Przetargi.pl
Modernizacja chodnika wzdłuż ulicy Kościuszki na odcinku o łącznej długości ok. 400 metrów

Miasto Garwolin ogłasza przetarg

  • Adres: 08400 Garwolin, ul. Staszica
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7864242, 6843423 , fax. 025 684 34 66
  • Data zamieszczenia: 2018-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Garwolin
    ul. Staszica 15
    08400 Garwolin, woj. mazowieckie
    tel. 025 7864242, 6843423, fax. 025 684 34 66
    REGON: 52477200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umgarwolin.bip.e-zeto.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja chodnika wzdłuż ulicy Kościuszki na odcinku o łącznej długości ok. 400 metrów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja chodnika wzdłuż ulicy Kościuszki na odcinku o łącznej długości ok. 400 metrów. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. 1. Część nr 1 obejmuje wykonanie prac związanych z Modernizacją chodnika wzdłuż ulicy Kościuszki na odcinku od WKU do ul. Szkolnej oraz wykonanie zatoki autobusowej. Zakres prac obejmuje w szczególności: - prace przygotowawcze; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych (drogi) w terenie równinnym – na długości 0,11 km; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - rozebranie na odcinku 106,00 m obrzeży trawnikowych na podsypce piaskowej, o wymiarach: 8x30 cm wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 4 km; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - rozebranie 466,00 m2 nawierzchni z betonu asfaltowego grubości: 4,0 cm wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 4 km; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - rozbiórkę i ponowne ułożenie 22,00 m obrzeża wykonanego z kostki granitowej; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - mechaniczne wykonanie koryt na całej szerokości chodników w gruncie kategorii I-IV, o głębokości: 25 cm na powierzchni 466,00 m2 wraz z wywozem urobku w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 4 km; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - wykonanie 466,00 m2 warstwy odsączające z piasku, z zagęszczeniem mechanicznym, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej - wykonanie 466,00 m2 podbudowy z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu: 15 cm; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej – ustawienie na odcinku o długości 106,00 m obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej z oporem z B-10, spoiny wypełnione zaprawą cementową; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej – wykonanie na powierzchni 327,22 m2 nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - szarej, na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm, spoiny wypełnione piaskiem; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej – wykonanie na powierzchni 32,13 m2 nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - kolorowej, na podsypce cement-piaskowej; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej – wykonanie na powierzchni 21,20 m2 ścieku wzdłuż chodnika poprzez obniżenie kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - szarej, na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm, spoiny wypełnione piaskiem; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej – wykonanie na powierzchni 110,25 m2 nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm – kolorowej, na podsypce cement-piaskowej; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej – przełożenie na powierzchni 22,80 m2 kostki betonowej i obrzeży (dostosowanie istniejącego terenu wyłożonego kostką do wysokości nowowykonanego chodnika w miejscach wskazanych przez Zamawiającego); - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej – regulację pionową zaworów wodociągowych i gazowych; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej – regulację pionową 4 szt. studzienek telefonicznych; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej – regulację pionową kratek ściekowych ulicznych; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej – roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi, na odległość do 4 km: grunt kat. III – w ilości 2,50 m3; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej – wykonanie studzienki ściekowej ulicznej betonowej z gotowych elementów, o średnicy 500 mm: z osadnikiem bez syfonu; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej – wykonanie na odcinku 2,00 m przykanalików z rur PCV wraz z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej - średnica rur: 200 mm; - odcinek chodnika od WKU do ul. Szkolnej – zasypywanie wykopów w ilości 2,23 m3 piaskiem warstwami co 30 cm wraz z zagęszczeniem oraz wykonanie podbudowy pod kostkę betonową z tłucznia (0-31,5mm) o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm; - zatoka autobusowa – prace przygotowawcze; - zatoka autobusowa – wycinkę 4 szt. drzew wraz w frezowaniem karpiny i wywozem dłużyc i gałęzi - zatoka autobusowa – rozebranie 25,00 m2 nawierzchni grubości 4 cm z mas mineralno-bitumicznych, wykonane ręcznie; - zatoka autobusowa – rozebranie na odcinku 25,00 m obrzeży trawnikowych na podsypce piaskowej, o wymiarach 8x30 cm; - zatoka autobusowa – rozebranie na odcinku 30,00 m krawężników betonowych o wymiarach 20x30 cm, na podsypce cementowo-piaskowej; - zatoka autobusowa – wywiezienie 3,40 m3 gruzu samochodami samowyładowczymi na odległość do 4 km, z załadowaniem i wyładowaniem - z rozbieranych konstrukcji żwirobetonowych; - zatoka autobusowa – mechaniczne wykonanie koryt na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kategorii I-IV, o głębokości: 50 cm na powierzchni 63,25 m2; - zatoka autobusowa – ustawienie na odcinku 30,00 m oporników betonowych wtopionych 12x25 wraz z wykonaniem ławy betonowej, na podsypce cementowo-piaskowej; - zatoka autobusowa – wykonanie 2,00 m3 ławy pod krawężniki: ławy betonowe z oporem; - zatoka autobusowa – ustawienie na odcinku 31,80 m krawężników betonowych wystających, o wymiarach: 15x30 cm - na podsypce cementowo-piaskowej; - zatoka autobusowa – wykonanie na powierzchni 63,25 m2 warstwy odsączające z piasku, wykonanie ręcznie z zagęszczeniem mechanicznym, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm; - zatoka autobusowa – wykonanie 63,25 m2 podbudowy betonowe B-15, o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm; - zatoka autobusowa – wykonanie 63,25 m2 nawierzchni z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - szarej, na podsypce cementowo-piaskowej; - zatoka autobusowa – roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,25 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi, na odległość do 4 km: grunt kat. III – w ilości 2,50 m3; - zatoka autobusowa – wykonanie studzienki ściekowej ulicznej betonowej z gotowych elementów, o średnicy 500 mm: z osadnikiem bez syfonu; - zatoka autobusowa – wykonanie na odcinku 5,00 m przykanalików z rur PCV wraz z włączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej - średnica rur: 200 mm - zatoka autobusowa – zasypywanie wykopów w ilości 2,23 m3 piaskiem warstwami co 30 cm wraz z zagęszczeniem oraz wykonanie podbudowy pod kostkę betonową z tłucznia (0-31,5mm) o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm. - zatoka autobusowa – zakup, dostawa i montaż 1 szt. wiaty autobusowej o wym. 250x130x230 (wiata wykonana z profili stalowych lub aluminiowych o przekroju zamkniętym kwadratowym lub prostokątnym, ocynkowanych i malowanych proszkowo na dowolny kolor z palety RAL, dach wypełniony poliwęglanem komorowym, z filtrem UV o grubości 10 mm oraz profili aluminiowych systemowych do poliwęglanów; ścianki tylne oraz boczne wypełnione szkłem hartowanym o grubości 10mm; wiata wyposażona min. w ławkę z drewna liściastego, kosz na śmieci 1 sztuka, miejsce na tabliczkę informacyjną); oraz ułożenie pod wiatą kostki brukowej (300cmx180cm) wraz z obrzeżami. 2. Część nr 2 obejmuje wykonanie prac związanych z Modernizacją chodnika wzdłuż ulicy Kościuszki na odcinku od ul. Szkolnej w kierunku ul. Zacisze. Zakres prac obejmuje w szczególności: - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja – prace przygotowawcze; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja – odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych (drogi) w terenie równinnym – na długości 0,10 km; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja – rozebranie na odcinku 95,70 m obrzeży trawnikowych na podsypce piaskowej, o wymiarach: 8x30 cm, wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 4 km; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja – rozebranie 104,61 m2 nawierzchni z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej – ręczne, przy wys. kostki 8 cm wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 4 km; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja – rozebranie 357,61 m2 nawierzchni z betonu asfaltowego grubości: 4,0 cm wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 4 km; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja – rozbiórkę 2,50 m2 nawierzchni z płytek chodnikowych 50cm x 50cm i 35cm x 35cm wraz z wywiezieniem do 4 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja – przycinanie, wycinanie lub frezowanie korzeni drzew przy których będzie ułożony chodnik, przy ilość 2 szt. drzew; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja – mechaniczne wykonanie koryt na całej szerokości chodników w gruncie kategorii I-IV, o głębokości: 25 cm na powierzchni 442,32 m2 wraz z wywozem urobku w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 4 km; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja – wykonanie 442,32 m2 warstwy odsączające z piasku, z zagęszczeniem mechanicznym, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja – wykonanie 442,32 m2 podbudowy z kruszywa łamanego (0-31,5mm) - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu: 15 cm; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja – ustawienie na odcinku o długości 116,00 m obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej z oporem z B-10, spoiny wypełnione zaprawą cementową; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja – wykonanie 390,70 m2 nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - szarej, na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm, spoiny wypełnione piaskiem; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja – wykonanie 35,52 m2 nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - kolorowej, na podsypce cement-piaskowej; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja – wykonanie na powierzchni 19,14 m2 ścieku wzdłuż chodnika poprzez obniżenie kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - szarej, na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm, spoiny wypełnione piaskiem; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja – wykonanie 68,00 m2 nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - kolorowej, na podsypce cement-piaskowej; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja – przełożenie na powierzchni 9,40 m2 kostki betonowej i obrzeży (dostosowanie istniejącego terenu wyłożonego kostką do wysokości nowowykonanego chodnika w miejscach wskazanych przez Zamawiającego); - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja – regulację pionową studzienek telefonicznych; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja – regulację pionową 7 szt. włazów kanałowych; - odcinek od ul. Szkolnej do ul. 3-go maja – regulację pionową kratek ściekowych ulicznych; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze – prace przygotowawcze; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze – odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach ziemnych (drogi) w terenie równinnym – na długości 0,18 km; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze – rozebranie na odcinku 360,00 m obrzeży trawnikowych na podsypce piaskowej, o wymiarach: 8x30 cm, wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 4 km; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze – rozebranie 504,00 m2 nawierzchni z betonu asfaltowego grubości: ok. 5,0 cm wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 4 km; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze – przycinanie, wycinanie lub frezowanie korzeni drzew przy których będzie ułożony chodnik, przy ilość 4 szt. drzew; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze – rozbiórkę 18,00 m2 nawierzchni z betonu grubości do 15 cm na wjazdach i przy ogrodzeniach wraz z wywiezieniem gruzu do 4 km; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze – mechaniczne wykonanie koryt na całej szerokości chodników w gruncie kategorii I-IV, o głębokości 25 cm na powierzchni 275,50 m2 wraz z wywozem urobku w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 4 km; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze – mechaniczne wykonanie koryt na całej szerokości zjazdów w gruncie kategorii I-IV, o głębokości: 30 cm na powierzchni 527,20 m2 wraz z wywozem urobku w miejsce wskazane przez Zamawiającego do 4 km; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze – wykonanie 802,70 m2 warstwy odsączające z piasku, z zagęszczeniem mechanicznym, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze – wykonanie 275,50 m2 podbudowy z kruszywa łamanego (0-31,5 mm) - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu: 10 cm; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze – wykonanie 527,20 m2 podbudowy z kruszywa łamanego (0-31,5 mm) - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu: 15 cm; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze – ustawienie na odcinku 419,40 m obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na ławie betonowej z oporem z B-10, spoiny wypełnione zaprawą cementową; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze – wykonanie 220,40 m2 nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - szarej, na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 5 cm, spoiny wypełnione piaskiem; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze – wykonanie 55,10 m2 nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - kolorowej, na podsypce cement-piaskowej; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze – wykonanie 527,20 m2 nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej o grubości: 8 cm - kolorowej, na podsypce cement-piaskowej; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze – przełożenie na powierzchni 25,00 m2 kostki betonowej i obrzeży (dostosowanie istniejącego terenu wyłożonego kostką do wysokości nowowykonanego chodnika w miejscach wskazanych przez Zamawiającego); - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze – profilowanie i zagęszczenie poboczy gruntem wraz z obsianiem trawą na powierzchni 90,00 m2; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze – regulację pionową 2 szt. studzienek telefonicznych; - odcinek o długości 180 m. od ul. 3-go maja w kierunku ul. Zacisze – regulację pionową 3 szt. zaworów wodociągowych i gazowych; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym dopuszczenie materiałów i rozwiązań równoważnych, zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga aby oferta zabezpieczona była wadium w wysokości A. Oferta częściowa: Część nr 1 obejmująca Modernizację chodnika wzdłuż ulicy Kościuszki na odcinku od WKU do ul. Szkolnej oraz wykonanie zatoki autobusowej. w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) B. Oferta częściowa: Część nr 2 obejmująca Modernizację chodnika wzdłuż ulicy Kościuszki na odcinku od ul. Szkolnej w kierunku ul. Zacisze. w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: 87 9210 0008 0013 8455 2000 0060 z dopiskiem: WADIUM Modernizacja chodnika wzdłuż ulicy Kościuszki na odcinku o łącznej długości ok. 400 metrów Część nr ……….
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, tj. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3)Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) i 2) powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w sekcji 7.7.3.-7.7.5. SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach