Przetargi.pl
Modernizacja budynku ZPO w Rybnej - etap I

Urząd Gminy Czernichów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-070 Czernichów, Czernichów 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 2702105 , fax. 012 2702324
  • Data zamieszczenia: 2009-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czernichów
    Czernichów 2 2
    32-070 Czernichów, woj. małopolskie
    tel. 012 2702105, fax. 012 2702324
    REGON: 00053498300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku ZPO w Rybnej - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn. Modernizacja budynku ZPO w Rybnej - etap I, a w szczególności: 1) rozbiórkę istniejącego stropodachu na budynku szkoły, 2) wykonanie więźby dachowej i pokrycia dachu z blachy na budynku szko
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 18000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy i 00/100 zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, czyli: a) wykonali co najmniej 2 roboty budowlane w okresie ostatnich 5 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia; - Za robotę budowlaną odpowiadającą wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna taką robotę, której wartość brutto była większa lub równa 900000,00 zł. - Za robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna taką robotę podczas realizacji, której wykonano roboty w zakresie budowy, modernizacji lub remontu budynków kubaturowych. UWAGA: Zamawiający uzna, iż zamówienie zrealizowano w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania jedynie w sytuacji gdy data zakończenia realizacji zamówienia (data odbioru końcowego) będzie datą zawierającą się w tym okresie; b) dysponują osobami lub przedstawią pisemne zobowiązanie osób posiadających uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym do kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. UWAGA: Osoby posiadające ww. uprawnienia winny przynależeć do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - wzór wykazu stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Przedstawiony wykaz musi zawierać co najmniej następujące informacje: a) o nazwie i adresie Zamawiającego; b) o wartości wykonanego zamówienia; c) o terminie wykonania zamówienia (data rozpoczęcia - termin podpisania umowy i zakończenia - data odbioru końcowego). 7) dokumenty potwierdzające, że wykazane zamówienia - zawarte w wykazie, o którym mowa w pkt 6 - zostały zrealizowane należycie, np. listy referencyjne. W dokumentach potwierdzających należytą realizację zamówienia musi się znaleźć, co najmniej informacja: a) o nazwie i adresie Zamawiającego; b) o wartości wykonanego zamówienia; c) o terminie wykonania zamówienia (data rozpoczęcia - termin podpisania umowy i zakończenia - data odbioru końcowego); d) o należytym wykonaniu zamówienia. 8) decyzje o nadaniu uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym do kierowania, nadzorowania i kontroli robót - odnosząca się do osób, które pełnić będą funkcję kierownika budowy i/lub kierownika robót w specjalności: a) konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń, b) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. 9) zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - odnoszące się do osób, które pełnić będą funkcję kierownika budowy i/lub kierownika robót. 10) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Przedstawiony wykaz musi zawierać co najmniej następujące informacje: a) nazwiska i imiona osób; b) funkcje (role) w realizacji zamówienia i/lub zakres czynności osób; c) numery i rodzaj posiadanych uprawnień. 11) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 10 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 2. Wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub notariusza. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa odpowiedni dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czernichow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach