacja ścian budynku pływalni i zaplecza administracyjno-szatniowego – basen Ustronie przy ul. Marii Konopnickiej 5 w Lubinie (59-300)

REGIONALNE CENTRUM SPORTOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Odrodzenia 28 B
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768460828
  • Data zamieszczenia: 2023-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: REGIONALNE CENTRUM SPORTOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    ul. Odrodzenia 28 B
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 768460828
    REGON: 390934223
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcslubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja dachów i termomodernizacja ścian budynku pływalni i zaplecza administracyjno-szatniowego – basen Ustronie przy ul. Marii Konopnickiej 5 w Lubinie (59-300)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót polegających na modernizacji dachów i termomodernizacji ścian budynku pływalni i zaplecza administracyjno-szatniowego – basen Ustronie przy ul. Marii Konopnickiej 5 w Lubinie (59-300). Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa załącznik nr 7 do SWZ. Przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy do kalkulacji ceny przez Wykonawcę Wykonanie przedmiotu zamówienia jest podzielone na n/w etapy: ETAP I: W I-wszym ETAPIE - w pierwszej kolejności realizacji robót należy wymienić pokrycie wraz z elementami konstrukcji dachu nad halą basenową z pozostawieniem istniejącej konstrukcji nośnej (dźwigary, płatwie, sklejka wodoodporna), wykonać podwyższenie attyk na ścianach szczytowych (wykonanie dodatkowego wieńca żelbetowego po łuku) z ociepleniem od strony dachu i obróbkami blacharskimi. Obróbki attyk należy wykonać i przygotować pod późniejsze wykonanie elewacji wentylowanej (wełna mineralna gr. 200 mm, ruszt aluminiowy, płyta elewacyjna). Przygotowanie attyk: należy attykę poszerzyć od strony zewnętrznej dachu o ok. 280mm – 300mm wraz z wykonaniem wsporników stalowych w celu usztywnienia wystającej części obróbki oraz zabezpieczenia przed wyrwaniem przez wiatr.W pierwszym etapie realizacji przedmiotu umowy przewiduje się również wykonanie nowej warstwy wierzchniej dachu nad częścią administracyjno-szatniową z membrany, podwyższenie murków tremplowych wykonanych w formie wieńca żelbetowego po zewnętrznej krawędzi całego dachu z obróbkami blacharskimi oraz wykonanie na północnej ścianie szczytowej hali basenowej (w osi 6/ A-B) oraz pomiędzy halą basenowa a budynkiem szkoły nad częścią z saunami (w osi B/ 3-6) elewacji wentylowanej (wełna mineralna gr. 200mm, ruszt aluminiowy, płyta elewacyjna).UWAGA:Zamawiający wprowadza II warianty remontu dachu zaplecza administracyjno-szatniowegoPo demontażu membrany (poszycia) i wykonaniu oględzin oraz oceny stanu technicznego istniejącej termoizolacji przez Projektanta i/lub Nadzór Inspektorski zapadnie decyzja, czy można pozostawić istniejącą warstwę termoizolacji lub dokonać jej częściowej wymiany. W zależności od decyzji opisanej powyżej rozróżnia się:I WARIANT remontu dachu zaplecza administracyjno-szatniowego dotyczy wymiany pokrycia dachowego zgodnie z technologią opisaną jak dla dachu nad halą basenową wraz z wymianą wszystkich obróbek blacharskich kominów, kanałów, wpustów, ogniomurów itp.II WARIANT remontu dachu zaplecza administracyjno-szatniowego dotyczy wymiany pokrycia dachowego oraz wszystkich warstw termoizolacyjnych i paroizolacyjnych istniejącego pokrycia zgodnie z technologią opisaną jak dla dachu nad halą basenową wraz z wymianą wszystkich obróbek blacharskich kominów, kanałów, wpustów, ogniomurów itp.Zamawiający zaznacza, że obowiązek wykonania WARIANTU II uzależniony jest od decyzji osób reprezentujących Nadzór Inspektorski dla przedmiotowego zadania. Wykonawca winien być przygotowany do wykonania prac związanych z WARIANTEM II a w przypadku podjęcia decyzji o braku konieczności wykonywania tych prac Wykonawcy nie będą przysługiwać jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu, a wynagrodzenie z tego tytułu zostanie pomniejszone na podstawie kosztorysu przedstawionego przez Wykonawcę dla tej części zadania stanowiącego załącznik do umowy. ETAP IIOstatnim II - gim etapem wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową jest wykonanie pozostałej części elewacji (za wyjątkiem ścian realizowanych w I ETAPIE) w systemie wentylowanym w układzie zgodnie z widokiem elewacji oraz zgodnie z opisem technicznym.Szczegółowy zakres zadań przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca wpłaci wadium w wysokości 15.000,00 PLN w jednej lub w kilku następujących formach:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowychd) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U, z 2019r., poz. 310, 836, 1572)2. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 pkt 1-3 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa.Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, potwierdzającego wykonanie minimum dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu pokrycia dachowego w technologii membran zgrzewanych o powierzchni minimum 1000 m2 każda.Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać robotę budowlaną, w której wykonawca bezpośrednio uczestniczył.Za wykonanie jednej roboty budowlanej uznaje się wykonanie roboty na jednym obiekcie budowlanym w ramach różnych umów (zamówień, zleceń) lub na różnych obiektach budowlanych w ramach jednej umowy (zamówienia, zlecenia) - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach