Przetargi.pl
Modernizacja centrum miejscowości gminnej Cegłów

Gmina Cegłów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-319 Cegłów, ul. Kościuszki 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 579 59 48, 025 759 59 39 , fax. 025 759 59 38
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cegłów
    ul. Kościuszki 4 4
    05-319 Cegłów, woj. mazowieckie
    tel. 025 579 59 48, 025 759 59 39, fax. 025 759 59 38
    REGON: 71158263500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ceglow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja centrum miejscowości gminnej Cegłów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. utwardzenie placu postojowego w Cegłowie - powierzchnia kostki 1 633,20m2 2 utwardzenie części palcu Anny Jagiellonki - powierzchnia kostki 218,10 m2 - powierzchnia zieleni 564,60 m2 3. przebudowa ciągu pieszego z dopuszczeniem dojazdu do posesji (ul. Mariawicka) - powierzchnia kostki 992,30 m2 4. budowa oświetlenia ulicznego Pl. Anny Jagiellonki na odcinku 125m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10 000,00zł ( dziesięć tysięcy) 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.4)).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów na zasadzie (spełnia) lub (nie spełnia)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)wypełniony i podpisany formularz ofertowy , 2)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, 3)parafowany przez wykonawcę formularz wzoru umowy 4)szczegółowy kosztorys ofertowy wykonany na podstawie przedmiarów robót i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferent powinien sporządzić kosztorys ofertowy szczegółowy uwzględniając wszystkie elementy robót niezbędne do prawidłowej realizacji przetargu zgodnie z normami technicznymi i przepisami do-tyczącymi bezpieczeństwa robót. 5)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbęd-nych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych prze nich czynności (obowiązkowo kierownik budowy) , 6)wykaz potwierdzonych referencjami poprzednio zamawiających, potwierdzającymi iż zamówienia podane w wykazie zostały wykonane z należytą starannością, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalno-ści jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robo-tom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ceglow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach