Przetargi.pl
Modernizacja części budynku administracyjnego przy ul. Żeromskiego 53- przebudowa dwóch sanitariatów

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3620471 , fax. 048 3620532
  • Data zamieszczenia: 2012-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3620471, fax. 048 3620532
    REGON: 67022345100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja części budynku administracyjnego przy ul. Żeromskiego 53- przebudowa dwóch sanitariatów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dwóch sanitariatów zlokalizowanych na II i III budynku administracyjnego przy ul. Żeromskiego 53 w Radomiu. Powierzchnia użytkowa pomieszczeń w których będą prowadzone roboty budowlane - ok. 22,96m2 (kubatura ok. 63,14m3) . Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - roboty rozbiórkowe w tym ; demontaż starego osprzętu instalacyjnego , skucie starych płytek ze ścian i podłóg , rozbiórka ścianek działowych , demontaż stolarki drzwiowej - montaż nowych ścianek szkieletowych i obudowy pionów z płyt g-k ok.27m2 - roboty malarskie , okładzinowe ścian ( ok.93,5 m2) i podłóg w dwóch sanitariatach ( pow. ok. 23m2) - montaż nowego osprzętu wod-kan w sanitariatach w tym m.in. 5szt misek ustępowych , 4szt umywalki , baterie umywalkowe 4 szt . - wymianę wewnętrznej instalacji elektrycznej i montaż dwóch podgrzewaczy elektrycznych pojemności 30 l (jeden podgrzewacz z odzysku) - montaż nowej stolarki drzwiowej - 10 szt drzwi płytowych . - prace wykończeniowe i porządkowe. 2.1. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącą załącznik do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 2.2. Prace towarzyszące nie objęte dokumentacja, specyfikacją techniczną i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: a) uzyskanie stosownych decyzji i uzgodnień (m.in. z wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt Wykonawcy; b) wjazd i postój w strefie płatnego parkowania c) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia d) organizacja i zabezpieczenie placu budowy - przebudowywanych pomieszczeń w czynnym obiekcie użyteczności publicznej e) przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego - wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych, f) organizacja, zabezpieczenie i uporządkowanie budynku oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną Uwaga: Realizacja robót budowlanych i instalacyjnych nie może powodować utrudnień i dezorganizację pracy w urzędzie ( w godzinach przyjmowania interesantów ) np. przerw w dostawie energii , brak dostępu do pomieszczeń biurowych , hałas uniemożliwiający wykonywanie pracy. 2.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia. 2.4. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres 3 lat
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach