Przetargi.pl
Modernizacja części budynku administracyjnego przy ul. Żeromskiego 53 - wymiana części stolarki okiennej drewnianej (II etap)

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3620471 , fax. 048 3620532
  • Data zamieszczenia: 2012-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3620471, fax. 048 3620532
    REGON: 67022345100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja części budynku administracyjnego przy ul. Żeromskiego 53 - wymiana części stolarki okiennej drewnianej (II etap)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej stolarki okiennej drewnianej na nową - na elewacjach od strony wewnętrznych dziedzińców w obrębie budynku administracyjnego przy ul. Żeromskiego 53 w Radomiu (okna jednoramowe). 1.2. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1.2.1. Demontaż 50 szt starych okien skrzynkowych 1.2.2. Montaż nowych okien drewnianych - łącznie 50 szt. okien jednoramowych z szybami zespolonymi , o pow. ok.128,70m2 Okna jednoramowe zgodnie z projektem budowlanym Rys.3 elewacja Nr 13 : okna 5 na I piętrze szt. 5 Rys.3 elewacja Nr 14 : okna 7 na I piętrze szt. 9 okna 9 na II piętrze szt.9 okna 9 na III piętrze szt. 9 Rys.4 elewacja Nr 17: okna 6 na I piętrze szt. 6 okna 9 na II piętrze szt. 6 okna 9 na III piętrze szt. 6 Okna drewniane jednoramowe z zachowaniem istniejących podziałów, podwójnie szklone szybami zespolonymi rozwieralno-uchylne o współczynniku przenikania Umax=1.8W/m2K . Wszystkie okna drewniane z drewna sosnowego warstwowo klejonego łączone za pomocą mikrowczepów , trzy warstwy z naprzemiennie dobranym układem słojów . Powierzchnie drewniane okien malowane na biało farbą akrylową do gruntowania i lakierem wodorozcieńczalnym. Szprosy międzyszybowe w kolorze okien . Okapniki, klamki osłonki, zawiasy i pozostałe zabezpieczenia w oknach w wykończeniu satynowym. Szklenie podstawowe - okien jednoramowych- zestaw dwuszybowy 4/16/4 . Wymiary ramiaka skrzydeł okiennych dostosowane do montażu przewidzianego w projekcie zestawu dwuszybowego . 1.2.3. Wymiana zniszczonych obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej parapetów zewnętrznych o pow. ok. 24 m2 przy wymienianych oknach , z uprzednim oczyszczeniem podłoża i wykonaniem spadków - oczyszczenie istniejących zewnętrznych parapetów kamiennych szer. od 30-60cm przy oknach 9 i 6 , szt. 18. 1.2.4. Demontaż parapetów wewnętrznych marmurowych szer. 25-55cm wraz z cokołami . Po oczyszczeniu z resztek zaprawy stare parapety kamienne w dobrym stanie - bez spękań i ubytków zostaną przekazane użytkownikowi obiektu. 1.2.5. Montaż nowych parapetów wewnętrznych ( 50 szt. ) z konglomeratu - sztuczny marmur w kolorze istniejących lub zbliżonym do istniejących parapetów marmurowych gr. 3 cm , po uprzednim przygotowaniu : uzupełnieniu podłoża po zdemontowanej ościeżnicy starego okna skrzynkowego, wykonaniu spadków z zaprawy. 1.2.6. Roboty wykończeniowe : uzupełnienie ścian i tynków ościeży po demontażu starych okien, okładziny ościeży wewnętrznych z płyt kartonowo-gipsowych (ok. 114 m2) , dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi z gruntowaniem podłoży na ościeżach wewnętrznych i zewnętrznych ( ok. 151 m2) 1.2.7. Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. 1.3. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącą załącznik do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 1.4. Prace towarzyszące nie objęte dokumentacja techniczną i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: a) harmonogram rzeczowy robót uzgodniony z użytkownikiem pomieszczeń w których planowana jest wymiana stolarki b) uzyskanie stosownych decyzji i uzgodnień wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy; - wjazd i postój w strefie płatnego parkowania - innych niezbędnych przy realizacji zadania c) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia d) uporządkowanie terenu i przywrócenie do stanu pierwotnego e) organizacja i zabezpieczenie placu budowy oraz wszelkie inne prace nie objęte niniejszą dokumentacją, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 1.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia. 1.6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 5 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454210004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 3.000 (słownie: trzy tysiące 00/100) złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach