Gmina Jawor ogłasza przetarg
- Adres: 59400 Jawor, ul. Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 768 702 021
- Data zamieszczenia: 2018-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jawor
ul. Rynek 1
59400 Jawor, woj. dolnośląskie
tel. 768 702 021
REGON: 39064739200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jawor.bip.net.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja chodników oraz utwardzenia terenu pod miejsca postojowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące części: Część 1 zamówienia: Modernizacja chodników oraz utwardzenia terenu pod miejsca postojowe przy al. Dębowej oraz przy ul. Przyjaciół Żołnierza Część 2 zamówienia: Modernizacja chodników oraz utwardzenia terenu pod miejsca postojowe przy al. Jana Pawła II oraz przy ul. Kościuszki Część 3 zamówienia: Modernizacja chodników oraz utwardzenia terenu pod miejsca postojowe przy ul. Królowej Marysieńki oraz przy ul. Jagiellończyka 2. Opis przedmiotu zamówienia: Część 1 zamówienia: Modernizacja chodników oraz utwardzenia terenu pod miejsca postojowe przy al. Dębowej oraz przy ul. Przyjaciół Żołnierza Lokalizacja: obręb nr 07- Stare Miasto działki nr ewid. 412, 460 Modernizacja chodników przy drogach gminnych na terenie Jawora polega na robotach związanych z rozebraniem starej nawierzchni chodników wraz z obrzeżami, ułożeniem nowych obrzeży oraz wykonaniem warstw konstrukcyjnych podbudowy i wykonaniem nawierzchni z kostki betonowej oraz wykonanie utwardzenia terenu pod miejsca postojowe z płyty betonowej ażurowej. Zakres robót obejmuje ulice: 1) Aleja Dębowa (modernizacja chodnika - załącznik graficzny), 2) ul. Przyjaciół Żołnierza modernizacja chodnika oraz utwardzenia pod miejsca postojowe - załącznik graficzny) UWAGA!!! Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia tymczasowej organizacji ruchu oraz uzyskania jej zatwierdzenia przez odpowiednie organy. Materiały pochodzące z rozbiórki, wskazane przez Zamawiającego, Wykonawca załaduje i przewiezie własnymi siłami i środkami transportowymi w miejsce wskazane przez Zamawiającego, za co nie będzie mu przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie. Materiał z rozbiórki należy ułożyć na paletach w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie. Część 2 zamówienia: Modernizacja chodników oraz utwardzenia terenu pod miejsca postojowe przy al. Jana Pawła II oraz przy ul. Kościuszki Lokalizacja: obręb nr 07- Stare Miasto działki nr ewid. 238, 508 Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 29, 30, 31 Prawa zamówień publicznych: Modernizacja chodników przy drogach gminnych na terenie Jawora polega na robotach związanych z rozebraniem starej nawierzchni chodników wraz z obrzeżami, ułożeniem nowych obrzeży oraz wykonaniem warstw konstrukcyjnych podbudowy i wykonaniem nawierzchni z kostki betonowej. Zakres robót obejmuje ulice: 1) Aleja Jana Pawła II (modernizacja chodnika - załącznik graficzny), 2) ul. Kościuszki (modernizacja chodnika - załącznik graficzny) UWAGA!!! Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia tymczasowej organizacji ruchu oraz uzyskania jej zatwierdzenia przez odpowiednie organy. Część 3 zamówienia: Modernizacja chodników oraz utwardzenia terenu pod miejsca postojowe przy ul. Królowej Marysieńki oraz przy ul. Jagiellończyka Lokalizacja: obręb nr 03 - Łany działki nr ewid. 136/9, 157/8, 131, Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 29, 30, 31 Prawa zamówień publicznych: Wykonanie utwardzeń pod zatoki postojowe w pasie drogowym polegające na robotach związanych z ułożeniem nowych obrzeży oraz wykonaniem warstw konstrukcyjnych podbudowy i wykonaniem nawierzchni z płyty betonowej ażurowej. Zakres robót obejmuje ulice: 1) ul. Królowej Marysieńki (utwardzenia pod miejsca postojowe - załącznik graficzny), 2) ul. Jagiellończyka (utwardzenia pod miejsca postojowe - załącznik graficzny) UWAGA!!! Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia tymczasowej organizacji ruchu oraz uzyskania jej zatwierdzenia przez odpowiednie organy. 3. Zamawiający określa wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.). Wykaz czynności do wykonania przez osoby zatrudnione na umowę o pracę przy robotach budowlanych: - pracownicy wykonujący nawierzchnię z kostki betonowej i betonowej płyty ażurowej. 4. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacją techniczną oraz obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w odniesieniu do ich wykonywania, bezpieczeństwa, dobrej jakości i właściwej organizacji. 5. Przedmiar robót wskazuje technologię wykonania robót i obliczenia ceny oferty. Wykonawca zobowiązany jest dokonać wyceny oferty zgodnie z załączonym przedmiarem. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Część 1 zamówienia: Modernizacja chodników oraz utwardzenia terenu pod miejsca postojowe przy al. Dębowej oraz przy ul. Przyjaciół Żołnierza Ustala się wadium w wysokości: 2.000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 1. w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BGŻ BNP Paribas S.A. 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 10/16, nr konta: 58 2030 0045 1110 0000 0218 6120, z dopiskiem: „Modernizacja chodników oraz utwardzenia terenu pod miejsca postojowe przy al. Dębowej oraz przy ul. Przyjaciół Żołnierza”. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2. lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, 3) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r, poz. 1804 ze zm.), sposób przekazania: złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 17 u Naczelnika Wydziału Księgowości Urzędu przed upływem terminu składania ofert. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Część 2 zamówienia: Modernizacja chodników oraz utwardzenia terenu pod miejsca postojowe przy al. Jana Pawła II oraz przy ul. Kościuszki Ustala się wadium w wysokości: 1.600 zł (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych). 1. w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BGŻ BNP Paribas S.A. 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 10/16, nr konta: 58 2030 0045 1110 0000 0218 6120, z dopiskiem: „Modernizacja chodników oraz utwardzenia terenu pod miejsca postojowe przy al. Jana Pawła II oraz przy ul. Kościuszki”. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2. lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, 3) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r, poz. 1804 ze zm.), sposób przekazania: złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 17 u Naczelnika Wydziału Księgowości Urzędu przed upływem terminu składania ofert. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Część 3 zamówienia: Modernizacja chodników oraz utwardzenia terenu pod miejsca postojowe przy ul. Królowej Marysieńki oraz przy ul. Jagiellończyka Ustala się wadium w wysokości: 1.800 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych). 1. w pieniądzu, sposób przekazania: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BGŻ BNP Paribas S.A. 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 10/16, nr konta: 58 2030 0045 1110 0000 0218 6120, z dopiskiem: „Modernizacja chodników oraz utwardzenia terenu pod miejsca postojowe przy ul. Królowej Marysieńki oraz przy ul. Jagiellończyka”. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2. lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, 3) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r., poz. 1804 ze zm.), sposób przekazania: złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 17 u Naczelnika Wydziału Księgowości Urzędu przed upływem terminu składania ofert. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru (Załącznik nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa, 3) oświadczenie dotyczące podwykonawców z wykorzystaniem wzoru (Załącznik nr 8 do SIWZ), 4) dowód wniesienia wadium, 5) kosztorys ofertowy, 6) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ, 7) Informacja o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 4 do SIWZ), 8) Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (Załącznik nr 7 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu i elewacji oraz przebudowa kominów - ul. Kotlarska 42 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont z przebudową budynku biurowego przy ul. Hubskiej 7 we Wrocławiu – ETAP 1 BIURA
Dodano: 2024-07-16 - Przebudowa i remont budynku A Liceum Ogólnokształcącego nr II przy ul. Parkowej 18-26 we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-16 - Remont dachu budynku nr 26 w Ścinawie Polskiej
Dodano: 2024-07-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa monitoringu wizyjnego oraz oświetlenia zewnętrznego w ramach zadania pn. „Rozbudowa OSJ Raków” w Ośrodku jazdy Konnej w Rakowie Wielkim
Dodano: 2024-07-15 - Rewitalizacja obszarów miejskich Gminy Polanica-Zdrój
Dodano: 2024-07-12 - Poprawa bezpieczeństwa drogowego poprzez rozbudowę oświetlenia drogowego w miejscowości Stoszowice
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja i wyposażenie miejsc przygotowania i wydawania posiłków w Publicznych Szkołach Podstawowych Nr 2 i Nr 3 w Strzegomiu
Dodano: 2024-07-11 - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Starej Kamienicy
Dodano: 2024-07-11 - ZP2/06/2024 r. Robota budowlana : Wzmocnienie elementów konstrukcyjnych budynku Szkoły Podstawowej nr 13 im. Orląt Lwowskich w Głogowie .
Dodano: 2024-07-10