Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg
- Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
- Data zamieszczenia: 2012-04-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
ul. Domańskiego 7 7
59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
REGON: 23082154600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja chodnika ul. Powstańców Śląskich - inspektor nadzoru inwestorskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje powołanie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności drogowej do nadzorowania robót budowlanych wykonywanych w ramach zadania pn.: Modernizacja chodnika ul. Powstańców Śląskich. 2. Teren objęty robotami budowlanymi, dla których ma zostać powołany Inspektor Nadzoru Inwestorskiego w specjalności drogowej, zlokalizowany jest przy ul. Powstańców Śląskich w Zgorzelcu. Zakres robót obejmuje przebudowę istniejących chodników oraz ciągów komunikacyjnych, stanowiących dojścia do bloków mieszkalnych nr 58 a, b, c oraz 60 a, b, c, o obecnej nawierzchni z płytek betonowych na nawierzchnię z kostki brukowej betonowej. 3. Roboty budowlane, objęte nadzorem inwestorskim, realizowane będą na podstawie Zaświadczenia przyjęcia zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę nr IIBS.7352.Zg-470/4512/10 z dnia 03.08.2010r. Roboty budowlane prowadzone będą na terenie działki o nr ewidencyjnym 20/67, Obr. VII AM-6. 4. Szczegółowy opis robót, dla zadania objętego nadzorem inwestorskim, został zawarty w dokumentacji projektowej, w skład której wchodzi: Projekt budowlany - Przebudowa nawierzchni chodnika przy ul. Powstańców Śląskich w Zgorzelcu, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiar robót (załączony w celach poglądowych) - opracowane przez firmę Budowlano-Inżynieryjną OLEX Aleksander Lorych, ul. Strzelecka 6, 58-560 Jelenia Góra - stanowiące załącznik Nr 1 do SIWZ jako jej integralna część. 5. Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej terenu, objętego robotą budowlaną, celem zapoznania się z warunkami realizacji przedmiotu umowy a także prawidłowego sporządzenia oferty. Wizję lokalną Wykonawca dokona na koszt własny. 6. Wykonawca musi posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, co najmniej na okres realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. 7. Do zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności drogowej należeć będzie między innymi: 1) Pełnienie nadzoru budowlanego zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), 2) Protokolarne przekazanie Wykonawcy robót budowlanych przy udziale Zamawiającego placu budowy, dziennika robót oraz bieżące pisemne weryfikowanie zapisów w dzienniku robót, 3) Nadzór nad prawidłowością dokumentowania robót związanych z wywożeniem i składowaniem lub utylizacją materiałów odpadowych i pochodzących z rozbiórki w ramach realizowanych robót budowlanych, 4) Weryfikacja przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych potwierdzeń zagospodarowania odpadów, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, 5) Wydawanie Wykonawcy robót budowlanych wszystkich poleceń na piśmie, 6) Przejęcie, sprawdzenie i przekazanie Wykonawcy punktów głównych geodezyjnych, 7) Obecność Inspektora w specjalności drogowej na terenie budowy podczas prowadzenia robót budowlanych nie rzadziej niż raz w tygodniu, a także na każde wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych, 8) Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji inwestycji, 9) Upewnienie się przed rozpoczęciem robót budowlanych, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące też poruszanie się po terenie budowy) oraz że prace budowlane zorganizowano z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 10) Wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie, 11) Zapewnienie aby były przestrzegane przedsięwzięcia dla ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, 12) Zatwierdzanie ewentualnych rysunków roboczych Wykonawcy robót budowlanych i niezbędnych korekt tych rysunków. 13) Kontrola źródeł pozyskania materiałów oraz uprawnień i świadectw potwierdzających umiejętność personelu realizującego roboty, np. obsługę maszyn, 14) Zatwierdzanie atestów i receptur przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych, 15) Sprawdzanie przed wbudowaniem stosowanych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w art. 5 Ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.), 16) Czuwanie nad jakością wykonywanych robót, 17) Wydawanie poleceń usuwania efektów robót wykonanych niewłaściwie lub poniżej standardu, 18) Kontrola jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacja projektową, normami i specyfikacją techniczną, 19) Dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, 20) Organizowanie, minimum raz w tygodniu, rad budowy dotyczących postępu robót z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy robót oraz sporządzenie protokołu z tych spotkań, 21) Prowadzenie korespondencji z Wykonawcą robót budowlanych i Zamawiającym, 22) Weryfikacja robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych, 23) Weryfikacja i zatwierdzenie przygotowanych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej, 24) Dokonywanie raz w roku przeglądu gwarancyjnego w okresie gwarancji, przy współudziale Wykonawcy robót i Zamawiającego oraz dokonanie przeglądu pogwarancyjnego, 25) Sporządzanie wniosków o naliczenie Wykonawcy robót budowlanych kar umownych, zgodnie z zapisami umowy o roboty budowlane i przekazywanie ich Zamawiającemu, 26) Dostarczanie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych, w przypadku sporów sądowych i innych sporów oraz spraw wynikających z realizacji inwestycji, 27) Przygotowanie materiałów i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego z przedstawicielami mediów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1184 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji koordynatora budowy przy realizacji kontraktu pn.: Modernizacja infrastruktury sportowej, zimowej i letniej na Jamrozowej Polanie w Dusznikach - Zdroju -Etap I i Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: Skomunikowanie mostu na rzece Odrze w miejscowości Brzeg Dolny z drogą krajową nr 94 i drogą wojewódzką nr 340 w zakresie: - odcinek od drogi wojewódzkiej nr 341 do drogi powiatowej nr 1353D w m. Radecz - jako kontynuacja budowy przeprawy przez Odrę. CPV 71.52.00.00-9
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania dla zadania pn.: Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku byłego Zespołu Szkół Medycznych w Oleśnicy przy ul. Armii Krajowej 2, na działce nr 18 8 AM 25 obręb Oleśnica, przeznaczonego na potrzeby utworzenia Dziennego Domu Pomocy Społecznej, Klubu Integracji Społecznej, mieszkań chronionych oraz przedszkola publicznego wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn.: Budowa budynku zespołu szkolno - przedszkolnego z salą sportową i żłobkiem oraz niezbędną infrastrukturą w miejscowości Lutynia
Dodano: 2016-04-06 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Przebudowa i rozbudowa szkoły podstawowej w Sadkowie z wprowadzeniem funkcji przedszkolnej w systemie niskoenergetycznym wraz z infrastrukturą techniczną wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie
Dodano: 2016-03-29 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-03-17 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gozdawa
Dodano: 2016-02-26 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wojczyce.
Dodano: 2016-02-25 - Pełnienie czynności zastępstwa inwestorskiego przy realizacji zadania pn. Remont urządzeń melioracyjnych na terenie gminy w roku 2016
Dodano: 2016-02-19 - Pełnienie nadzorów inwestorskich nad prowadzonymi robotami w Gminie Miejskiej Nowa Ruda do 2018 roku.
Dodano: 2015-12-28