Przetargi.pl
Modernizacja ciągu komunikacyjnego i pomieszczenia sekretariatu w budynku PCŚ w Poznaniu przy ul. Wszystkich Świętych 1

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2019-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ciągu komunikacyjnego i pomieszczenia sekretariatu w budynku PCŚ w Poznaniu przy ul. Wszystkich Świętych 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie prac remontowych polegających na modernizacji ciągu komunikacyjnego i sekretariatu na pierwszym piętrze budynku PCŚ przy ul. Wszystkich Świętych 1 w Poznaniu w zakresie robót: 1) ogólnobudowlanych; 2) instalacji sanitarnych; 3) instalacji elektrycznej; 4) teletechnicznym; 5) dostawy i montażu urządzeń elektrycznych i teletechnicznych. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie udostępnionych przez Zamawiającego: a) Przedmiarami robót – załączniki nr 1- 4 do umowy b) Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót – załączniki nr 5 - 8 do umowy; c) Projektem budowlanym – załącznik nr 9 do umowy d) Umową – załącznik nr 7 do SIWZ Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót powodujących nadmierne wytworzenie hałasu oraz zagrażających zdrowiu użytkowników (użycie farb, lakierów i innych materiałów powodujących nieprzyjemny zapach) poza godzinami pracy Poznańskiego Centrum Świadczeń, tj.: 1) w poniedziałki po godz. 16:00 do 20:00, 2) we wtorki, środy i czwartki po godz. 15:30 do 20:00, 3) w piątki po godz. 15:00 do 20:00. Zamawiający dopuszcza pracę w soboty na warunkach wskazanych w § 3 ust. 6 projektu umowy. Koszty obecności pracownika ochrony obciążają Wykonawcę wg stawki wskazanej w projekcie umowy. Wykonawca na wykonane roboty jest zobowiązany udzielić minimum 24 miesięcznej gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 700,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Kosztorysy ofertowe opracowane metodą kalkulacji szczegółowej na podstawie przedmiarów robót załączonych do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznych, uwzględniając w nich: wszystkie wyszczególnione pozycje robót i ilości robót. Każda pozycja kosztorysu ofertowego winna zawierać numer pozycji odpowiadający numerowi pozycji przedmiaru, podstawę (nr katalogu lub nazwę przyjętą w przedmiarze, np. kalkulacja własna, analiza własna, analogia itp.), opis pozycji, jednostki miary i ilość, cenę jednostkową, wartość pozycji. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów lub urządzeń równoważnych należy podać ich nazwę w kosztorysach ofertowych. Brak takiej informacji traktowany będzie tak, jakby Wykonawca oferował materiały lub urządzenia opisane w dokumentacji projektowej. Nieuwzględnienie w wycenie chociażby jednej pozycji robót będzie przyczyną odrzucenia oferty, a zamawiający nie wyraża zgody na scalanie kilku pozycji z wykazu robót w jedną pozycję kosztorysu ofertowego ani zmiany kolejności pozycji robót. Cena jednostkowa winna uwzględniać wszelkie nakłady, koszty i narzuty związane z wykonaniem zamówienia, a także wszystkie dane udostępnione przez Zamawiającego oraz warunki lokalowe rozpoznane we własnym zakresie. Cena jednostkowa jest ceną netto (czyli nie zawierającą podatku VAT oraz innych podatków). Cenę oferty stanowi suma wartości robót netto wynikająca wprost z kosztorysów ofertowych i wartości podatku VAT. Wszystkie wartości określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres obowiązywania umowy i nie będą podlegały zmianom w okresie jej obowiązywania. Cena ofertowa jest wynagrodzeniem kosztorysowym. Kosztorysy ofertowe należy przedłożyć w wersji papierowej. Zaleca się również złożenie kosztorysów w formie elektronicznej zapisanych na nośniku CD/DVD w formacie ath (lub innym edytowalnym) oraz w PDF. Oraz inne wymagane przez Zamawiającego dokumenty składane wraz z ofertą: 3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie – wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ; 4) Wypełnione i podpisane załączniki nr 3 i 5 do SIWZ (jeśli dotyczy) 5) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy. Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii. Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach