Przetargi.pl
„Modernizacja części ul. Staszica”

Gmina Miasto Złotów ogłasza przetarg

  • Adres: 77-400 Złotów, al. Piasta
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 263 21 49 wew. 31 , fax. 67 265 00 25
  • Data zamieszczenia: 2020-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Złotów
    al. Piasta 1
    77-400 Złotów, woj. wielkopolskie
    tel. 67 263 21 49 wew. 31, fax. 67 265 00 25
    REGON: 52544100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zlotow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja części ul. Staszica”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Projektowana inwestycja położona jest w województwie wielkopolskim, powiecie złotowskim, gminie Złotów, na ul. Staszica w miejscowości Złotów, obr. ewid. 0088 Złotów, dz. ewid. nr. 270/2, 284/2, 284/7, 286/5, 287/8. 2. Opis przedmiotu zamówienia Zakres inwestycji obejmuje: • Roboty rozbiórkowe, • Roboty ziemne, • Budowa kanalizacji deszczowej, • Budowa oświetlenia drogowego, • Budowa nawierzchni jezdni, • Budowa zjazdów. Uwaga: Wykonawca opracuje i uzgodni „Projekt tymczasowej organizacji ruchu”. 3. Zakres robót drogowych 3.3. Przedmiot inwestycji Opis stanu istniejącego Przedmiotowa ulica posiada nawierzchnię gruntową z lokalnym utwardzeniem kruszywem w złym stanie technicznym. Ze względu na rodzaj nawierzchni w okresie intensywnych opadów deszczu powstają liczne zaniżenia, wyboje oraz zastoiska wody opadowej. Na odcinku drogi zlokalizowane są zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej. W miejscu istniejących nawierzchni występują liczne elementy infrastruktury technicznej zgodnie z projektem zagospodarowania terenu – rysunek nr 2. 4. Projektowane zagospodarowanie terenu. 4.1. Parametry techniczne odtwarzanych elementów. Na przedmiotowym terenie zaprojektowano drogę spełniającą parametry techniczne zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie: - dostępność – nieograniczona, - prędkość projektowa Vp = 30 km/h, - kategoria drogi: D, - kategoria ruchu: KR 1, - szerokość jezdni: 4,5 m, - pochylenie poprzeczne jezdni: 1-5 %, - kategoria obiektu XXV. 4.2. Projektowana droga w planie. Początek projektowanej drogi przyjęto w km 0+000,00 na zjeździe z drogi wojewódzkiej nr 188, natomiast koniec w km 0+081. Łączna długość odcinka wynosi 81,00 m. Przebudowa drogi gminnej ma na celu wykonanie nowej nawierzchni jezdni i zjazdów stałych przy 5 prywatnych posesjach. Nawierzchnię drogi zaprojektowano z kostki betonowej bezfazowej behaton o szerokości 4,5 m ze spadkiem jednostronnym wynoszącym od 1% do 5%. Projektuje się wykonanie obramowania jezdni opornikiem betonowym o wymiarach 12 x 25 cm. Wszystkie oporniki należy wykonać na ławie betonowej z betonu C12/15 z oporem. Wzdłuż krawędzi jezdni zaprojektowano wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej o grubości 8 cm na ławie betonowej z betonu C12/15 z oporem oraz odwodnienie liniowe z polimerobeton klasy C250 na ławie betonowej z betonu C12/15. W ramach przebudowy założono wykonanie zjazdów z nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8 cm. Projektowane zjazdy należy obramować obrzeżem betonowym o wymiarach 8 x 30 cm wykonanymi na ławie betonowej z betonu C12/15 z oporem. 4.3. Projektowane odwodnienie. Nawierzchnie jezdni i zjazdów zaprojektowano uwzględniając szybkie odprowadzenie wody opadowej przy pomocy spadków podłużnych i poprzecznych do projektowanej kanalizacji deszczowej. W celu odprowadzenia wód opadowych i roztopowych z jezdni projektuje się szereg spadków kierujących wody do projektowanych studzienek deszczowych z kręgów betonowych DN500 z osadnikami (głębokość osadników wynosi 0.5 m) i wpustami ściekowymi żeliwnymi klasy D400, oraz odwodnieniem liniowym - wpustem z polimerobetonu zwieńczonym pokrywą żeliwną klasy D400, a następnie poprzez przykanaliki i studnie połączeniowe do projektowanych kanałów deszczowych. Lokalizacja wpustów ściekowych wg części graficznej opracowania. Projektuje się studnie przelotowe i połączeniowe z kręgów betonowych DN1000. Studnie należy wyposażyć w stopnie złazowe, dennice betonowe i płyty pokrywowe z włazami żeliwnymi klasy D400. Wody opadowe i roztopowe odprowadzone zostaną do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej po przez studnie D1 i D1’. Zaprojektowane spadki przewodów zapewnią prędkość samooczyszczania. Przewody kanalizacji deszczowej należy prowadzić zgodnie z częścią rysunkową. W celu podłączenia kanalizacji deszczowej do studni w granicach działki drogowej drogi wojewódzkiej nr 188 odcinek należy wykonać za pomocą przecisku rurą stalową min. DN 400. W tym celu należy przygotować wykop pod rurę stalową w odcinkach 3 mb + długość urządzenia przeciskowego w drodze gminnej. Odcinek w drodze wojewódzkiej zostanie wykonany bezwykopowo bez ingerencji w istniejącą nawierzchnię asfaltową. Włączenie do istniejącej studni należy wykonać również bezwykopowo. W tym celu należy wykonać otwór w istniejącej studni w chwili dojścia rurą stalową do studni. Po wykuciu otworu należy przecisnąć rurę stalową do studni na odległość ok. 3 cm za ścianę studni. Połączenie/otwór rury stalowej ze studnią uzupełnić zaprawą mrozoodporną. Udrożnić rurę stalową, ułożyć na płozach rurę przewodową DN 315 Planowa inwestycja nie ma negatywnego oddziaływania na warunki gruntowo – wodne przyległych działek. 4.4. Projektowane oświetlenie drogowe Zakres robót elektrycznych oświetlenia obejmuje budowę 4 latarni oświetleniowych, oznaczonych w projekcie jako 5/III, 6/III, 7/III, 8/III z doprowadzeniem zasilania, z istniejącego obwodu oświetleniowego, ze słupa oznaczonego jako 4/III. Fundamenty słupów zlokalizować bezpośrednio przy krawędzi projektowanego opornika. Projektowane oprawy zostaną zasilone z istniejącej kablowej linii oświetleniowej w ramach istniejącej mocy przyłączeniowej. Na PZT wskazano miejsce posadowienia projektowanych urządzeń oświetleniowych wraz z punktem włączenia do istniejącej instalacji oświetleniowej. Projektowany obwód oświetleniowy będzie załączany łącznie z istniejącym oświetleniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości ogółem: 6.000,00 PLN (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100), przed terminem składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.1. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.1.4. 2.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.2.3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów określających w szczególności: 2.3.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,2.3.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,2.3.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 2.3.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 2, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 2.3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach