Przetargi.pl
Modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 55 przy ul.Gwiaździstej 35

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , fax. 022 325 44 80
  • Data zamieszczenia: 2019-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 443 47 00 wew. 42 385, , fax. 022 325 44 80
    REGON: 15259663000430
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bielany.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja budynku Zespołu Szkół nr 55 przy ul.Gwiaździstej 35
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Inwestycja zlokalizowana jest w Warszawie przy ul. Gwiaździstej 35 na dz. ew. nr 28/2 z obrębu 7-04-03. Ww. nieruchomość zabudowana jest budynkiem szkolnym oraz halą sportową. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla całego budynku, zagospodarowania terenu i niezbędnej infrastruktury zlokalizowanej na działce wraz z wykonaniem kompletnych robót budowlano–montażowych objętych I ETAPEM modernizacji. Przedmiot zamówienia obejmuje również uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych w tym decyzji o pozwoleniu na budowę. Zamawiający zakłada etapową realizację robót budowlanych z uwzględnieniem konieczności funkcjonowania Szkoły w trakcie wykonywania robót budowlanych: I ETAP modernizacji obejmuje: 1) Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę: a) Wykonanie ekspertyzy technicznej stanu konstrukcji i elementów budynku szkoły z uwzględnieniem stanu podłoża gruntowego oraz wykonanie zleceń ekspertyzy. b) Wykonanie i przedstawienie do zatwierdzenia Zamawiającemu, koncepcji architektonicznej planowanej modernizacji budynku szkoły (z uwzględnieniem w ścianach obudów klatek schodowych naświetli o pow. min. 3,0 m² dla każdej kondygnacji) oraz sposobu podziału inwestycji na etapy. c) Uzyskanie warunków ochrony przeciwpożarowej oraz uzgodnienie projektów budowlanych w zakresie zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 2 grudnia 2015 r. w sprawie uzgadniania projektu budowlanego pod względem ochrony przeciwpożarowej (Dz.U. 2015 poz. 2117) W zakres powyższych prac wchodzi budynek szkoły oraz hala sportowa. d) Opracowanie Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynku szkoły wraz z halą sportową. e) Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie cyfrowej. f) Wykonanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich dla kolejnych etapów robót oddzielnie – 1 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie cyfrowej. g) Opracowanie audytu energetycznego i oświetleniowego budynku szkoły. h) Opracowanie Projektu budowlanego modernizacji budynku szkoły wraz z uzyskaniem wszystkich koniecznych opinii i uzgodnień (w tym audytu akustycznego i technologii kuchni) – 5 egz. w formie w formie papierowej oraz 1 egz. w formie cyfrowej. i) Uzyskanie w imieniu i na rzecz zamawiającego Decyzji Prezydenta m.st. Warszawy, zatwierdzającej projekt budowlany (PB) i udzielającej pozwolenia na budowę (DPB) w zakresie budynku szkoły. j) Opracowanie niezbędnej dokumentacji wykonawczej (PW) – 3 egz. w formie papierowej oraz 1 egz. w formie cyfrowej i sprawowanie nadzoru autorskiego (NA). 2) Naprawa konstrukcji budynku szkoły wraz z wykonaniem wzmocnień fundamentów (naprawa spękań ścian osłonowych zewnętrznych z ewentualnym „podbiciem” ich fundamentów). 3) Wykonanie ocieplenia ścian i stropodachu oraz wykonanie instalacji odgromowej budynku szkoły. 4) Wykonanie izolacji cieplnej i przeciwwilgociowej ścian budynku szkoły poniżej poziomu terenu. 5) Wymiana stolarki okiennej w budynku szkoły. 6) Wymiana pokrycia dachowego budynku szkoły wraz z wymianą obróbek blacharskich, rynien dachowych, rur spustowych oraz montażem nasad kominowych uniemożliwiających cofanie ciągów. 7) Modernizacja wejść do budynku szkoły z poziomu piwnic i parteru. Likwidacja schodów zewnętrznych na poziomie parteru i pochylni dla niepełnosprawnych wraz z wejściami. 8) Montaż zasuwy/klapy burzowej na przyłączu kanalizacyjnym (realizacja dodatkowej studni kanalizacyjnej DN 1200 mm z kręgów betonowych na przewodzie kanalizacyjnym DN 300 mm, a w niej zasuwy/klapy burzowej). 9) Opracowanie dokumentacji powykonawczej po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia – 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w formie cyfrowej. Szczegółowy zakres zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy, zwany dalej „PFU” (załącznik nr 1a do SIWZ oraz równocześnie stanowiący załącznik nr 1 do Opisu Przedmiotu Zamówienia), Opis Przedmiotu Zamówienia, zwany dalej OPZ (załącznik nr 1 do SIWZ) oraz wzór umowy (załącznik nr 9 do SIWZ). Zapisy PFU i OPZ stanowią wytyczne i minimalny standard oczekiwany przez Zamawiającego. 2. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych – Zamawiający wymaga w okresie prowadzenia robót budowlanych skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zatrudnionych (pod pojęciem „zatrudnionych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2018 poz. 708 z późn. zm.) pracowników do wykonywania n/w czynności: 1) Naprawa konstrukcji. 2) Roboty rozbiórkowe. 3) Roboty betoniarskie. 4) Roboty malarskie i tynkarskie. 5) Ocieplenie ścian i dachu. 6) Wykonanie izolacji budowlanych. 7) Montaż stolarki okiennej. 8) Roboty malarskie. 9) Roboty dotyczące wymiany pokrycia dachowego. 10) Roboty instalacyjne. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań o których mowa powyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, iż nie wymaga w okresie prowadzenia prac projektowych skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, pracowników do wykonywania czynności w niniejszym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert - w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) z oznaczeniem przedmiotu zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z Ofertą, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (oprócz oświadczeń, o których mowa w Sekcji III.3) Ogłoszenia), należy złożyć: 1.1. Dokument/y potwierdzające,że osoba/y podpisująca/e ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. 1.2. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ust. 1 ustawy Pzp – zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu dokument (w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia). Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z przedłożonego dokumentu musi wynikać w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 1.3. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów na to, że: a) zastrzeżone informacje mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą; b) zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej; c) podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23) ustawy PZP – wg wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. UWAGA! Jeżeli wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację już wraz z ofertą na odpowiednio wypełnionym i podpisanym wzorze, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Wykonawcy zagraniczni. Wykonawca zagraniczny składa odpowiednio oświadczenie/dokumenty zgodnie z zapisami Sekcji III – pkt 3), 4)6., 5), oraz 7) Ogłoszenia. 4. Oferta wspólna. 4.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art.23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. b) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. c) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. d) W odniesieniu do warunków określonych w Sekcji III pkt 1.3) Ogłoszenia wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno, jedynie ten który realizował robotę budowlaną), zatem oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą złożyć wspólnie. e) Oświadczenia, (inne niż opisane w lit. f), wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. f) Oświadczenia, o którym mowa w Sekcji III – pkt 3) oraz 7) 2. Ogłoszenia, tj. dotyczące niepodleganiu wykluczeniu i przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie (odrębnie). Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Sekcji III pkt 4) Ogłoszenia. składane na wezwanie Zamawiającego, każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. g) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika (jeśli posiada umocowanie do dokonania niniejszego w imieniu Wykonawcy). h) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w lit.g), muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 4.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 4.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach