Przetargi.pl
Modernizacja budynku Zespołu Szkół w Nowej Wsi

Gmina Nowogrodziec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-730 Nowogrodziec, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 380 660 , fax. 757 316 416
  • Data zamieszczenia: 2018-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowogrodziec
    ul. Rynek 1
    59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie
    tel. 757 380 660, fax. 757 316 416
    REGON: 23082158100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Zespołu Szkół w Nowej Wsi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Zespołu Szkół w Nowej Wsi. Budynek położony jest na dz. nr 87/11, 629, 477/3 – obręb Nowa Wieś. W ramach inwestycji wymieniona zostanie stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna, budynek ocieplony zostanie metodą BSO styropianem gr. 15 cm, wykonane zostanie ocieplenie stropodachu oraz stropu nad częścią parterową, wymienione zostaną oprawy oświetleniowe, przebudowana zostanie instalacja c.o. wraz z wymianą grzejników, wymieniony zostanie kocioł olejowy, instalacja z.w. i c.w.u., barierki przy schodach do piwnicy, zbudowana zostanie pochylnia dla osób niepełnosprawnych, wyremontowane zostaną schody zewnętrzne, wokół budynku wykonana zostanie opaska z kostki betonowej, wykonany zostanie remont węzłów sanitarnych, z dostosowaniem jednego pomieszczenia dla osób niepełnosprawnych, wymieniona zostanie część drzwi wewnętrznych, wyremontowany zostanie parkiet na sali gimnastycznej, zamontowane zostaną również osłony okienne, w ciągach komunikacyjnych usunięte zostaną płytki klinkierowe, przeprowadzony zostanie remont oraz pomalowane zostaną ściany oraz sufity we wszystkich pomieszczeniach. Wielkość obiektu: • powierzchnia zabudowy: 2 715,50 m2 • powierzchnia użytkowa: 2 723,20 m2 • kubatura: 11 667,25 m3 • ilość kondygnacji naziemnych: 1,2 • ilość kondygnacji podziemnych: 1 • wysokość: 9,1 m Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: 1) Wymiana stolarki zewnętrznej: Stolarka okienna, stolarka drzwiowa, 2) Ocieplenie ścian zewnętrznych. 3) Elewacja sali gimnastycznej. 4) Ocieplenie stropodachu. 5) Ocieplenie stropu nad częścią parterową. 6) Wymiana instalacji c.o.: a) Instalacja ogrzewania: przewody, urządzenia, b) Kotłowni, c) Instalacja wody: przewody, przybory i urządzenia, . d) Demontaże, e) Transport złomu, f) Transport gruzu. g) Roboty branży budowlanej – naprawcze. 7) Instalacja oświetleniowa: Roboty branży elektrycznej, roboty branży budowlanej. 8) Remont toalet: Roboty branży budowlanej, roboty branży sanitarnej, roboty branży elektrycznej. 9) Wymiana stolarki drzwiowej do pomieszczeń. 10) Schody zewnętrzne. 11) Pochylnia dla osób niepełnosprawnych. 12) Sala gimnastyczna. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę wszystkich osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia następujące czynności: a) roboty ogólnobudowlane (np. roboty murarskie, malowanie, tynkowanie, wykonanie posadzek i podłóg, wykonanie ocieplenia), b) roboty branży elektrycznej i sanitarnej. Wykonawca zdeponuje odzyskany złom w tym piec c.o. w miejscu wskazanym przez Dyrektora Szkoły Podstawowej im. Józefa Piłsudskiego w Nowej Wsi i pozostawi do jego dyspozycji. Prace będą wykonywane w czynnym budynku szkoły podstawowej i wymagają zachowania szczególnej ostrożności przy realizacji zadania. Wykonawca będzie obowiązany do organizacji robót zapewniającej bezpieczeństwo i maksymalnie zmniejszoną uciążliwość związaną z prowadzonymi robotami. Wykonawca będzie obowiązany do: 1) utrzymywania drożności komunikacyjnej parkingów, placów wokół budynku, 2) zabezpieczenie miejsc wykonywania robót, 3) na czas i w miejscu wykonywania robót - osłonięcia szczelną obudową miejsc, w których będą prowadzone roboty budowlane, 4) każdego dnia po zakończeniu prac budowlanych i montażowych wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu robót. Roboty prowadzone będą podczas roku szkolnego. Prowadzone prace nie mogą w żaden sposób utrudniać prowadzenia zajęć szkolnych. Godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy oraz uzgodnienia dotyczące realizacji zadania w dni wolne od zajęć szkolnych np. weekendy, Wykonawca uzgodni z Dyrektorem Szkoły Podstawowej im. Józefa Piłsudskiego w Nowej Wsi. W ofercie należy wycenić również prace dotyczące przygotowanie pomieszczeń do malowania min.: zabezpieczenia mebli i sprzętu komputerowego, demontaż elementów typu lampy, wynoszenie ławek itp. .Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeszkolił wskazanych przez dyrektora szkoły pracowników z obsługi kotła centralnego ogrzewania. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, niezwłocznie przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia przed podpisaniem umowy, Harmonogram rzeczowo – finansowy, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot umowy, sporządzony według załącznika nr 9 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 15 000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 02 1090 1939 0000 0005 1604 5112. Kopie polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego należy złożyć wraz z ofertą. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium Wykonawca składa wraz z ofertą. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę Wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - oznaczenie sprawy: ZP. 271.4.2018 pn.: Modernizacja budynku Zespołu Szkół w Nowej Wsi. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. Zgoda wymaga formy pisemnej
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wykonawca dołącza: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3, 4 do SIWZ; 2) jeżeli Wykonawca przy realizacji zadania będzie korzystał z zasobów podmiotów trzecich, składa wraz z ofertą - Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów przy realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; 3) jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty; 4) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach